Le-zen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij opent een topic over dat er teveel slow chats zijn
jij zit volgens mij in de meeste sc's hier hoor, cuetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
alle SC's kunnen bij elkaar gevoegd worden, want geen enkele SC is echt bedoeld om ontopic. Simple as that
Ja dus? Hoe handig als iedereen bij elkaar zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef dawg het volgende:
jij zit volgens mij in de meeste sc's hier hoor, cuetje.
dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is nou de toegevoegde waarde vand ie stomme opsomtopics? Die zijn echt het minst interessant van alles wat hier SC heet. Inclusief happy,.
Weet ik maar het is gewoon dat ieder groepje zijn eigen slowchat heeft en dat samenvoegen weet niet of alle users dat aankunnen. Toch zeker mee eens dat een aantal slowchats weg kunnen om ruimte te maken voor gewone topics dat heb ik al eens eerder gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees het hele topics, ik vraag iets, ik dring niet op.
Ik leg het ook bij jullie neer.
En nu komt rp ook een modje tekort eigenlijk, dus kan het SC modden helemaal vergeten worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu is een reeks geen SC
Zelfde met de songtekst. Als er SC in staat hebben de modjes weer hun werk niet gedaan
Er blijkt al jaren behoefte aan een ontopic dating/singles/versieren topic maar er zijn geen modjes die daar strak op willen modden.
Nofi hoor, maar ken je de opmerking "koop een dagboek?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen.
Open eens een topic met wat je hebt gedaan/problemen mee hebt ipv in een slowchat te posten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
19 topics veel vinden.
Het is gewoon een reeks. Je kan er ook even lezen en zien dat het ontopic discussies zijn. Net als met het dode serieuze versieren topic. Alles is ontopic want SC was uit den boze.
Zeg, donder ff een end op wil je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
19 topics over een onderwerp en dat is geen sc.
Maak dat Yvonne wijs.
Modjes uit een reeks aanstellen (zoals kruk) om de SC tegen te gaan werkt ook niet. Zoals nu weer blijkt want afsplitsing op afsplitsing.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu komt rp ook een modje tekort eigenlijk, dus kan het SC modden helemaal vergeten worden.
Je kan ook ervoor kiezen van 1 SC en als dat niet je plek is, dan post je er maar niet en zoek je ergens anders een SC op die je wel ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik maar het is gewoon dat ieder groepje zijn eigen slowchat heeft en dat samenvoegen weet niet of alle users dat aankunnen.
Jij begrijpt mij nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen.
Open eens een topic met wat je hebt gedaan/problemen mee hebt ipv in een slowchat te posten.
Dat is toch te zot voor woordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die in De kunst van het loslaten van je ex #208 - De regenachtige zomer aan het slowchatten waren
Goede optiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Godtje het volgende:
Mijn god.
Happy SC ben ik gestart als 'ludieke' actie omdat er WEER een SC bij kwam.
Na 1 topic al om een slotje gevraagd maar dat vonden de mods niet nodig.Zak er dan maar in.
Al jaren is er geroepen dat R&P SC en SIngles samen kunnen want overlappende user groep.
Hetzelfde met al die kneuzen hosselen, ik kan niet versieren troep met de users die zich niet willen gedragen.
Alles dicht flikkeren.
1 R&P sc
1 dating/versieren/whatever
2 stuks iedereen heeft een plek.
Oh nee, niet waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, donder ff een end op wil je?
Je post nieteens in R&P
Er zijn zat fora waar je getroll wel op prijs gesteld wordt
Laatst dat ik er keek wel. Maar goed, serieuze versieren topic is pertinent geen SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest duidelijk niet goed. zijn geen discussies daar.
Heb je het tegen mij?:oquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, donder ff een end op wil je?
Je post nieteens in R&P
Er zijn zat fora waar je getroll wel op prijs gesteld wordt
Maar het moet iet zijn dat je een harde kern gaat krijgen die een slowchat zich toe gaat eigenen en anderen gaat weren om wat voor reden dan ook. Juist zulke personen mogen van mij juist weg blijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook ervoor kiezen van 1 SC en als dat niet je plek is, dan post je er maar niet en zoek je ergens anders een SC op die je wel ligt.
Als je alleen komt trollen wel, gewoon constructief meedoen of wegwezen, opgelostquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Gossie yvonne.
Je mag alleen meelullen als je ergens posts?
Ookquote:
firefly tegen de rest. niet inhoudelijk, en niet respectvol daar. wel een torenhoge muur waar je een discussie mee probeert te voeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst dat ik er keek wel. Maar goed, serieuze versieren topic is pertinent geen SC.
Ja hoor, komt best wat uitrollen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
je snapt toch ook wel dat het gewoon niet werkbaar is? 300 man in 1 topic? Met 301 posts per topic?
Die heb je al in elke SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar het moet iet zijn dat je een harde kern gaat krijgen die een slowchat zich toe gaat eigenen en anderen gaat weren om wat voor reden dan ook. Juist zulke personen mogen van mij juist weg blijven.
Ik zou het gewoon op 2 slowchats houden en de rest dicht. Eentje voor de oude garde en eentje voor de jonkies.
Laat ze elkaar in een chatbox treffen. R&P is er in elk geval de plek niet voor. Simpel. De schifting komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
je snapt toch ook wel dat het gewoon niet werkbaar is? 300 man in 1 topic? Met 301 posts per topic?
Ben je soms doof potverdorie? Opdondereng!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Gossie yvonne.
Je mag alleen meelullen als je ergens posts?
Jaaa ik wil wel mergen met de algemene SC, de twee voorgenoemde opsomtopics, het ontmoettopic 15-25 en 25-35 en het hosseltopic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
Dan hoort een firefly niet in R&P thuis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
firefly tegen de rest. niet inhoudelijk, en niet respectvol daar. wel een torenhoge muur waar je een discussie mee probeert te voeren.
compleet nutteloos topic geworden dus.
Maar R&P met 100 SC's ook niet. Volgende week zijn er weer 5 users die een afsplitsing willen omdat ze net een andere vorm van autisme hebben of liever figuur krassen doen en niet free form krassen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
En wil je dan de SC's gaan sluiten moet daar wel even naar gekeken worden. Ik houd niet van buitensluiten van mensen hoe vervelend sommigen ook kunnen zijn. Die negeer ik gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb je al in elke SCNiet dat er echt geweerd wordt, maar je merkt dat je er wel tussen 'moet passen' om er te willen blijven posten.
Daarom zijn er nu tig SC's
Maar dan nemen ze toch F&F SC over oid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat ze elkaar in een chatbox treffen. R&P is er in elk geval de plek niet voor. Simpel. De schifting komt vanzelf wel.
Constructief genoeg voor je, of?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je alleen komt trollen wel, gewoon constructief meedoen of wegwezen, opgelost
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En anders samenvoegen met
Datingsite-ervaringen #217: Met ballen
en
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (19)
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan nemen ze toch F&F SC over oid?
En dat is precies het hele verschralende probleem waar geen filter tegen werkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder probleem is er wel een SC... je hoeft eigenlijk geen topics meer te openen
Typische reactie. Alle problemen mogen wel opgelost worden, als het jou maar niet raakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik he blijkbaar een hoop gemist en ben het er mee eens dat eennu wel erg veel sc's zijn maar waarom een van de oudste dicht gooien zonder uitleg? Het duurde even voor ik dit vond (oke ik zit mobiel dus dat helpt niet maar toch)
Waarom kunnen wat van die sc's die ontstaan zijn omdat mensen niet ontopic konden blijven in een serieus topic niet weg?
Voel er weinig voor om mij vaste drama vrije sc 'in te moeten leveren' en dan verwezen te worden naar die gtst reeks
nou, even los van de sc-perikelen. dat topic is al 18 delen (het 1e deel niet) een one-man-show van firefly, waar hij persoonlijk wordt jegens mensen, nergens op ingaat, en continu hetzelfde riedeltjes afdraait.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hoort een firefly niet in R&P thuis?
Ik herinner me die tijd nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef yvonne het volgende:
Als we nou gewoon weer terug gaan naar
Hoe voel je je nu
en hoe voel je je nu in songtekst
En over al het andere een eigen topic opent?
Als we hier vanaf nu dé R&P SC van maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
Kunnen we hier niet een SC van maken?
Kijken of we kunnen verenigen.
Ik ga koffie pakken.
Dat roepen de meeste mensen al jaren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.
ja, ik snap dat deel welquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.
de r&p sc is ook een herhaling van zetten. 2 weken per deel, en jij bent zo ongeveer de enige die echt wat vertelt daar. de rest zit er maar wat muf te kusjekroelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik he blijkbaar een hoop gemist en ben het er mee eens dat eennu wel erg veel sc's zijn maar waarom een van de oudste dicht gooien zonder uitleg? Het duurde even voor ik dit vond (oke ik zit mobiel dus dat helpt niet maar toch)
Waarom kunnen wat van die sc's die ontstaan zijn omdat mensen niet ontopic konden blijven in een serieus topic niet weg?
Voel er weinig voor om mij vaste drama vrije sc 'in te moeten leveren' en dan verwezen te worden naar die gtst reeks
De rest hebben we weggepest en dat heeft verdomde veel tijd gekost ja!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
de r&p sc is ook een herhaling van zetten. 2 weken per deel, en jij bent zo ongeveer de enige die echt wat vertelt daar. de rest zit er maar wat muf te kusjekroelen.
Die mensen verdwijnen dan wel weer, als het te druk / te rustig wordt. Zoeken ze een andere plek opquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik snap dat deel wel. Ik maak me gewoon "zorgen" om de leefbaarheid van een reeks als er opeens 10 keer zoveel mensen posten. Dat is gewoon niet bij te houden dan.
En dus alles in R&P sluiten geeft volgens mij alleen een migratie naar andere fora.
Mensen willen nou eenmaal slowchatten, daar mag best een beperking aan komen, maar wel 1 die werkbaar is voor alle partijen.
Daar was ik me la bewust van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor anderen is dat onmogelijk gebleken.
ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien de ontmoettopics samenvoegen, dat zou al schelen. Wat is het nut van 2 verschillende groepen?
De SC's waar amper in gepost wordt, kunnen ook dicht. Er is kennelijk weinig behoefte aan.
Die SC was al weken dood joh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Oftwel flikker die Happy SC deel 3 dicht en we zijn klaar.
Moet je nu eens in een willekeurig niet-sc topic wat tegen een kliekjeslid zeggen. Krijg je meteen de hele kliek erachteraan. Het is te kansloos geworden. Maar dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was in elk geval een veel leukere tijd voor R&P als je het mij vraagt.
Maar die haalt yvonne wel aan als zijnde vreselijk ernstig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die SC was al weken dood joh.
Ach zo. Maar geen SC en derhalve niet van belang voor deze discussie, lijkt mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
firefly tegen de rest. niet inhoudelijk, en niet respectvol daar. wel een torenhoge muur waar je een discussie mee probeert te voeren.
compleet nutteloos topic geworden dus.
Of twee. Een R en een P.quote:
als we het toch over opschonen hebben, er kunnen best wat meer van die reeksen weg wmb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach zo. Maar geen SC en derhalve niet van belang voor deze discussie, lijkt mij.
Gezeik valt de laatste tijd juist wel mee, dacht ik. Aan het FB topic te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mede de reden dat er een afsplitsing is met het constante gezeik
Mede de reden dat er een afsplitsing is met het constante gezeikquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach zo. Maar geen SC en derhalve niet van belang voor deze discussie, lijkt mij.
Niemand is meer happy.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die SC was al weken dood joh.
ja ik voel er weinig voor dat door het niet ontopic kunnen blijven van anderen mijn rustige honk verdwijntquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typische reactie. Alle problemen mogen wel opgelost worden, als het jou maar niet raakt..
Die SC is toch nauwelijks actief. Zou je het echt enorm missen, of wat je daar bespreekt niet per DM kunnen doen of ergens anders?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik voel er weinig voor dat door het niet ontopic kunnen blijven van anderen mijn rustige honk verdwijnt
ik creer geen tig sc's
mijn vaste sc is drama vrij (al jaren) en dat is juist degene die op de schop moet?
Nee daar komen hoogstens mensen bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
mijn vaste sc is drama vrij (al jaren) en dat is juist degene die op de schop moet?
En dat stomme liedjesding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat mij betreft kan er ook best een Hoe Voel Je Je Nu topic dicht. Zijn er 2 toch?
Daarom samenvoegen met Singlesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die SC is toch nauwelijks actief. Zou je het echt enorm missen, of wat je daar bespreekt niet per DM kunnen doen of ergens anders?
nieuw vlees uit gesloten sc's is meer dan welkom om het op te frissenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
de r&p sc is ook een herhaling van zetten. 2 weken per deel, en jij bent zo ongeveer de enige die echt wat vertelt daar. de rest zit er maar wat muf te kusjekroelen.
Dat is met boehoehoe-liedjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat mij betreft kan er ook best een Hoe Voel Je Je Nu topic dicht. Zijn er 2 toch?
Nu, in de vakantieperiode even. Daarvoor ging het vrij aardig daar. Vergelijk het met de "Dag..." slowchat uit MUZ voor échte Slowchat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die SC is toch nauwelijks actief.
R&P sc staat niet echt bekend om het meeten van (nieuwe) mensenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nieuw vlees uit gesloten sc's is meer dan welkom om het op te frissen
maar waarom een rustige kliek verplaatsen naar een drama kliek?
Het lijkt me sowieso niet verkeerd om juist de versieren sc op te breken maar goed
nieuwe mensen ontmoeteb kan ook allemaal samen
maar ik zal mij naar een laptop verplaatsen om beter mee te kunnen praten
Het hele fucking internet (en dan specifiek fok) staat niet echt bekend om het meeten van mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
R&P sc staat niet echt bekend om het meeten van (nieuwe) mensen
Singles had de laatste keer ook nog de nodige users die graag wilden 'rellen' en dat lag niet altijd even goed. Hebben die het intussen opgegeven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom samenvoegen met Singles
Die groep komt aardig overeen. Dat hebben meerdere mensen al vaker aangegeven.
Singles is ook niet meer zo druk als het ooit was
Baby is mod op seks en heeft een baanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Singles had de laatste keer ook nog de nodige users die graag wilden 'rellen' en dat lag niet altijd even goed. Hebben die het intussen opgegeven?
aangezien het de enige drama vrije sc is die ik hier tegen ben gekomen zou ik hem enorm missen jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die SC is toch nauwelijks actief. Zou je het echt enorm missen, of wat je daar bespreekt niet per DM kunnen doen of ergens anders?
Die met de songteksten wel, daar leest ook niemand echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik post er alleen uit gewoonte omdat ie elke keer in mijn AT komt, als ie zo dicht is ga ik zonder problemen over naar R&P SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Singles had de laatste keer ook nog de nodige users die graag wilden 'rellen' en dat lag niet altijd even goed. Hebben die het intussen opgegeven?
Die baan had hij al, maar misschien doet de voorbeeldfunctie wonderenquote:
Krea is Krea. En dat is okay.quote:Krea komt overal.
idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik zie hier telkens posts voorbij komen die zijn voor het reduceren van de SC's tot 2 of 1 topic(s). Dan moet er nog een hoop weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we nu al op de helft van het aantal SC's?
Ik heb Singles al een tijdje eruit gegooid, maar als R&PSC dichtgaat, ga ik wel weer naar Singlesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post er alleen uit gewoonte omdat ie elke keer in mijn AT komt, als ie zo dicht is ga ik zonder problemen over naar R&P SC.
Ook bestquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Singles al een tijdje eruit gegooid, maar als R&PSC dichtgaat, ga ik wel weer naar Singles.
Mooie centen!quote:
Dit krijg je dan. 100 mensen die dezelfde kutgrap maken, als het te snel gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Partyboy1991 het volgende:
Zullen we hier een sc van maken? Sc teveel sc
Kan jij verdomme ff normaal tikken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
En de gewone is ook hniek wat betreft het lage hoi doei ik heb vandaag pindakaas op brood gehalte als je het mij vraagt
ja hij gaat dan niet zo snel maar dat vind ik alleen een pre
Sja, lijkt mij niet echt een toevoeging aan het forum eigenlijk. Dat wordt toch meestal besproken in een SC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die met de songteksten wel, daar leest ook niemand echt.
De normale hvjjn wordt wel leuk meegepost, al is het dan een opsomtopic van gevoelens.
Hmm, dan wordt het moeilijk. Lijkt me sowieso niet echt haalbaar als het postaantal gelijk blijft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik zie hier telkens posts voorbij komen die zijn voor het reduceren van de SC's tot 2 of 1 topic(s). Dan moet er nog een hoop weg.
sorry ben net wakkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit krijg je dan. 100 mensen die dezelfde kutgrap maken, als het te snel gaat.
Is de ban functie stuk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit krijg je dan. 100 mensen die dezelfde kutgrap maken, als het te snel gaat.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is de ban functie stuk?
Wansmaak is ook gewoon een reden voor een ban
oh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is de ban functie stuk?
Wansmaak is ook gewoon een reden voor een ban
de laatste keer dat er veel nieuwe mensen kwamen vanwege al dat drama in die drama sc is ging dat primaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien de ontmoettopics samenvoegen, dat zou al schelen. Wat is het nut van 2 verschillende groepen?
De SC's waar amper in gepost wordt, kunnen ook dicht. Er is kennelijk weinig behoefte aan.
Dit dus. Beetje onzin om rigoreus alles gelijk bij te gaan snoeien terwijl er volgens mij drie topics lopen met verscihllende mensen die het prima met elkaar kunnen vinden. Voor de rest zijn het óf doodgebloede topics, of dubbele topics, of niet eens SC's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zijn geen SC's maar reeksen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, lijkt mij niet echt een toevoeging aan het forum eigenlijk. Dat wordt toch meestal besproken in een SC?
[..]
Hmm, dan wordt het moeilijk. Lijkt me sowieso niet echt haalbaar als het postaantal gelijk blijft.
En als het gebeurt laten ze je achter in het parkquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Het hele fucking internet (en dan specifiek fok) staat niet echt bekend om het meeten van mensen.
met de broek op de knieënquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als het gebeurt laten ze je achter in het park
whehequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
Zit wat in. Het zou geen groot gemis zijn als het 'hoe voel je je nu' topic dicht gaat. En misschien stimuleert ook dat mensen weer om hun gevoelens te uiten in een normaal topic, in plaats van in zo'n topic. En krijg je er weer interessante discussies bij in r&p.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, lijkt mij niet echt een toevoeging aan het forum eigenlijk. Dat wordt toch meestal besproken in een SC?
Het is wel haalbaar, mensen zullen alleen even moeten wennen. Aan elkaar.quote:Hmm, dan wordt het moeilijk. Lijkt me sowieso niet echt haalbaar als het postaantal gelijk blijft.
Andere SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen zei mijn opa altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
nee want ik kom verdomme niet op internet met mijn laptop en dit is het resultaat van snel mobiel mee proberen te pratenquote:
Moeite met sociaal wenselijk gedrag. Maar goed, het is maar Fok!quote:
Neequote:
Dat je een kut user bent. Ga nu weer buiten spelen met je bal of in de zandbakquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wat hebben we vandaag geleerd / conclusie? T haalt geen zak uut
Gaat dit over de foto's die ze je op 19-jarige leeftijd hebben toegestuurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik kom verdomme niet op internet met mijn laptop en dit is het resultaat van snel mobiel mee probere te praten
Dat is wel waar. Probeer wel eens in andere SC's te posten, maar mis daar aansluiting.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit wat in. Het zou geen groot gemis zijn als het 'hoe voel je je nu' topic dicht gaat. En misschien stimuleert ook dat mensen weer om hun gevoelens te uiten in een normaal topic, in plaats van in zo'n topic. En krijg je er weer interessante discussies bij in r&p.
[..]
Het is wel haalbaar, mensen zullen alleen even moeten wennen. Aan elkaar.
Ga eens weg, of je praat constructief mee of je blijft weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wat hebben we vandaag geleerd / conclusie? T haalt geen zak uut
dus t blijft zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
Lees maar even terug wat hun idee is.quote:
jaquote:
ok equote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat hun idee is.
Ik meld mij alvast voor de Alpha SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Alpha SC
Beta SC
Genoeg aansluiting, op het vlak van versieren dan.
Neequote:
Die negeer je gewoon, doe ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus?
Ik obeer ontopic een zinnige bijdrage te leveren en toch moeten er hele posts aan mijn typfouten verspilt worden?
Triest
dacht fat yvonne inout vroeg van mensen die ook wel eens buiten een sc in r&p kwamen maar het is hier al weer een komen en gaan van sensatie zoekers blijkbaar
Mensen die geen Beta zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Alpha SC
Beta SC
Genoeg aansluiting, op het vlak van versieren dan.
die van Re ben ik wel voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus?
Ik obeer ontopic een zinnige bijdrage te leveren en toch moeten er hele posts aan mijn typfouten verspilt worden?
Triest
dacht fat yvonne inout vroeg van mensen die ook wel eens buiten een sc in r&p kwamen maar het is hier al weer een komen en gaan van sensatie zoekers blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |