beetje bleek hier en daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze doen niet eens de moeite om het te scheren he, niets mis met een verzorgde anus.
Vooral als ze jou aan het helpen zijnquote:
Ja, toen was ie ff niet tofquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als ze jou aan het helpen zijn![]()
"Sheldon rot op!"
"Sheldon ga weg!"
"Sheldon blijf van dat touwtje af!!"
Toen was hij juist wel tofquote:
Ik ga zo wel een tukkie doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit te twijfelen, middagdutje of niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dus ook.quote:
niet, anders vannacht geen oog dicht kunnen doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik slaap sinds ik verhuisd ben behoorlijk goed voor mijn doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet, anders vannacht geen oog dicht kunnen doen!
dat geld overigens niet voor mij
Dat is echt klote jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben net in slaap gevallen een uurtjequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen last van, maar vannacht moet ik wakker blijven, dus ik ga zo echt even tukkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
minder kopzorgen zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap sinds ik verhuisd ben behoorlijk goed voor mijn doen
ik zeg maar nietsquote:
]quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen last van, maar vannacht moet ik wakker blijven, dus ik ga zo echt even tukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |