Dat is míjn lievelingsgetal, dat wordt vechtenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Re het volgende:
oh, even ter verduidelijking,,, post 262 is van mij...
Ik had net nog 3 meldingen uit hetzelfde topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, als je in het topic zit dan is die gestopt
Die DM's kun je uitzettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ok jullie moeten mij even bijpraten
- Ik krijg vreemde DM's van quotes
- Wat is dat met die my little pony's UI's
- En hebben jullie mij gemist
Wiskundig gezien niet helemaal correctquote:
Daar worden veel zelfmoorden gepleegd, das toch heul niet romantisch om een chick mee naar toe te nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je neemt haar toch niet mee naar ons plekje in ons bos he?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
Misschien even hier melden DM bij quotes! deel 5 ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Dat heeft er niets mee te maken lijkt me. Ik kreeg tot niet al te lang geleden overal een melding van.
Terwijl dat ook je actieve venster was? Dan was het stukquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net nog 3 meldingen uit hetzelfde topic.
Zullen we een middenweg vinden en er de duinen van maken? Strand en bos dichtbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In plaats van het bos, liever het strand. Dan zitten we wel op een lijn, ja
Kutmeldingen kun je uitzetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ok jullie moeten mij even bijpraten
- Ik krijg vreemde DM's van quotes
- Wat is dat met die my little pony's UI's
- En hebben jullie mij gemist
Tuurlijk niet. Je kent me toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je neemt haar toch niet mee naar ons plekje in ons bos he?
http://en.wikipedia.org/wiki/Aokigahara
Wij zijn 2 dwalende zielen, zullen tot het einde der tijden over aarde zwerven, en enkel waarlijk geluk ervaren, wanneer wij elkaar vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar worden veel zelfmoorden gepleegd, das toch heul niet romantisch om een chick mee naar toe te nemen.
Ja, dat opletten is nu net het probleemquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Nou is het helemaal niet meer bij te houden, moet je opletten..
Als je nu in slaap valt, mis je alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Nou is het helemaal niet meer bij te houden, moet je opletten..
een beetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we een middenweg vinden en er de duinen van maken? Strand en bos dichtbij.
[..]
Kutmeldingen kun je uitzetten.
Ik let niet op UI's. Behalve die van Flips.
En een beetje.
[..]
Tuurlijk niet. Je kent me toch.Wat van ons is, is van ons.
Hele leven wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu in slaap valt, mis je alles.
Ik wist niet wat mij overkwamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik werd er ook gek van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |