quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
Mensen weten het. Kruidnootjes zijn gewoon zoooo lekker
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.quote:
Maar je leeft nog dus vertelquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.
Chemische bouten zijn dodelijk
Naar het balkon rennen en hem daar laten is geen optie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gisteravond 2 goedkope Tandoori pizza's van de C1000 gegeten en bier gedronken. Ik voel dat ik een ruft moet laten, maar dit gaat een hel worden als ik hem heb gelaten
Jouw bierpoepjens zijn ook dodelijk hoor!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer in mijn leven mijn eigen ruften vervloekt. Toen had ik een zetpil gehad omdat ik mijn arm had gebroken.
Chemische bouten zijn dodelijk
Mja, zetpil gekregen (ik was 14 ofzoiets) omdat ik arm had gebroken, en het rechtzetten scheen nogal pijnlijk te zijnquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar het balkon rennen en hem daar laten is geen optie?
Hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, zetpil gekregen (ik was 14 ofzoiets) omdat ik arm had gebroken, en het rechtzetten scheen nogal pijnlijk te zijn![]()
's Avonds thuis, en de tering wat een verschrikkelijke lucht. Ik liet hem gelukkig niet onder de douche ofzo, want met die dampen zou ik mezelf echt K.O hebben gebout
Zo'n hele wolk om je heenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en toen kwam ik weer binnen.... en ze ging zo vanjezus jor je bent net te snel binnen gekomen!
Dat is ook nasty jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en toen kwam ik weer binnen.... en ze ging zo vanjezus jor je bent net te snel binnen gekomen!
Die stille zijn dan ook het ergst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Weet je wat ik echt haat: sluipmoordenaars. Niets vermoedend sta je te praten, te gapen, whatever en ineens wordt je overvallen door stank, van een ander! Maar niemand geeft een kik en jij hebt het nooit horen aankomen
Hiquote:
Zo niet coolquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stille zijn dan ook het ergst.
Wat ik het mooiste vind, om in de trein een vieze tatti te laten, en dan ook gaan rondkijken van wie die nou was hahahaGewoon het spelletje mee spelen
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Honden en katten laten ook dodelijke ruften hoor!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Honden en katten laten ook dodelijke ruften hoor!
Max komt dan gewoon lief naast me zitten, kijkt me vol liefde aan en laat dan zacht een dodelijk lucht vrij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook wel eens kokhalzend weg gerend bij de hond van een maat van me. Dat beest was echt een wandelend Tsjernobyl monster
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
En die houden ook geen rekening met waar jouw hoofd zich op dat moment bevindt
Zolang die maar zo dicht mogelijk bij het luchtgat is jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
En die houden ook geen rekening met waar jouw hoofd zich op dat moment bevindt
Baahquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max komt dan gewoon lief naast me zitten, kijkt me vol liefde aan en laat dan zacht een dodelijk lucht vrij.
En dan loopt ze heel onschuldig terug naar dr plek en gaat ze naar dr eigen poepgat kijken met een blik van "kwam die lucht daar uit??"
Het is waarquote:
Ja! Gezellig naast je liggen op de bank, je kunt ze bijna als kussentje gebruiken en ineens!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang die maar zo dicht mogelijk bij het luchtgat is ja
En ze doen niet eens de moeite om het te scheren he, niets mis met een verzorgde anus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:52 schreef rival het volgende:
daarom heb ik ook niks met katten, het enige dat die doen is op schoot komen en dan die anus voor je neus omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |