quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef dawg het volgende:
ahh. er worden wat sc's samengevoegd zo te zien.
wat is het d00d hier trouwens. iedereen hard aan het werk?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit te twijfelen, middagdutje of niet?
quote:
quote:
Nee, ik ging nog redelijk op tijd slapen gisteren maar ik werd midden in de nacht wakker en dat bleef ik ookquote:
Ach kan prima, komt de laatste tijd toch al steeds meer volk bij wat niets toevoegt, dagelijkse huishoudelijke opmerkingen etc, dan komen er tenminste weer eens wat discussies.quote:
das fucked. niks vervelender dan wakker liggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ging nog redelijk op tijd slapen gisteren maar ik werd midden in de nacht wakker en dat bleef ik ook
ja, want discussies in sc's missen we zo enorm.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach kan prima, komt de laatste tijd toch al steeds meer volk bij wat niets toevoegt, dagelijkse huishoudelijke opmerkingen etc, dan komen er tenminste weer eens wat discussies.
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want discussies in sc's missen we zo enorm.
ik ben er de laatste tijd wat minder, maar ik moet toegeven dat ik dat geruzie en gerel van een tijdje geleden echt kan missen als kiespijn. nu is het hier veel leuker, vooral sinds miauwtje me gister vergeven heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "
Ja, daar is FB voor uitgevonden. Denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, het mag in ieder geval een stapje hoger dan "vandaag de hele tuin opgeknapt, nu op de bank ploffen met een dekentje, hihihiih. "
en dan krijgen we vlak daarna de klachten dat er nare mensen in een SC zitten.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
dan komen er tenminste weer eens wat discussies.
Om te melden dat je de tuin hebt opgeknapt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is FB voor uitgevonden. Denk ik.
nee twitter toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik zie het non-stop voorbij komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om te melden dat je de tuin hebt opgeknapt?
Dat heb ik niet, dus dat weet ik niet. Maar op FB zie ik constant dit gebeuren.quote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er de laatste tijd wat minder, maar ik moet toegeven dat ik dat geruzie en gerel van een tijdje geleden echt kan missen als kiespijn. nu is het hier veel leuker, vooral sinds miauwtje me gister vergeven heeft.
Maar dat is dan ook wel aan jezelf vind ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
* Drommeldaris ontvriend dat soort tuigquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |