Ik neem aan dat dit de Psychiatrie/Psychologie SC gaat worden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
Wat is nou het verschil tussen SC en Relaties SC?
SC heeft geen onderwerpquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit de Psychiatrie/Psychologie SC gaat worden?
Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayáááááááquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat de users uit die andere SC.
Dus dit wordt de blanco SC en dan nog eentje die betrekking heeft op relaties?quote:
Slot er op als ze binnen zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayááááááá.
Old skool!quote:
Inceptionnnnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayááááááá.
Schuldig!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Iedereen zit nu autistisch te switchen tussen 2 tabbladen om te kijken in welke SC wat gebeurd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Iedereen zit nu autistisch te switchen tussen 2 tabbladen om te kijken in welke SC wat gebeurd
Die andere is voor de hossel autistenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik blijf gewoon hier denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog geen keus gemaakt, zie het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier denk ik, lekker blanco.
MUR IN DIE ANDERE VERDOMMEquote:
Re en Ccquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Re het volgende:
ik ga in deze zitten, daar ben ik veel te stabiel voor
Ik vind het nog steeds raar dat jij zwart bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Re het volgende:
ik ga in deze zitten, daar ben ik veel te stabiel voor
Hij heeft zijn rechten nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat jij zwart bent.
heb je iets tegen negers?quote:
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.quote:
EY JIJ, ik breek je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.
Ik krijg direct een goed gevoel bij jouw UI en naam.
Ik word een klein beetje warm van binnen zelfs.
Moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Re het volgende:
, ik heb vakantie ja, en bezie het allemaal eens van de andere kant
Zit je nu naar Cc dr kont te staren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Re het volgende:
, ik heb vakantie ja, en bezie het allemaal eens van de andere kant
Ben je weer terugquote:
Ik heb weer niets te zeggen, zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
DIBS
Iedereen af, ik heb flips geclaimed.
Hai.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.
Ik krijg direct een goed gevoel bij jouw UI en naam.
Ik word een klein beetje warm van binnen zelfs.
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelostquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je weer terug? Toch maar besloten je niet te laten wegjagen
?
Hé C_Aquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelost
En ja ik miste jullie
Jij snapt het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb weer niets te zeggen, zeker?
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger isquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelost
En ja ik miste jullie
Ik zie weinig onbekenden tot nog toequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
Ik word zowat autistisch van al die nieuwe mensen.
Ja, wie is "ze"? Voor de draad ermee!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger is.
Van de week nog even inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger is.
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik en zoals je ziet kan ze me nu niet meer ontwijken
Oeh, een SC met een Samzz!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga jou ook beminnen. Of je het nou wil of niet.quote:
Denk jij ook aan hand-in-hand liefdevol elkaar aankijken nadat we urenlang de liefde hebben bedreven in het bos?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
Hai.
Dit is een hartverwarmend verhaal wel.Zelfs ik word een beetje warm van binnen.
Miauw is eng... Tot het stalkerige aan toe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.
Nee Miauw is gekquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.
Kloon van Spirit zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miauw is eng... Tot het stalkerige aan toe.
Ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snarf. Maar die ken je niet. Denk ik.
Wie dan wel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Miauw is gek
Ik bedoelde haar niet
Zou best kunnen, ik werd daarnet al gestalktquote:
Anders sluit ik dat ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Ben wel benieuwd of het gejank in FB nu minder gaat zijn.
Zie je, daar is ze alweerquote:
Slotjes hier, slotjes daar, slotjes overalquote:
In plaats van het bos, liever het strand. Dan zitten we wel op een lijn, jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ga jou ook beminnen. Of je het nou wil of niet.
[..]
Denk jij ook aan hand-in-hand liefdevol elkaar aankijken nadat we urenlang de liefde hebben bedreven in het bos?
Ik heb even op zijn fobo geklikt en ik zal dat beeld nooit meer kwijtraken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snarf. Maar die ken je niet. Denk ik.
ja, dus? Dat heeft er niets mee te maken lijkt me. Ik kreeg tot niet al te lang geleden overal een melding van.quote:
Nee, als je in het topic zit dan is die gestoptquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Dat heeft er niets mee te maken lijkt me. Ik kreeg tot niet al te lang geleden overal een melding van.
Je neemt haar toch niet mee naar ons plekje in ons bos he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk jij ook aan hand-in-hand liefdevol elkaar aankijken nadat we urenlang de liefde hebben bedreven in het bos?
Dat is míjn lievelingsgetal, dat wordt vechtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Re het volgende:
oh, even ter verduidelijking,,, post 262 is van mij...
Ik had net nog 3 meldingen uit hetzelfde topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, als je in het topic zit dan is die gestopt
Die DM's kun je uitzettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ok jullie moeten mij even bijpraten
- Ik krijg vreemde DM's van quotes
- Wat is dat met die my little pony's UI's
- En hebben jullie mij gemist
Wiskundig gezien niet helemaal correctquote:
Daar worden veel zelfmoorden gepleegd, das toch heul niet romantisch om een chick mee naar toe te nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je neemt haar toch niet mee naar ons plekje in ons bos he?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
Misschien even hier melden DM bij quotes! deel 5 ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Dat heeft er niets mee te maken lijkt me. Ik kreeg tot niet al te lang geleden overal een melding van.
Terwijl dat ook je actieve venster was? Dan was het stukquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net nog 3 meldingen uit hetzelfde topic.
Zullen we een middenweg vinden en er de duinen van maken? Strand en bos dichtbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In plaats van het bos, liever het strand. Dan zitten we wel op een lijn, ja
Kutmeldingen kun je uitzetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ok jullie moeten mij even bijpraten
- Ik krijg vreemde DM's van quotes
- Wat is dat met die my little pony's UI's
- En hebben jullie mij gemist
Tuurlijk niet. Je kent me toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je neemt haar toch niet mee naar ons plekje in ons bos he?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
Wij zijn 2 dwalende zielen, zullen tot het einde der tijden over aarde zwerven, en enkel waarlijk geluk ervaren, wanneer wij elkaar vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar worden veel zelfmoorden gepleegd, das toch heul niet romantisch om een chick mee naar toe te nemen.
Ja, dat opletten is nu net het probleemquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Nou is het helemaal niet meer bij te houden, moet je opletten..
Als je nu in slaap valt, mis je alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Nou is het helemaal niet meer bij te houden, moet je opletten..
een beetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we een middenweg vinden en er de duinen van maken? Strand en bos dichtbij.
[..]
Kutmeldingen kun je uitzetten.
Ik let niet op UI's. Behalve die van Flips.
En een beetje.
[..]
Tuurlijk niet. Je kent me toch.Wat van ons is, is van ons.
Hele leven wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu in slaap valt, mis je alles.
Ik wist niet wat mij overkwamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik werd er ook gek van!
Gewoon bijde lapo's pakken en een link naar de jeweetwel plaatsen. Mag blijkbaar weer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Zitten nu in beide topics dezelfde users of kijk ik verkeerd
Ik post nog in beide, en ik maak later mijn beslissingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja euhm, *insert smoesje*quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiskundig gezien niet helemaal correct.
Oke dat klinkt al beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we een middenweg vinden en er de duinen van maken? Strand en bos dichtbij.
Beter vinden we elkaar dan snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij zijn 2 dwalende zielen, zullen tot het einde der tijden over aarde zwerven, en enkel waarlijk geluk ervaren, wanneer wij elkaar vinden.
Ik heb te weinig krediet, doe jij maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon bijde lapo's pakken en een link naar de jeweetwel plaatsen. Mag blijkbaar weer!
Ik kijk waar jij en Flips zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Er waren zoveel nieuwe vrouwen in de SC, dat ik weinig tijd had om je te missen.quote:
Niet in slaap vallen meid..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu in slaap valt, mis je alles.
Hoi Miauw, ik ben JK.. Daten? Of is dit nou ook geen datingtopic?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat opletten is nu net het probleem
Dat laatste. En wat betonnen schoenenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
*spiekt* Ik schijn dus hier te moeten zijn?
Had ik iets mee moeten brengen voor de eerste keer?
Bonbons, bloemen, chloroform?
GHB en een kloppend lid van minstens 20 cm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Bier is voldoendequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Ja, bonbons verdquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Anders geven we de link later wel al;s de boel tot rust gekomen is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb te weinig krediet, doe jij maar
Hey JKquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen meid..
[..]
Hoi Miauw, ik ben JK.. Daten? Of is dit nou ook geen datingtopic?
Ik weet het allemaal niet meer hoor..
Nieuwe vrouwen? Wie? Vertel me! Alles! Heb je ze gehosseld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk waar jij en Flips zitten.
[..]
Er waren zoveel nieuwe vrouwen in de SC, dat ik weinig tijd had om je te missen.
De duinen zijn hier vlak bij. Dan kunnen we daarna Twi en Myr opzoeken. Idee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhm, *insert smoesje*
[..]
Oke dat klinkt al beter
[..]
Beter vinden we elkaar dan snel.
We doen alles maar gewoon overal van nu af aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef JK1982 het volgende:
Hoi Miauw, ik ben JK.. Daten? Of is dit nou ook geen datingtopic?
Ik weet het allemaal niet meer hoor..
Nu moet ik gewoon alles dubbel typenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb te weinig krediet, doe jij maar
Oh, waar is hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staan hier. Rechtstreeks uit brugge.
Je kent het verhaal van mij, hetero's en bier he?quote:
Ja euhm naar de film. Dat ging gisterenavond niet zoals gepland namelijk.quote:
Dat doe ik ook een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk waar jij en Flips zitten.
Flips, en Miauw en Huppel en Samzz. En misschien nog anderen die ik vergeet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe vrouwen? Wie? Vertel me! Alles! Heb je ze gehosseld?
Is daar geen scriptje voor ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu moet ik gewoon alles dubbel typen
Daar had ik even niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van mij, hetero's en bier he?
Er is zelfs een Fokke en Sukke over!
Die 4 posten er al toen ik er nog was hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips, en Miauw en Huppel en Samzz. En misschien nog anderen die ik vergeet.
Nee, ik heb ze niet gehosseld. Maar ik het wel Flips gemeet.
Dat is niet goed voor een paardquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan kruidnoten denken
De GHB heeft tally, maar de rest heb ik meequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
GHB en een kloppend lid van minstens 20 cm.
Dan is het een grotere uitdaging. Daar houdt angel wel van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik even niet bij stil gestaan.
Moffie!quote:
Overal en met iedereen.. Wat goedkoop zeg..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We doen alles maar gewoon overal van nu af aan
Heel gevaarlijk Royco, HEEL gevaarlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik even niet bij stil gestaan.
Jij kinky tombolafan-fan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan kruidnoten denken
Ik eet van twee walletjes, dat had ik al gezegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef JK1982 het volgende:
Overal en met iedereen.. Wat goedkoop zeg..
Maar jij bent bezet toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk Royco, HEEL gevaarlijk!
Ja, relatief nieuw dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die 4 posten er al toen ik er nog was hoor
ja Flips gemeet? En?
Bipsjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, relatief nieuw dan.
Flips is leuk. En heeft een mooie bips.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Al die nieuwe mensen zijn slecht voor mijn autistisch-SC-gedrag hoor
Kvinnut eng!!!
Verschrikkelijk vind ik ze niet maar dat gedweep met die dierenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, verschrikkelijke beesten zijn dat
Sorry Samzz
Zelfoverschattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk Royco, HEEL gevaarlijk!
Ik vind ze eng, 1 keer gebeten en een keer getrapt, sindsdien heb ik een hekelquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze niet maar dat gedweep met die dieren
Ja, vooral mensen met een dier-gerelateerde username, die slaan echt door als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze niet maar dat gedweep met die dieren
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!quote:
OMG einde van de wereld dit Angel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!
Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, relatief nieuw dan.
Flips is leuk. En heeft een mooie bips.
Flips is een meisje, en een cute meisje at thatquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goed
Uh. Nee. Al sinds Januari niet meer.quote:
Ze zijn wel fakking groot jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze eng, 1 keer gebeten en een keer getrapt, sindsdien heb ik een hekel
Ja, ik vind het zelf ook een leuke naam maar eigenlijk niet omdat ik zo'n kattenliefhebber benquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral mensen met een dier-gerelateerde username, die slaan echt door als je het mij vraagt.
Flips is een vrouw toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het een grotere uitdaging. Daar houdt angel wel van.
Ride them like a cowboyquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goed
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook verboden zijn. Of nog niet?
Ja sorry. Ze was heel erg zelfbewust en bleef zitten omdat we allemaal naar haar bips keken.quote:
Murdera heeft een mooi bips. Twi niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15%?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Ik heb de neiging Celine Dion op te zetten en te schreeuwen dat mijn heart toch wel on go't, maar ik weet het allemaal nog niet zo zeker hoor!quote:
Nope, ik zei cute, niet geilquote:
kom maar op mij liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!
Owquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Ik bekijk hem wel een keer IRLquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ze was heel erg zelfbewust en bleef zitten omdat we allemaal naar haar bips keken.
[..]
Murdera heeft een mooi bips. Twi niet.
En de mijnequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bekijk hem wel een keer IRL
*kruipt op StBaby en kroelt* Save me!quote:
Je rug wel (63kg). Je onderrug nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn rug ook liever Angel op mijn heeft dan samzz
Laten we het haar vragen. Flips?quote:
I need a little rope 'n ride to keep me on my feetquote:
Kusje erop?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kom maar jochie, is ook niet leuk he?
Je bent niet van de casual anale seks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja zo letterlijk hoeft het niet
Ik probeer er een beetje van af te kickenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet van de casual anale seks?
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kom maar jochie, is ook niet leuk he?
120kg? De helft haalt die opdonder niet manquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samzzz 120kg?
Dan ben ik toch beter af met Angel
Als je kort haar hebt en een beetje konthaar dan ziet Angel het verschil nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje van af te kicken
En ik ben gestopt met iedere dag vet snacken dus het wordt alleen maar makkelijker met mij op je rug. Doe de stijgbeugeltjes maar vast aan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samzzz 120kg?
Dan ben ik toch beter af met Angel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja zo letterlijk hoeft het niet
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.quote:
Ah, dus je vindt hem wel aantrekkelijk en zou m doen als ie geen fokker was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je kort haar hebt en een beetje konthaar dan ziet Angel het verschil niet
Dan kan jij hem troosten
Dus een gebleekt sterretje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Oh help, is dit een kruisverhoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus je vindt hem wel aantrekkelijk en zou m doen als ie geen fokker was.
quote:
Als ik nou mijn haren op een staartje toe, ik tuck ff piemie naar achter weg en ik wiegel met mijn kleine bipsje..... dan zie jij ook nog steeds het verschil hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Marvinquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Start jij alvast de band? Doe maar 'Let's get it on' ofzo
O. Jij bent die man met die lekkere kont.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh help, is dit een kruisverhoor?
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee*kruipt weg in armen* Kvinnut helemaal niet leuk zo.....
Vrouw, godverdomme. Je lijkt murdera wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Jij bent die man met die lekkere kont.
BAN!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*
Ik zat eerst in die ander omdat daar singles in de TT stond.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Fuck, ik heb in beide gepost, nu ben ik het kwijt.
Meisje verdommequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouw, godverdomme. Je lijkt murdera wel.
Nee, gewoon eens kijken hoeveel iemand verteld als je iets gewoon vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh help, is dit een kruisverhoor?
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*
HW heeft dat precies andersomquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou okquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word 20 (), ik mag mezelf nou toch wel vrouw noemen, toch?
Goede tactiek had je wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon eens kijken hoeveel iemand verteld als je iets gewoon vraagt.
quote:
Loop je nu niet wat hard van stapel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Beter nog is " HeatWave's vrouw".
''HeatWave's zoveelste mormel''quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Al langquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word 20 (), ik mag mezelf nou toch wel vrouw noemen, toch?
Was het lekker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al...ik ken jou ergens van
Part of Heatwaves Callcenter Harem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''HeatWave's zoveelste mormel''
het is game on nu met die nieuwelingen he, ijzer smeden blablablaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Godtje het volgende:
De boe lijst is ook alleen maar gemaakt om HW's zijn SOA's te volgen?
Wrong, die andere moet je hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef AirwiN het volgende:
Volgens mij moet ik hier zijn. De verwarring.
Soep moet zo heet gegeten worden etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is game on nu met die nieuwelingen he, ijzer smeden blablabla.
Jeetje ik post weer in eenzelfde R&P topic en er zijn al trouwplannen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Yeahquote:
Jij hebt moeite met hosselen. Jij moet in die andere zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef AirwiN het volgende:
Sorry, met mijn inkomen heb je WEL een verzekering etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Godtje het volgende:
De boe lijst is ook alleen maar gemaakt om HW's zijn SOA's te volgen?
Ja, hier!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef AirwiN het volgende:
Zie het als een algemene suggestie, een leidraadquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje ik post weer in eenzelfde R&P topic en er zijn al trouwplannen.
Het gaat er dan ook om wat er bij hun inkomt. Aangezien ze 16 zijn hebben ze nog geen inkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, met mijn inkomen heb je WEL een verzekering etc.
Vooruitquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie het als een algemene suggestie, een leidraad.
Ja ik voel me ook weer als een frisse jager, huppelend in de wei.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is game on nu met die nieuwelingen he, ijzer smeden blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |