Zelfoverschattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk Royco, HEEL gevaarlijk!
Ik vind ze eng, 1 keer gebeten en een keer getrapt, sindsdien heb ik een hekelquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze niet maar dat gedweep met die dieren
Ja, vooral mensen met een dier-gerelateerde username, die slaan echt door als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze niet maar dat gedweep met die dieren
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!quote:
OMG einde van de wereld dit Angel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!
Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, relatief nieuw dan.
Flips is leuk. En heeft een mooie bips.
Flips is een meisje, en een cute meisje at thatquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goed
Uh. Nee. Al sinds Januari niet meer.quote:
Ze zijn wel fakking groot jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze eng, 1 keer gebeten en een keer getrapt, sindsdien heb ik een hekel
Ja, ik vind het zelf ook een leuke naam maar eigenlijk niet omdat ik zo'n kattenliefhebber benquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral mensen met een dier-gerelateerde username, die slaan echt door als je het mij vraagt.
Flips is een vrouw toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het een grotere uitdaging. Daar houdt angel wel van.
Ride them like a cowboyquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goed
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook verboden zijn. Of nog niet?
Ja sorry. Ze was heel erg zelfbewust en bleef zitten omdat we allemaal naar haar bips keken.quote:
Murdera heeft een mooi bips. Twi niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15%?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Ik heb de neiging Celine Dion op te zetten en te schreeuwen dat mijn heart toch wel on go't, maar ik weet het allemaal nog niet zo zeker hoor!quote:
Nope, ik zei cute, niet geilquote:
kom maar op mij liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!
Owquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |