Ik snapte er al niets van jou hier tegen te komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook niets met treinen, ik kom hier eigenlijk omdat ik jullie wel aardig vind
Je hebt mijn hoogtijdagen hier gemist toen ik nog stage liep dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snapte er al niets van jou hier tegen te komen.
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt mijn hoogtijdagen hier gemist toen ik nog stage liep dan.
Paar mooie foto's gemaakt voor jullie.
Staan nog 2 "series" in de OP . Moeite waard om te kijken/lezen.
dat was volgens mij omdat je nooit meer op FOK! kwam. Uiteraard kun je er wel weer in komen. Geen enkel probleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.
Maar het is niet gewoon een GTW-powerpack, want die staat op één draaistel terwijl deze twee jacobsdraaistellen deelt met de aangrenzende wagons.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
interessant, maar het wordt zo te zien toch een soort van GTW, omdat het powerpack in een apart gedeelte komt te zitten.
Daarom zeg ik ook soort van. Zie wel een opvallend iets en dat is dat ze bij die vierdelige maar één powerpack hebben. Om te compenseren voor het hogere gewicht en het hiermee gepaard gaande langzamere optrekken wordt er een supercap geplaatst. Een accupakket dat tijdens het rijden opgeladen wordt en dat tijdens het optrekken de energie vrijgeeft. Dat zit alleen in de vierdelige variant.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar het is niet gewoon een GTW-powerpack, want die staat op één draaistel terwijl deze twee jacobsdraaistellen deelt met de aangrenzende wagons.
Heb je ook een foto van het in te zette materieel? Dat hef ik niet kunnen vinden op de genoemde internetpagina.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef Igen het volgende:
In Duitsland had je al de particuliere langeafstands-treindiensten van InterConnex en HarzExpress, maar overmorgen komt daar een nieuwe bij. Namelijk de Hamburg-Köln-Express (HKX) die een à twee keer per dag tussen, de naam zegt het al, Hamburg en Keulen op en neer zal rijden:
https://www.hkx.de/de/
Heb ik nog niet gezien. Maar ik meen te hebben gelezen dat ze omgebouwde ÖBB-rijtuigen willen gaan gebruiken. Die zijn echter nog niet af, en dus zouden het eerst geleende rijtuigen van de 'Alex' en van InterConnex gaan worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van het in te zette materieel? Dat hef ik niet kunnen vinden op de genoemde internetpagina.
Gefixt, ouwe zeurpiemel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Nadat ik geconstateerd heb dat mijn naam uit de OP verwijderd is, negeer ik de OP.
Filmpje!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerhugowaard, 16 juli 2012.
[ afbeelding ]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Geweldig staaltje planning en communicatie weer bij de NS hoor:
Utrecht Centraal, 2 stellen ICMm als intercity naar Enschede. Geen info over afkoppelen van achterste stel in Deventer wat geregeld gebeurd. Niet op de borden op het perron, en ook op beide treinstellen staat Enschede.
In Amersfoort, pas NADAT het ontkoppelen heeft plaats gevonden wordt er omgeroepen dat het achterste deel achter blijft. Zelfs in de avonturen wil de NS haar reputatie als sardientjes-in-blikker waar maken !!
*zucht*
Ik zit in 1 trein eerder dan deze. (23:21 vanaf Hilversum) en die is ook een ICMm 3tjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?
Nee, er stond overal dat de trein in z'n geheel naar Enschede zou gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, het afkoppele zou toch pas in Deventer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |