lijkt mij wel, al speel ik ook af en toe Pro Cycling Manager, en daar win ik, dus ik weet het beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Het is te erven blijkbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Ja, daar erger ik me ook altijd aan, zo'n mensen. Negeren is de beste optie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Que, hoe witte da?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Szura het volgende:
Sörensen dus niet gevallen, maar een papiertje uit z'n wiel proberen te halen
als je je kapot ergert aan dat soort mensen moet je niet in dit topic lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Zoiets?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mensen hier die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef LoganMCV het volgende:
Schijnt dat de broer van Mart Smeets hier post
Mag jij dat zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef LoganMCV het volgende:
Schijnt dat de broer van Mart Smeets hier post
euhm..mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zeggen en moeten jullie dat weten? ja dat moeten jullie weten.quote:
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.quote:
Voeckler is de eerste die dat ooit bedacht heeft, echt uniek, daar ga je zo hard door!quote:
Helaas is het de Voeckler-quote van Herbert.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.
Zou dat ook werken in een tijdrit? Elke meter die rijdt als finish zien en Wiggins met minuten verschil verslaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voeckler is de eerste die dat ooit bedacht heeft, echt uniek, daar ga je zo hard door!
Nerz impressionante hoor, loopt heel constant meer achterstand op!
Bonificatie boven op de berg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.
Niet zo gek, Nerz rijdt daar nog steeds voorop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Valverde loopt wel uit ten opzichte van het peloton.
10 minuten voor degene die als eerste boven komtquote:
Daar gaat het Liquigas niet omquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Maja, hoe haal je Valverde nog bij?"
Boeiend, laat die gast toch de rit winnen, het gaat erom dat Nibali of VDB aanvalt op Sky...
Je snapt er weinig van. Net of hij in 1 klim 4 minuten gaat wegrijden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Maja, hoe haal je Valverde nog bij?"
Boeiend, laat die gast toch de rit winnen, het gaat erom dat Nibali of VDB aanvalt op Sky...
10-8-6-4-2-quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 minuten voor degene die als eerste boven komt
Puur om te trollen moet Froome of Wiggins even de eerste 200 meter doortrekken straks, is het sparen voor niets geweest inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Basso nog een serieuze schifting gaat uitvoeren, aangezien die absoluut moet gespaard worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |