Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:13 schreef drakin het volgende:
Moet ik nu verplicht ook van treinen houden
Nee joh bejje malquote:alle namen van modellen weten,
Nee joh bejje malquote:naar treinenfilms
Nee joh bejje malquote:en musea gaan
Nee joh bejje malquote:en veel met de trein reizen?
Hmm. Naast de AH ToGo en Julia's zou er dus ook een DE-Café komen. Dat zal dus wel van de baan gegaan zijn vanwege die andere daar vlakbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Op de plaats van de stationsrestauratie zit nu een "AH to go". Daarnaast is er een "Julia's" gekomen. Een DE Café vindt men buiten het station op een minuut of 5 wandelen aan het Wilhelminaplein (Zaailand).
Waar reis je zoal (vaak) naartoe met de trein?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:19 schreef drakin het volgende:
Maar dat doe ik wel anders![]()
(behalve die modellennamen dan, daar kom ik niet ver mee)
hierdoor had ik lekker 3 uur schaft in utrecht. lekker onder het genot van een bord bami sesamstraat gekekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:26 schreef DriekOplopers het volgende:
Jawel.
NS, een paar weken geleden: deze zomer heffen we geen treinseries op.
Maar nu: treinserie sneuvelt wegens personeelstekort...
http://www.voorbeterov.nl/120720.php
ah, Huizum. Mooi stukje is dat altijdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef drakin het volgende:
Andere kant station, de rustige buurt van de stad wat eigenlijk een dorp is.
Ze bedoelen: minder oude treinen. In de jaren '90 reden er trouwens al Breaks, van Maastricht naar Knokke.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:49 schreef dennistd het volgende:
De stopper Maastricht-Luik gaat zo te zien met Breaks rijden: http://www.limburger.nl/a(...)ject_Maastricht-Luik
Tsja. Breaks mogen wel in Maastricht komen. Voldoen ook wat beter. Hoewel ze de klassiekers nog gaan moderniseren ook ...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:49 schreef dennistd het volgende:
De stopper Maastricht-Luik gaat zo te zien met Breaks rijden: http://www.limburger.nl/a(...)ject_Maastricht-Luik
nauwelijks meer nodig toch nu de Desiro langzaam instroomt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Tsja. Breaks mogen wel in Maastricht komen. Voldoen ook wat beter. Hoewel ze de klassiekers nog gaan moderniseren ook ...
"De machinist zit op de bok teneinde hem van het spoor te verwijderen".quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef greavy het volgende:
"Vanwege een geit op het spoor rijden er momenteel geen treinen tussen Stadskanaal en Veendam(of whatever). Deze situatie zal tot 5 uur vanmiddag duren. Onze excuses voor het ongemak"
Senk joe for träveling wis Deutsche Bahn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Maar wat is nou het punt van dat filmpje?![]()
"DB is kut"?
Ik snapte er al niets van jou hier tegen te komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook niets met treinen, ik kom hier eigenlijk omdat ik jullie wel aardig vind
Je hebt mijn hoogtijdagen hier gemist toen ik nog stage liep dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snapte er al niets van jou hier tegen te komen.
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt mijn hoogtijdagen hier gemist toen ik nog stage liep dan.
Paar mooie foto's gemaakt voor jullie.
Staan nog 2 "series" in de OP . Moeite waard om te kijken/lezen.
dat was volgens mij omdat je nooit meer op FOK! kwam. Uiteraard kun je er wel weer in komen. Geen enkel probleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.
Maar het is niet gewoon een GTW-powerpack, want die staat op één draaistel terwijl deze twee jacobsdraaistellen deelt met de aangrenzende wagons.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
interessant, maar het wordt zo te zien toch een soort van GTW, omdat het powerpack in een apart gedeelte komt te zitten.
Daarom zeg ik ook soort van. Zie wel een opvallend iets en dat is dat ze bij die vierdelige maar één powerpack hebben. Om te compenseren voor het hogere gewicht en het hiermee gepaard gaande langzamere optrekken wordt er een supercap geplaatst. Een accupakket dat tijdens het rijden opgeladen wordt en dat tijdens het optrekken de energie vrijgeeft. Dat zit alleen in de vierdelige variant.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar het is niet gewoon een GTW-powerpack, want die staat op één draaistel terwijl deze twee jacobsdraaistellen deelt met de aangrenzende wagons.
Heb je ook een foto van het in te zette materieel? Dat hef ik niet kunnen vinden op de genoemde internetpagina.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef Igen het volgende:
In Duitsland had je al de particuliere langeafstands-treindiensten van InterConnex en HarzExpress, maar overmorgen komt daar een nieuwe bij. Namelijk de Hamburg-Köln-Express (HKX) die een ā twee keer per dag tussen, de naam zegt het al, Hamburg en Keulen op en neer zal rijden:
https://www.hkx.de/de/
Heb ik nog niet gezien. Maar ik meen te hebben gelezen dat ze omgebouwde ÖBB-rijtuigen willen gaan gebruiken. Die zijn echter nog niet af, en dus zouden het eerst geleende rijtuigen van de 'Alex' en van InterConnex gaan worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van het in te zette materieel? Dat hef ik niet kunnen vinden op de genoemde internetpagina.
Gefixt, ouwe zeurpiemel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.
Filmpje!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerhugowaard, 16 juli 2012.
[ afbeelding ]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Geweldig staaltje planning en communicatie weer bij de NS hoor:
Utrecht Centraal, 2 stellen ICMm als intercity naar Enschede. Geen info over afkoppelen van achterste stel in Deventer wat geregeld gebeurd. Niet op de borden op het perron, en ook op beide treinstellen staat Enschede.
In Amersfoort, pas NADAT het ontkoppelen heeft plaats gevonden wordt er omgeroepen dat het achterste deel achter blijft. Zelfs in de avonturen wil de NS haar reputatie als sardientjes-in-blikker waar maken !!
*zucht*
Ik zit in 1 trein eerder dan deze. (23:21 vanaf Hilversum) en die is ook een ICMm 3tjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?
Nee, er stond overal dat de trein in z'n geheel naar Enschede zou gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |