10-8-6-4-2-quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 minuten voor degene die als eerste boven komt
Puur om te trollen moet Froome of Wiggins even de eerste 200 meter doortrekken straks, is het sparen voor niets geweest inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Basso nog een serieuze schifting gaat uitvoeren, aangezien die absoluut moet gespaard worden.
Ervaring..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
Hoe zien ze die versnelling altijd?
Iemand uitleg + plaatjes ofzo?
De dááág-zege ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is het toch echt dag zege voor Liquigas.
Ja maar ik zie helemaal niksquote:
zou leuk zijn idd, even om aan te geven dat ze de beste zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Puur om te trollen moet Froome of Wiggins even de eerste 200 meter doortrekken straks, is het sparen voor niets geweest inderdaad.
Welnee, daar gaat het helemaal niet meer om. Het is nu rijkelijk te laat om ook nog maar iets te proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Maja, hoe haal je Valverde nog bij?"
Boeiend, laat die gast toch de rit winnen, het gaat erom dat Nibali of VDB aanvalt op Sky...
Misschien gooit er straks nog iemand wat spijkers op de weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |