Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso al heel bewust geen vriendjes met hem zijn op fb
Instellingen, pas ze aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij hequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de halve familie op Facebook, ookal zou ik geen Facebook hebben dan kan al mijn familie ongevraagd lezen wat ik uitvreet.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.quote:
Iets met messenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoon heeft stoere littekens en ineens is hij ontmaagd. Het lijkt mij duidelijk waar het heloef aan ontbeert.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, jij bent mijn zoon niet. Mijn zoon heeft een heel andere band met zijn ooms en tantes dan jij he![]()
Mijn zoon is 4 jaar jonger dan zijn ene oom en 2 jaar ouder dan een tante van hem.
Hij whatsappt zijn oom constant over dates die hij heeft enz.
Het is niet te vergelijken.
Ja, ik bedoelde weer wat anders, never mindquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat de hele familie kan zien wat haar moeder op fb zet en als die iets over haar neerzet dan lezen ze het dus.
Ik geef je gelijk hoor als het zo zou zijn dat kiddo nogal ver weg zou staan van zijn familie. Maar zn ooms en tantes zijn meer vrienden voor hem dan familie.quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn bed was veel te lekker vanmorgen
Ik werk thuis vandaag
Teach me masterquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt er wel veel aan he. Wil je lessen?
Heerlijk!quote:
Als heloef het zoontje van Huppel was, had ze heel wat uit te leggen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar jullie hadden het over ontmaagding
Wie is Heloef? Is dat het zoontje van Huppelmuts?
Vertel me alles
Ik weet ook niet alles maar ik weet wél dat dat niet kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar jullie hadden het over ontmaagding
Wie is Heloef? Is dat het zoontje van Huppelmuts?
Vertel me alles
Ja gaat goed, maandag teruggekomen uit Barcelona!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Sinds ik je mndag heb gesproken
Hmmm ik heb slecht geslapen en ik had gisteravond geen yoghurt moeten eten, ik voel het nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja gaat goed, maandag teruggekomen uit Barcelona!
Was echt heerlijkIk wil weer terug... lekker warm
En ik heb geen zin om te werkenDat heb je wel eens.
En ik ben een beetje ziek, keelpijn en hoofdpijn. Ik ben dus ook niet meer gaan sporten, zo slecht! En ik heb het koud, al 2 dagen
Waarom werk jij thuis? Ook geen zin?
Wat dan? Buikpijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm ik heb slecht geslapen en ik had gisteravond geen yoghurt moeten eten, ik voel het nu![]()
En ik moet vandaag veel teksten schrijven en aangezien ik op mijn werk de hele tijd gestoord wordt: thuis
Oh watskebeurt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Heloef is de tofste negert op FOK!![]()
Nou mn zoon zn hechtingen en wonden genezen goed dus heeft mn hond maar besloten om een open wond te krijgen![]()
Gaat lekker weer in huize hups!
Buikpijn als een gek, ik heb lang geen zuivel gegeten en dan voel je het juistquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wat dan? Buikpijn?
Ik moet een plan uitwerken, dat kan ik beter thuis doen, dan op kantoor. Hier is het rustig, en warmGeen zin om in de airco te zitten
![]()
Maar eerst ga ik even douchen en wat eten! Tot later weer
Geen idee. Ik zag het net opeens met uitlaten. De wond is gelukkig heel oppervlakkig.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag het net opeens met uitlaten. De wond is gelukkig heel oppervlakkig.
(net even goed bekeken!)
Wel raar, de wond is echt een perfect vierkantje. Knap wel. Even kijken of er iets in huis is van ongeveer 1cm2 met een pluk haar eraan
Denk het wel ja.quote:
Oh dat doe ik ook niet zo snel meer. Als ze spelen, eten en zich gedragen zoals altijd dan ga ik meestal niet. Mijn kat had een keer last van zijn poot, klagen, jammeren, mank lopen ik mocht hem niet aanraken, niet meer aankijken (dudequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Maar zo te zien heeft ze er geen last van of pijn aan dus ik ga ook zeker niet in paniek naar de dierenarts.
Juist. Het is asociaal duur die dierenarts en omdat de dieren niet kunnen zeggen wat is er ga je vaak voor "niks"quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook niet zo snel meer. Als ze spelen, eten en zich gedragen zoals altijd dan ga ik meestal niet. Mijn kat had een keer last van zijn poot, klagen, jammeren, mank lopen ik mocht hem niet aanraken, niet meer aankijken (dude) en op een gegeven moment ging hij zich verstoppen. Ik in alle paniek naar de dierenarts, meneer gaf geen kik, liet zich aanraken en was de voorbeeldigste kat ever
![]()
Waarschijnlijk had hij een middenvoetsbeentje gebroken, heelt vanzelf, en ik kreeg een pijnstiller mee. ¤90 armer en een kat die de volgende dag weer normaal liep
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Het is asociaal duur die dierenarts en omdat de dieren niet kunnen zeggen wat is er ga je vaak voor "niks"
Disclaimer: als het om de gezondheid van je dier gaat is het nooit voor niks maar ik geef liever 90 euro uit omdat er echt wat is dan wanneer mn hond een diva-bui heeft en gewoon extra aandacht wil!
Ik denk dat Max gewoon jaloers was op alle aandacht en verzorging die mn zoon nu krijgtquote:
Hahaha en toen heeft hij een klein vierkantje opgezocht om zich aan open te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Max gewoon jaloers was op alle aandacht en verzorging die mn zoon nu krijgt
Gerust ja. Zo'n kreng is mijn hond wel ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha en toen heeft hij een klein vierkantje opgezocht om zich aan open te halen
Hier waait het ook behoorlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerust ja. Zo'n kreng is mijn hond wel ja.
Het woeit, mijn huis tocht dus als een malle en een herrie dat het maakt!!
Ik heb op 10 hoog gewoond. Dat was gaaf!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier waait het ook behoorlijk.
Op hoeveel hoog woon je? Ik ken iemand die woont op 10 hoog en als het stormt vind ik het daar gewoon eng
Ik was altijd bang dat de boel zou instorten, en oh als het onweerdequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op 10 hoog gewoond. Dat was gaaf!!![]()
Nu woon ik op 3 hoog.
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat de boel zou instorten, en oh als het onweerde(ik was 10 hè
)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.
Mn moeder was mij dan 's ochtends kwijt, was ik op het balkon in slaap gevallen tijdens het onweer
ik ging ook altijd direct naar zolder om te kijken naar al dat mooisquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij onweer kroop ik door mn raam het balkon op en ging ik daar met mn dekentje zitten kijken.
Mn moeder was mij dan 's ochtends kwijt, was ik op het balkon in slaap gevallen tijdens het onweer
Onweer is gaaf!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |