Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
Wat is deze dan?
[Uitelkaar/gedumpt SC] #179 Openen geen nieuwe!
Dat doe ik ook maar er zijn genoeg users die daar de grootste moeite mee hebben is de ervaringquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan negeer je elkaar. FOK! is net het echte leven: je hoeft elkaar niet aardig te vinden om enigszins normaal tegen elkaar te kunnen doen. En normaal kan ook zijn gewoon laten gaan/negeren in plaats van de hele tijd maar benadrukken dat je iemand niet mag.
19 topics over een onderwerp en dat is geen sc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, die laatste is geen SC.
Voor mensen die gedumpt zijn dan wel de relatie verbroken hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
Wat is deze dan?
Dat heet een reeksquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
19 topics over een onderwerp en dat is geen sc.
Maak dat Yvonne wijs.
hou er 2 aan, de rest weg. en wat samenvoegen, datingsites met gedumpt-sc en singles of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
Wat is deze dan?
Mensen die in De kunst van het loslaten van je ex #208 - De regenachtige zomer aan het slowchatten warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef yvonne het volgende:
Wat is deze dan?
Ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[SC Hosselen #643] Steven en Mono in de boom :$
Gaat inhoudelijk ook niet over versieren.
Handig, een jankert die net gedumpt is naast een super verliefd persoonquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
hou er 2 aan, de rest weg. en wat samenvoegen, datingsites met gedumpt-sc en singles of zo.
Geloof me, die praat van firefly kan je beter in een apart topic hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar het komt allemaal wel op hetzelfde neer en dat is dating dan wel online of RL.
Nee, gewoon een slow chat.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
alle SC's kunnen bij elkaar gevoegd worden, want geen enkele SC is echt bedoeld om ontopic. Simple as that
Dat negeer ik gewoon lieverdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, die praat van firefly kan je beter in een apart topic hebben.scheelt een hoop ergernissen en gezeur.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Godtje het volgende:
Mijn god.
Happy SC ben ik gestart als 'ludieke' actie omdat er WEER een SC bij kwam.
Na 1 topic al om een slotje gevraagd maar dat vonden de mods niet nodig.Zak er dan maar in.
Al jaren is er geroepen dat R&P SC en SIngles samen kunnen want overlappende user groep.
Hetzelfde met al die kneuzen hosselen, ik kan niet versieren troep met de users die zich niet willen gedragen.
Alles dicht flikkeren.
1 R&P sc
1 dating/versieren/whatever
2 stuks iedereen heeft een plek.
Jij bent de baas ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
R&P sc
Hoe voel je je nu
Hoe voel je je nu in songtekst
Zat?
Nogmaals de reeksen over stoornissen zijn ( op dit moment) niet relevant
wat is nou de toegevoegde waarde vand ie stomme opsomtopics? Die zijn echt het minst interessant van alles wat hier SC heet. Inclusief happy,.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
R&P sc
Hoe voel je je nu
Zat?
Kun je die net zo goed ook samenvoegen; Hoe voel je je nu (in een songtekst)quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
R&P sc
Hoe voel je je nu
Zat?
Lees het hele topics, ik vraag iets, ik dring niet op.quote:
Jij opent een topic over dat er teveel slow chats zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja?
Dus?
Het is een sc, algemene sc en dat lijkt prima te werken.
Wat let je om eens een topic te openen?!
Hoe voel je je nu is een reeks geen SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
R&P sc
Hoe voel je je nu
Zat?
19 topics veel vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
19 topics over een onderwerp en dat is geen sc.
Maak dat Yvonne wijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |