Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, relatief nieuw dan.
Flips is leuk. En heeft een mooie bips.
Flips is een meisje, en een cute meisje at thatquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even? Zitten hier mannen met een mooie bips? O. Zit ik toch goed
Uh. Nee. Al sinds Januari niet meer.quote:
Ze zijn wel fakking groot jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze eng, 1 keer gebeten en een keer getrapt, sindsdien heb ik een hekel
Ja, ik vind het zelf ook een leuke naam maar eigenlijk niet omdat ik zo'n kattenliefhebber benquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral mensen met een dier-gerelateerde username, die slaan echt door als je het mij vraagt.
Flips is een vrouw toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het een grotere uitdaging. Daar houdt angel wel van.
Ride them like a cowboyquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Godt, wat ken je me inmiddels toch goed
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook verboden zijn. Of nog niet?
Ja sorry. Ze was heel erg zelfbewust en bleef zitten omdat we allemaal naar haar bips keken.quote:
Murdera heeft een mooi bips. Twi niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15%?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Ik heb de neiging Celine Dion op te zetten en te schreeuwen dat mijn heart toch wel on go't, maar ik weet het allemaal nog niet zo zeker hoor!quote:
Nope, ik zei cute, niet geilquote:
kom maar op mij liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer op de grond te gaan liggen Kluts! Dat is toch van den zotte?!
Owquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips is een meisje, en een cute meisje at that.
Ik bekijk hem wel een keer IRLquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ze was heel erg zelfbewust en bleef zitten omdat we allemaal naar haar bips keken.
[..]
Murdera heeft een mooi bips. Twi niet.
En de mijnequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bekijk hem wel een keer IRL
*kruipt op StBaby en kroelt* Save me!quote:
Je rug wel (63kg). Je onderrug nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn rug ook liever Angel op mijn heeft dan samzz
Laten we het haar vragen. Flips?quote:
I need a little rope 'n ride to keep me on my feetquote:
Kusje erop?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kom maar jochie, is ook niet leuk he?
Je bent niet van de casual anale seks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja zo letterlijk hoeft het niet
Ik probeer er een beetje van af te kickenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet van de casual anale seks?
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kom maar jochie, is ook niet leuk he?
120kg? De helft haalt die opdonder niet manquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samzzz 120kg?
Dan ben ik toch beter af met Angel
Als je kort haar hebt en een beetje konthaar dan ziet Angel het verschil nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje van af te kicken
En ik ben gestopt met iedere dag vet snacken dus het wordt alleen maar makkelijker met mij op je rug. Doe de stijgbeugeltjes maar vast aan!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samzzz 120kg?
Dan ben ik toch beter af met Angel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja zo letterlijk hoeft het niet
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.quote:
Ah, dus je vindt hem wel aantrekkelijk en zou m doen als ie geen fokker was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je kort haar hebt en een beetje konthaar dan ziet Angel het verschil niet
Dan kan jij hem troosten
Dus een gebleekt sterretje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Oh help, is dit een kruisverhoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus je vindt hem wel aantrekkelijk en zou m doen als ie geen fokker was.
quote:
Als ik nou mijn haren op een staartje toe, ik tuck ff piemie naar achter weg en ik wiegel met mijn kleine bipsje..... dan zie jij ook nog steeds het verschil hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Marvinquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Start jij alvast de band? Doe maar 'Let's get it on' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |