Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je kort haar hebt en een beetje konthaar dan ziet Angel het verschil niet
Dan kan jij hem troosten
Dus een gebleekt sterretje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Homo's hebben een bodygroom hoor!
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Oh help, is dit een kruisverhoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus je vindt hem wel aantrekkelijk en zou m doen als ie geen fokker was.
quote:
Als ik nou mijn haren op een staartje toe, ik tuck ff piemie naar achter weg en ik wiegel met mijn kleine bipsje..... dan zie jij ook nog steeds het verschil hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan jij hem troosten
Marvinquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Start jij alvast de band? Doe maar 'Let's get it on' ofzo
O. Jij bent die man met die lekkere kont.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh help, is dit een kruisverhoor?
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee*kruipt weg in armen* Kvinnut helemaal niet leuk zo.....
Vrouw, godverdomme. Je lijkt murdera wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Jij bent die man met die lekkere kont.
BAN!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*
Ik zat eerst in die ander omdat daar singles in de TT stond.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Fuck, ik heb in beide gepost, nu ben ik het kwijt.
Meisje verdommequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouw, godverdomme. Je lijkt murdera wel.
Nee, gewoon eens kijken hoeveel iemand verteld als je iets gewoon vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh help, is dit een kruisverhoor?
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och och och wat een verdriet *stopt voorzichtig zijn hand in je broek*
HW heeft dat precies andersomquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog de kortzichtige regel geen seks met FOK!kers. Of ze nou wel of niet aantrekkelijk zijn.
Nou okquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word 20 (), ik mag mezelf nou toch wel vrouw noemen, toch?
Goede tactiek had je wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon eens kijken hoeveel iemand verteld als je iets gewoon vraagt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |