Die heb je al in elke SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar het moet iet zijn dat je een harde kern gaat krijgen die een slowchat zich toe gaat eigenen en anderen gaat weren om wat voor reden dan ook. Juist zulke personen mogen van mij juist weg blijven.
Ik zou het gewoon op 2 slowchats houden en de rest dicht. Eentje voor de oude garde en eentje voor de jonkies.
Laat ze elkaar in een chatbox treffen. R&P is er in elk geval de plek niet voor. Simpel. De schifting komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
je snapt toch ook wel dat het gewoon niet werkbaar is? 300 man in 1 topic? Met 301 posts per topic?
Ben je soms doof potverdorie? Opdondereng!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Gossie yvonne.
Je mag alleen meelullen als je ergens posts?
Jaaa ik wil wel mergen met de algemene SC, de twee voorgenoemde opsomtopics, het ontmoettopic 15-25 en 25-35 en het hosseltopic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
je snapt toch ook wel dat het gewoon niet werkbaar is? 300 man in 1 topic? Met 301 posts per topic?
Dan hoort een firefly niet in R&P thuis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
firefly tegen de rest. niet inhoudelijk, en niet respectvol daar. wel een torenhoge muur waar je een discussie mee probeert te voeren.
compleet nutteloos topic geworden dus.
Maar R&P met 100 SC's ook niet. Volgende week zijn er weer 5 users die een afsplitsing willen omdat ze net een andere vorm van autisme hebben of liever figuur krassen doen en niet free form krassen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
En wil je dan de SC's gaan sluiten moet daar wel even naar gekeken worden. Ik houd niet van buitensluiten van mensen hoe vervelend sommigen ook kunnen zijn. Die negeer ik gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb je al in elke SCNiet dat er echt geweerd wordt, maar je merkt dat je er wel tussen 'moet passen' om er te willen blijven posten.
Daarom zijn er nu tig SC's
Maar dan nemen ze toch F&F SC over oid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat ze elkaar in een chatbox treffen. R&P is er in elk geval de plek niet voor. Simpel. De schifting komt vanzelf wel.
Constructief genoeg voor je, of?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je alleen komt trollen wel, gewoon constructief meedoen of wegwezen, opgelost
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En anders samenvoegen met
Datingsite-ervaringen #217: Met ballen
en
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (19)
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan nemen ze toch F&F SC over oid?
En dat is precies het hele verschralende probleem waar geen filter tegen werkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Voor ieder probleem is er wel een SC... je hoeft eigenlijk geen topics meer te openen
Typische reactie. Alle problemen mogen wel opgelost worden, als het jou maar niet raakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik he blijkbaar een hoop gemist en ben het er mee eens dat eennu wel erg veel sc's zijn maar waarom een van de oudste dicht gooien zonder uitleg? Het duurde even voor ik dit vond (oke ik zit mobiel dus dat helpt niet maar toch)
Waarom kunnen wat van die sc's die ontstaan zijn omdat mensen niet ontopic konden blijven in een serieus topic niet weg?
Voel er weinig voor om mij vaste drama vrije sc 'in te moeten leveren' en dan verwezen te worden naar die gtst reeks
nou, even los van de sc-perikelen. dat topic is al 18 delen (het 1e deel niet) een one-man-show van firefly, waar hij persoonlijk wordt jegens mensen, nergens op ingaat, en continu hetzelfde riedeltjes afdraait.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hoort een firefly niet in R&P thuis?
Ik herinner me die tijd nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef yvonne het volgende:
Als we nou gewoon weer terug gaan naar
Hoe voel je je nu
en hoe voel je je nu in songtekst
En over al het andere een eigen topic opent?
Als we hier vanaf nu dé R&P SC van maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
Kunnen we hier niet een SC van maken?
Kijken of we kunnen verenigen.
Ik ga koffie pakken.
Dat roepen de meeste mensen al jaren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.
ja, ik snap dat deel welquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich daar thuis kunnen maken kan dat ook in een algemene sc in R&P natuurlijk.
de r&p sc is ook een herhaling van zetten. 2 weken per deel, en jij bent zo ongeveer de enige die echt wat vertelt daar. de rest zit er maar wat muf te kusjekroelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik he blijkbaar een hoop gemist en ben het er mee eens dat eennu wel erg veel sc's zijn maar waarom een van de oudste dicht gooien zonder uitleg? Het duurde even voor ik dit vond (oke ik zit mobiel dus dat helpt niet maar toch)
Waarom kunnen wat van die sc's die ontstaan zijn omdat mensen niet ontopic konden blijven in een serieus topic niet weg?
Voel er weinig voor om mij vaste drama vrije sc 'in te moeten leveren' en dan verwezen te worden naar die gtst reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |