Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayáááááááquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat de users uit die andere SC.
Dus dit wordt de blanco SC en dan nog eentje die betrekking heeft op relaties?quote:
Slot er op als ze binnen zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayááááááá.
Old skool!quote:
Inceptionnnnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn zometeen niet meer uit de andere SC. Kumbayááááááá.
Schuldig!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Iedereen zit nu autistisch te switchen tussen 2 tabbladen om te kijken in welke SC wat gebeurd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Iedereen zit nu autistisch te switchen tussen 2 tabbladen om te kijken in welke SC wat gebeurd
Die andere is voor de hossel autistenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik blijf gewoon hier denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog geen keus gemaakt, zie het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier denk ik, lekker blanco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |