Mjah dat kan ik dus niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaard
succes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat kan ik dus niet!
En nu ga ik ff naar het ziekenhuis
Jaloersquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Zo heb je wel wat aan je nachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werd om half 4 wakker en viel toen pas om half 8 weer in slaap
Ik werd pas om half 9 wakkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb je wel wat aan je nacht
en 8 uur ging de wekker weer zeker?
Ook zo eenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik slaap niet direct als ik erin lig maar ik slaap bijna altijd wel tot de wekker
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomdquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn wekker haalde mij vanmorgen uit een toffe droom.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomd![]()
We waren op een feestje van een FOK!ker en ik zocht Steven (die natuurlijk weer nergens te vinden was) en we waren heel erg aangeschoten. En er waren baby's die over me heen aan het kotsen waren.
Hmmm, eigenlijk was het niet zo'n leuke droom
Droomde je over mij, ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.quote:
lekker werken vanuit bedquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd pas om half 9 wakker![]()
Ik werk vandaag gewoon lekker thuis
Maar jeetje jij slaapt dus vanaf het moment dat je hoofd het kussen raakt tot aan de wekker?
Impossible!
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammen
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaHet feestje en aangeschoten gedeelte klinkt nog best goed. Alleen kotsende baby's niet echt.
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.
Doe je iets bijzonders? Een of ander ritueel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
lekker werken vanuit bed
dat klopt, zodra ik lig ben ik weg.... al een paar jaar nu, vroeger lag ik altijd uren te draaien....
Fijn wel als dat je dromen dan ook nog eens beinvloedt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenIk heb geen latente kinderwens. Volgens mij was de baby van de buren weer aan het huilen ofzo
Nope. Geen idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?
ah, gelukkig, er is toch nog iemand hierquote:
Sorry, dan ben ik aan het slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die as woensdag om 9:45 uur niks te doen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |