Net als in de Giro in feite.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of er bij Liquigas eigenlijk wel een plan of visie achter steekt. Elke echte team-actie mislukt gewoon.
Alle successen van Nibali en Sagan deze Tour zijn puur te danken aan het koersinzicht van die renners zelf, als team is het best lomp.
Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
Ooit toen ik klein was m'n fiets op z'n kop gezet en toen met een stokje tussen die spaken spelen / ratelen, totdat m'n vinger er tussen kwam - doe ik nooit meer
Ja, maar Rolland kan niet tijdrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mag 4 minuten verliezen op Pinot. Dat wordt kantje boord.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
Ooit toen ik klein was m'n fiets op z'n kop gezet en toen met een stokje tussen die spaken spelen / ratelen, totdat m'n vinger er tussen kwam - doe ik nooit meer
Mwah. Dan moet er wel heel veel gebeuren. RSNT staat 17 minuten voor en van Sky gaat er sowieso nog één lossen. En RSNT heeft 3 aardige tijdrijders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Team-klassement wordt op deze manier nog spannend...
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef LoganMCV het volgende:
Je moet wel spijkers strooien wil je deze tour spannen maken.
Garantie voor valpartij iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.
Behalve vorig jaar toen het moest voor z'n witte truiquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Rolland kan niet tijdrijden
Vroeger toen ik nog shifters op de buis had, greep ik een keer mis .. Doe ik ook nooit meer, vloog goed door de lucht en zwaar gekneusde vinger!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.
Dat kan niet zonder te vallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat ze elke keer met z'n allen naast Wiggens ''rustig'' omhoog rijden.../zucht..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Sautor het volgende:
Zelfs Maarten vindt dat er laf gekoerst wordt
Heeft een vriend van me ooit gedaan, toen zat ik op school, maar hij was behoorlijk wazig achterafquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
helaas wel ja...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen een gekneusde vinger? Ik miste van de week nog mijn stuur na een hobbeltje. Zit een week in de ziektewet...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog shifters op de buis had, greep ik een keer mis .. Doe ik ook nooit meer, vloog goed door de lucht en zwaar gekneusde vinger!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle heeft een apotheker gevonden.
Jup.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Valverde gaat het zo niet redden. Die afdaling kan zijn redding zijn.
100 meter voor de streep , effe een sprinte...pffttquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef silverhill het volgende:
Wanneer gaat de eerste 'aanval' van een klassementsrenner plaatsvinden?
Ik zeg op 4 kilometer van de streep.
Nog nooit zo'n saaie climax gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Altron het volgende:
[..]
100 meter voor de streep , effe een sprinte...pfftt
hij heeft vorig jaar de tour gewonnen gastquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Evans weet niet dat die met pensioen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |