Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso al heel bewust geen vriendjes met hem zijn op fb
Instellingen, pas ze aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij hequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.quote:
Iets met messenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoon heeft stoere littekens en ineens is hij ontmaagd. Het lijkt mij duidelijk waar het heloef aan ontbeert.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij he![]()
Mijn zoon is 4 jaar jonger dan zijn ene oom en 2 jaar ouder dan een tante van hem.
Hij whatsappt zijn oom constant over dates die hij heeft enz.
Het is niet te vergelijken.
Ja, ik bedoelde weer wat anders, never mindquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.
Ik geef je gelijk hoor als het zo zou zijn dat kiddo nogal ver weg zou staan van zijn familie. Maar zn ooms en tantes zijn meer vrienden voor hem dan familie.quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Teach me masterquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt er wel veel aan he. Wil je lessen?
Heerlijk!quote:
Als heloef het zoontje van Huppel was, had ze heel wat uit te leggen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar jullie hadden het over ontmaagding
Wie is Heloef? Is dat het zoontje van Huppelmuts?
Vertel me alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |