Chick, ik ben geschokt. Help mij!!quote:
'supquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, ik ben geschokt. Help mij!!
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% kortingquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:12 schreef Royco1 het volgende:
Drommel, waarom staat jou naam niet in het lijstje
Niet van die moeilijke vragen stellen twiquote:
Ja dat is waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer isquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Waar, waarom, wie ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e he
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Oh ja grunn, Nee, dan kan je niet meerijden!quote:
Dat is dan wel weer baas!quote:
Mocht je willen broederquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Je kan meerijden!quote:
Die is er lekker op tijd bij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop