Ik vind het nog steeds raar dat jij zwart bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Re het volgende:
ik ga in deze zitten, daar ben ik veel te stabiel voor
Hij heeft zijn rechten nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat jij zwart bent.
heb je iets tegen negers?quote:
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.quote:
EY JIJ, ik breek je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.
Ik krijg direct een goed gevoel bij jouw UI en naam.
Ik word een klein beetje warm van binnen zelfs.
Moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Re het volgende:
, ik heb vakantie ja, en bezie het allemaal eens van de andere kant
Zit je nu naar Cc dr kont te staren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Re het volgende:
, ik heb vakantie ja, en bezie het allemaal eens van de andere kant
Ben je weer terugquote:
Ik heb weer niets te zeggen, zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
DIBS
Iedereen af, ik heb flips geclaimed.
Hai.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Flips. Ik ben Kaneel.
Ik krijg direct een goed gevoel bij jouw UI en naam.
Ik word een klein beetje warm van binnen zelfs.
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelostquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je weer terug? Toch maar besloten je niet te laten wegjagen
?
Hé C_Aquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelost
En ja ik miste jullie
Jij snapt het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb weer niets te zeggen, zeker?
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger isquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga posten in de SC waar zij niet post. Denk dat dan het probleem is opgelost
En ja ik miste jullie
Ik zie weinig onbekenden tot nog toequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
Ik word zowat autistisch van al die nieuwe mensen.
Ja, wie is "ze"? Voor de draad ermee!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger is.
Van de week nog even inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze was sowieso niet heel erg aanwezig meer... Maar ik denk dat ontwijken nu wat lastiger is.
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik en zoals je ziet kan ze me nu niet meer ontwijken
Oeh, een SC met een Samzz!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga jou ook beminnen. Of je het nou wil of niet.quote:
Denk jij ook aan hand-in-hand liefdevol elkaar aankijken nadat we urenlang de liefde hebben bedreven in het bos?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
Hai.
Dit is een hartverwarmend verhaal wel.Zelfs ik word een beetje warm van binnen.
Miauw is eng... Tot het stalkerige aan toe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.
Nee Miauw is gekquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké, en waarom wil ze je ontwijken? Ik bedoel, ik ben nieuwsgierig aangelegd.
Kloon van Spirit zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miauw is eng... Tot het stalkerige aan toe.
Ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snarf. Maar die ken je niet. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |