Chick, ik ben geschokt. Help mij!!quote:
'supquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, ik ben geschokt. Help mij!!
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% kortingquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:12 schreef Royco1 het volgende:
Drommel, waarom staat jou naam niet in het lijstje
Ja dat is waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer isquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Waar, waarom, wie ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e he
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Oh ja grunn, Nee, dan kan je niet meerijden!quote:
Dat is dan wel weer baas!quote:
Mocht je willen broederquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Je kan meerijden!quote:
Die is er lekker op tijd bij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Waar: The Old Sailor te Boven-leeuwenquote:
Iets te op tijd naar mijn ideequote:
Doe ik wel!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonderquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonder
Ik als moeder deel die mening niet!quote:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!quote:
moraalridderquote:
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!
geef dat jong eens squatlessenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mono is er voor de schone deernes en ondergewaardeerde kipnegers
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen waar alle mensen meelezen, op zo'n kansloze manier, dat is nogal een verschil.
Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Dan weet je toch dat er iets kan gebeuren wat de "normale"' vrienden niet snappen.
Ik ben ook al een week of wat aan het uitleggen dat ik niet zwanger ben van een bijlmerbajesklant. So be it!!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houden
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!quote:
Post het dan in zijn fobo en niet op zn timelinequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!
Je hoeft vrouwen niet te snappen om in een relatie te raken. Liever niet zelfs, denk ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
That makes 2 of usquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
Je bent gay, daar gaat het al mis manquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ga wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gay, daar gaat het al mis man
pietverdriet, nog pm's van gehad?quote:
Nee hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad
Ik ging echt helemaal stukquote:
Post je nog in de homosc dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk
Net zoals die berichten van die computerfluisteraar ofzo!!!
Onder Mono zijn neem deed ik dat jaquote:
Paar dagen afwezig geweest dus dan mag het weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
454 posts vandaag Steven[ afbeelding ]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 manquote:
Wat, hoe dan? Jood422 zeker ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 man!!!
jaquote:
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad?
Heb jij die pm's gelezen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.
Ja inbox lezen dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij die pm's gelezen dan?
Want hij kreeg ze van ene user met de naam pietverdriet
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan jij nog steeds mijn inbox lezen ?
Ik zal nooit stoppen met delenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaDe dag dat je hem niet meer deelt is de dag dat ik een groot verlies moet verwerken.
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal nooit stoppen met delenJeweettoch.
Wanneer krijg je dan een vriendje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik vermoord dit topic te vaak. Interessant wel. Welterusten.
Jij slaapt toch altijd goed schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaapt toch altijd goed schat
Mjah dat kan ik dus niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaard
succes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat kan ik dus niet!
En nu ga ik ff naar het ziekenhuis
Jaloersquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Zo heb je wel wat aan je nachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werd om half 4 wakker en viel toen pas om half 8 weer in slaap
Ik werd pas om half 9 wakkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb je wel wat aan je nacht
en 8 uur ging de wekker weer zeker?
Ook zo eenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik slaap niet direct als ik erin lig maar ik slaap bijna altijd wel tot de wekker
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomdquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn wekker haalde mij vanmorgen uit een toffe droom.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomd![]()
We waren op een feestje van een FOK!ker en ik zocht Steven (die natuurlijk weer nergens te vinden was) en we waren heel erg aangeschoten. En er waren baby's die over me heen aan het kotsen waren.
Hmmm, eigenlijk was het niet zo'n leuke droom
Droomde je over mij, ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.quote:
lekker werken vanuit bedquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd pas om half 9 wakker![]()
Ik werk vandaag gewoon lekker thuis
Maar jeetje jij slaapt dus vanaf het moment dat je hoofd het kussen raakt tot aan de wekker?
Impossible!
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammen
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaHet feestje en aangeschoten gedeelte klinkt nog best goed. Alleen kotsende baby's niet echt.
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.
Doe je iets bijzonders? Een of ander ritueel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
lekker werken vanuit bed
dat klopt, zodra ik lig ben ik weg.... al een paar jaar nu, vroeger lag ik altijd uren te draaien....
Fijn wel als dat je dromen dan ook nog eens beinvloedt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenIk heb geen latente kinderwens. Volgens mij was de baby van de buren weer aan het huilen ofzo
Nope. Geen idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?
ah, gelukkig, er is toch nog iemand hierquote:
Sorry, dan ben ik aan het slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die as woensdag om 9:45 uur niks te doen heeft?
nog niet. waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die as woensdag om 9:45 uur niks te doen heeft?
Mn zoon zn hechtingen moeten er dan uit en ik durf nietquote:
je durft niet naar de dokter of je durft ze er niet zelf uit te trekken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon zn hechtingen moeten er dan uit en ik durf niet
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je durft niet naar de dokter of je durft ze er niet zelf uit te trekken?
Op Heloefs facebook welteverstaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hey huppel, moest de ontmaagding van je zoon op Facebook?
Awkwaaaaard
Aangezien mijn zoon besloot om dat te vertellen terwijl ik op tinychat zat met een open mike en een dotje FOK!kers wel ja!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hey huppel, moest de ontmaagding van je zoon op Facebook?
Awkwaaaaard
Handje vasthouden en niet kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halen
Scheelt dat mijn zoon niet op facebook zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef arachide. het volgende:
Ik zou zelf echt gaan huilen als mijn moeder dat zou doen.
Gewoon als statusupdate toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op Heloefs facebook welteverstaan
Je hoeft niet mee die kamer in hequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halen
Dat gaat hem niet worden. Mama in de wachtkamer eerder.quote:
En heloef kon er wel om lachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op Heloefs facebook welteverstaan
Joof heeft goed nieuws:quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Mama in de wachtkamer eerder.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee die kamer in he
Ik vond het anders weinig storend, ik vind de relatie die jij hebt met je zoon juist gaafquote:
Jamaar als hij wel Facebook zou hebben. Zou je het dan ook doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn zoon niet op facebook zit
Ach ik vind het wel schattig hoe iedereen hier reageert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het anders weinig storend, ik vind de relatie die jij hebt met je zoon juist gaaf
Ik zou dan sowieso al heel bewust geen vriendjes met hem zijn op fbquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar als hij wel Facebook zou hebben. Zou je het dan ook doen?
Daarom!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoon heeft stoere littekens en ineens is hij ontmaagd. Het lijkt mij duidelijk waar het heloef aan ontbeert.
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso al heel bewust geen vriendjes met hem zijn op fb
Instellingen, pas ze aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij hequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.quote:
Iets met messenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoon heeft stoere littekens en ineens is hij ontmaagd. Het lijkt mij duidelijk waar het heloef aan ontbeert.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij he![]()
Mijn zoon is 4 jaar jonger dan zijn ene oom en 2 jaar ouder dan een tante van hem.
Hij whatsappt zijn oom constant over dates die hij heeft enz.
Het is niet te vergelijken.
Ja, ik bedoelde weer wat anders, never mindquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.
Ik geef je gelijk hoor als het zo zou zijn dat kiddo nogal ver weg zou staan van zijn familie. Maar zn ooms en tantes zijn meer vrienden voor hem dan familie.quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Teach me masterquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt er wel veel aan he. Wil je lessen?
Heerlijk!quote:
Als heloef het zoontje van Huppel was, had ze heel wat uit te leggen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar jullie hadden het over ontmaagding
Wie is Heloef? Is dat het zoontje van Huppelmuts?
Vertel me alles
Ik weet ook niet alles maar ik weet wél dat dat niet kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar jullie hadden het over ontmaagding
Wie is Heloef? Is dat het zoontje van Huppelmuts?
Vertel me alles
Ja gaat goed, maandag teruggekomen uit Barcelona!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Sinds ik je mndag heb gesproken
Hmmm ik heb slecht geslapen en ik had gisteravond geen yoghurt moeten eten, ik voel het nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja gaat goed, maandag teruggekomen uit Barcelona!
Was echt heerlijkIk wil weer terug... lekker warm
En ik heb geen zin om te werkenDat heb je wel eens.
En ik ben een beetje ziek, keelpijn en hoofdpijn. Ik ben dus ook niet meer gaan sporten, zo slecht! En ik heb het koud, al 2 dagen
Waarom werk jij thuis? Ook geen zin?
Wat dan? Buikpijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm ik heb slecht geslapen en ik had gisteravond geen yoghurt moeten eten, ik voel het nu![]()
En ik moet vandaag veel teksten schrijven en aangezien ik op mijn werk de hele tijd gestoord wordt: thuis
Oh watskebeurt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Heloef is de tofste negert op FOK!![]()
Nou mn zoon zn hechtingen en wonden genezen goed dus heeft mn hond maar besloten om een open wond te krijgen![]()
Gaat lekker weer in huize hups!
Buikpijn als een gek, ik heb lang geen zuivel gegeten en dan voel je het juistquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wat dan? Buikpijn?
Ik moet een plan uitwerken, dat kan ik beter thuis doen, dan op kantoor. Hier is het rustig, en warmGeen zin om in de airco te zitten
![]()
Maar eerst ga ik even douchen en wat eten! Tot later weer
Geen idee. Ik zag het net opeens met uitlaten. De wond is gelukkig heel oppervlakkig.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag het net opeens met uitlaten. De wond is gelukkig heel oppervlakkig.
(net even goed bekeken!)
Wel raar, de wond is echt een perfect vierkantje. Knap wel. Even kijken of er iets in huis is van ongeveer 1cm2 met een pluk haar eraan
Denk het wel ja.quote:
Oh dat doe ik ook niet zo snel meer. Als ze spelen, eten en zich gedragen zoals altijd dan ga ik meestal niet. Mijn kat had een keer last van zijn poot, klagen, jammeren, mank lopen ik mocht hem niet aanraken, niet meer aankijken (dudequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Maar zo te zien heeft ze er geen last van of pijn aan dus ik ga ook zeker niet in paniek naar de dierenarts.
Juist. Het is asociaal duur die dierenarts en omdat de dieren niet kunnen zeggen wat is er ga je vaak voor "niks"quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook niet zo snel meer. Als ze spelen, eten en zich gedragen zoals altijd dan ga ik meestal niet. Mijn kat had een keer last van zijn poot, klagen, jammeren, mank lopen ik mocht hem niet aanraken, niet meer aankijken (dude) en op een gegeven moment ging hij zich verstoppen. Ik in alle paniek naar de dierenarts, meneer gaf geen kik, liet zich aanraken en was de voorbeeldigste kat ever
![]()
Waarschijnlijk had hij een middenvoetsbeentje gebroken, heelt vanzelf, en ik kreeg een pijnstiller mee. ¤90 armer en een kat die de volgende dag weer normaal liep
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Het is asociaal duur die dierenarts en omdat de dieren niet kunnen zeggen wat is er ga je vaak voor "niks"
Disclaimer: als het om de gezondheid van je dier gaat is het nooit voor niks maar ik geef liever 90 euro uit omdat er echt wat is dan wanneer mn hond een diva-bui heeft en gewoon extra aandacht wil!
Ik denk dat Max gewoon jaloers was op alle aandacht en verzorging die mn zoon nu krijgtquote:
Hahaha en toen heeft hij een klein vierkantje opgezocht om zich aan open te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Max gewoon jaloers was op alle aandacht en verzorging die mn zoon nu krijgt
Gerust ja. Zo'n kreng is mijn hond wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha en toen heeft hij een klein vierkantje opgezocht om zich aan open te halen
Hier waait het ook behoorlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerust ja. Zo'n kreng is mijn hond wel ja.
Het woeit, mijn huis tocht dus als een malle en een herrie dat het maakt!!
Ik heb op 10 hoog gewoond. Dat was gaaf!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier waait het ook behoorlijk.
Op hoeveel hoog woon je? Ik ken iemand die woont op 10 hoog en als het stormt vind ik het daar gewoon eng
Ik was altijd bang dat de boel zou instorten, en oh als het onweerdequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op 10 hoog gewoond. Dat was gaaf!!![]()
Nu woon ik op 3 hoog.
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat de boel zou instorten, en oh als het onweerde(ik was 10 hè
)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.
Mn moeder was mij dan 's ochtends kwijt, was ik op het balkon in slaap gevallen tijdens het onweer
ik ging ook altijd direct naar zolder om te kijken naar al dat mooisquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.
Mn moeder was mij dan 's ochtends kwijt, was ik op het balkon in slaap gevallen tijdens het onweer
Onweer is gaaf!!quote:
Als kind vond ik het engquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging ook altijd direct naar zolder om te kijken naar al dat moois
Maar nu vind ik het ook wel mooiquote:
Schandalig!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:24 schreef Monopoly het volgende:
Geen ontruiming van de onderburen. Of ze was niet thuis, of ze hadden toch geen wiet plantage
quote:
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik voel mij hier altijd wel thuis. Een warm welkom, een vers kopje thee, kruidnootjes en mooie verhalen voor de open haard van opa rival en oma Miauw
Nee het is oom rival sinds kortquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik voel mij hier altijd wel thuis. Een warm welkom, een vers kopje thee, kruidnootjes en mooie verhalen voor de open haard van opa rival en oma Miauw
Zeg je nou...dat ik oud ben!?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Ja serieus, ik zit ook gewoon te wachten tot ze volgende maand weer in de winkel liggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ook
Kruidnotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Miauw nog kruidnootjes?!?! Ik wil ook
Dankje!quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik maak pure nostalgische posts.
KRUIDNOOTJESquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef Monopoly het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
Mensen weten het. Kruidnootjes zijn gewoon zoooo lekker
Want dan ga je k.o.?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gisteravond 2 goedkope Tandoori pizza's van de C1000 gegeten en bier gedronken. Ik voel dat ik een ruft moet laten, maar dit gaat een hel worden als ik hem heb gelaten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
Mensen weten het. Kruidnootjes zijn gewoon zoooo lekker
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.quote:
Maar je leeft nog dus vertelquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.
Chemische bouten zijn dodelijk
Naar het balkon rennen en hem daar laten is geen optie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gisteravond 2 goedkope Tandoori pizza's van de C1000 gegeten en bier gedronken. Ik voel dat ik een ruft moet laten, maar dit gaat een hel worden als ik hem heb gelaten
Jouw bierpoepjens zijn ook dodelijk hoor!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.
Chemische bouten zijn dodelijk
Mja, zetpil gekregen (ik was 14 ofzoiets) omdat ik arm had gebroken, en het rechtzetten scheen nogal pijnlijk te zijnquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar het balkon rennen en hem daar laten is geen optie?
Hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, zetpil gekregen (ik was 14 ofzoiets) omdat ik arm had gebroken, en het rechtzetten scheen nogal pijnlijk te zijn![]()
's Avonds thuis, en de tering wat een verschrikkelijke lucht. Ik liet hem gelukkig niet onder de douche ofzo, want met die dampen zou ik mezelf echt K.O hebben gebout
Zo'n hele wolk om je heenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en toen kwam ik weer binnen.... en ze ging zo vanjezus jor je bent net te snel binnen gekomen!
Dat is ook nasty jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en toen kwam ik weer binnen.... en ze ging zo vanjezus jor je bent net te snel binnen gekomen!
Die stille zijn dan ook het ergst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Weet je wat ik echt haat: sluipmoordenaars. Niets vermoedend sta je te praten, te gapen, whatever en ineens wordt je overvallen door stank, van een ander! Maar niemand geeft een kik en jij hebt het nooit horen aankomen
Hiquote:
Zo niet coolquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stille zijn dan ook het ergst.
Wat ik het mooiste vind, om in de trein een vieze tatti te laten, en dan ook gaan rondkijken van wie die nou was hahahaGewoon het spelletje mee spelen
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Honden en katten laten ook dodelijke ruften hoor!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Honden en katten laten ook dodelijke ruften hoor!
Max komt dan gewoon lief naast me zitten, kijkt me vol liefde aan en laat dan zacht een dodelijk lucht vrij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook wel eens kokhalzend weg gerend bij de hond van een maat van me. Dat beest was echt een wandelend Tsjernobyl monster
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
En die houden ook geen rekening met waar jouw hoofd zich op dat moment bevindt
Zolang die maar zo dicht mogelijk bij het luchtgat is jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
En die houden ook geen rekening met waar jouw hoofd zich op dat moment bevindt
Baahquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max komt dan gewoon lief naast me zitten, kijkt me vol liefde aan en laat dan zacht een dodelijk lucht vrij.
En dan loopt ze heel onschuldig terug naar dr plek en gaat ze naar dr eigen poepgat kijken met een blik van "kwam die lucht daar uit??"
Het is waarquote:
Ja! Gezellig naast je liggen op de bank, je kunt ze bijna als kussentje gebruiken en ineens!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang die maar zo dicht mogelijk bij het luchtgat is ja
En ze doen niet eens de moeite om het te scheren he, niets mis met een verzorgde anus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:52 schreef rival het volgende:
daarom heb ik ook niks met katten, het enige dat die doen is op schoot komen en dan die anus voor je neus omhoog
beetje bleek hier en daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze doen niet eens de moeite om het te scheren he, niets mis met een verzorgde anus.
Vooral als ze jou aan het helpen zijnquote:
Ja, toen was ie ff niet tofquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als ze jou aan het helpen zijn![]()
"Sheldon rot op!"
"Sheldon ga weg!"
"Sheldon blijf van dat touwtje af!!"
Toen was hij juist wel tofquote:
Ik ga zo wel een tukkie doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit te twijfelen, middagdutje of niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dus ook.quote:
niet, anders vannacht geen oog dicht kunnen doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik slaap sinds ik verhuisd ben behoorlijk goed voor mijn doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet, anders vannacht geen oog dicht kunnen doen!
dat geld overigens niet voor mij
Dat is echt klote jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben net in slaap gevallen een uurtjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen last van, maar vannacht moet ik wakker blijven, dus ik ga zo echt even tukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
minder kopzorgen zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap sinds ik verhuisd ben behoorlijk goed voor mijn doen
ik zeg maar nietsquote:
]quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen last van, maar vannacht moet ik wakker blijven, dus ik ga zo echt even tukken
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef dawg het volgende:
ahh. er worden wat sc's samengevoegd zo te zien.
wat is het d00d hier trouwens. iedereen hard aan het werk?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:
Nee, ik ging nog redelijk op tijd slapen gisteren maar ik werd midden in de nacht wakker en dat bleef ik ookquote:
Ach kan prima, komt de laatste tijd toch al steeds meer volk bij wat niets toevoegt, dagelijkse huishoudelijke opmerkingen etc, dan komen er tenminste weer eens wat discussies.quote:
das fucked. niks vervelender dan wakker liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ging nog redelijk op tijd slapen gisteren maar ik werd midden in de nacht wakker en dat bleef ik ook
ja, want discussies in sc's missen we zo enorm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach kan prima, komt de laatste tijd toch al steeds meer volk bij wat niets toevoegt, dagelijkse huishoudelijke opmerkingen etc, dan komen er tenminste weer eens wat discussies.
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want discussies in sc's missen we zo enorm.
ik ben er de laatste tijd wat minder, maar ik moet toegeven dat ik dat geruzie en gerel van een tijdje geleden echt kan missen als kiespijn. nu is het hier veel leuker, vooral sinds miauwtje me gister vergeven heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "
Ja, daar is FB voor uitgevonden. Denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "
en dan krijgen we vlak daarna de klachten dat er nare mensen in een SC zitten.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
dan komen er tenminste weer eens wat discussies.
Om te melden dat je de tuin hebt opgeknapt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is FB voor uitgevonden. Denk ik.
nee twitter toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik zie het non-stop voorbij komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om te melden dat je de tuin hebt opgeknapt?
Dat heb ik niet, dus dat weet ik niet. Maar op FB zie ik constant dit gebeuren.quote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er de laatste tijd wat minder, maar ik moet toegeven dat ik dat geruzie en gerel van een tijdje geleden echt kan missen als kiespijn. nu is het hier veel leuker, vooral sinds miauwtje me gister vergeven heeft.
Maar dat is dan ook wel aan jezelf vind ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
* Drommeldaris ontvriend dat soort tuigquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |