Le-zen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij opent een topic over dat er teveel slow chats zijn
jij zit volgens mij in de meeste sc's hier hoor, cuetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
alle SC's kunnen bij elkaar gevoegd worden, want geen enkele SC is echt bedoeld om ontopic. Simple as that
Ja dus? Hoe handig als iedereen bij elkaar zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef dawg het volgende:
jij zit volgens mij in de meeste sc's hier hoor, cuetje.
dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is nou de toegevoegde waarde vand ie stomme opsomtopics? Die zijn echt het minst interessant van alles wat hier SC heet. Inclusief happy,.
Weet ik maar het is gewoon dat ieder groepje zijn eigen slowchat heeft en dat samenvoegen weet niet of alle users dat aankunnen. Toch zeker mee eens dat een aantal slowchats weg kunnen om ruimte te maken voor gewone topics dat heb ik al eens eerder gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees het hele topics, ik vraag iets, ik dring niet op.
Ik leg het ook bij jullie neer.
En nu komt rp ook een modje tekort eigenlijk, dus kan het SC modden helemaal vergeten worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu is een reeks geen SC
Zelfde met de songtekst. Als er SC in staat hebben de modjes weer hun werk niet gedaan
Er blijkt al jaren behoefte aan een ontopic dating/singles/versieren topic maar er zijn geen modjes die daar strak op willen modden.
Nofi hoor, maar ken je de opmerking "koop een dagboek?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen.
Open eens een topic met wat je hebt gedaan/problemen mee hebt ipv in een slowchat te posten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
19 topics veel vinden.
Het is gewoon een reeks. Je kan er ook even lezen en zien dat het ontopic discussies zijn. Net als met het dode serieuze versieren topic. Alles is ontopic want SC was uit den boze.
Zeg, donder ff een end op wil je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
19 topics over een onderwerp en dat is geen sc.
Maak dat Yvonne wijs.
Modjes uit een reeks aanstellen (zoals kruk) om de SC tegen te gaan werkt ook niet. Zoals nu weer blijkt want afsplitsing op afsplitsing.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu komt rp ook een modje tekort eigenlijk, dus kan het SC modden helemaal vergeten worden.
Je kan ook ervoor kiezen van 1 SC en als dat niet je plek is, dan post je er maar niet en zoek je ergens anders een SC op die je wel ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik maar het is gewoon dat ieder groepje zijn eigen slowchat heeft en dat samenvoegen weet niet of alle users dat aankunnen.
Jij begrijpt mij nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen.
Open eens een topic met wat je hebt gedaan/problemen mee hebt ipv in een slowchat te posten.
Dat is toch te zot voor woordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die in De kunst van het loslaten van je ex #208 - De regenachtige zomer aan het slowchatten waren
Goede optiequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Godtje het volgende:
Mijn god.
Happy SC ben ik gestart als 'ludieke' actie omdat er WEER een SC bij kwam.
Na 1 topic al om een slotje gevraagd maar dat vonden de mods niet nodig.Zak er dan maar in.
Al jaren is er geroepen dat R&P SC en SIngles samen kunnen want overlappende user groep.
Hetzelfde met al die kneuzen hosselen, ik kan niet versieren troep met de users die zich niet willen gedragen.
Alles dicht flikkeren.
1 R&P sc
1 dating/versieren/whatever
2 stuks iedereen heeft een plek.
Oh nee, niet waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, donder ff een end op wil je?
Je post nieteens in R&P
Er zijn zat fora waar je getroll wel op prijs gesteld wordt
Laatst dat ik er keek wel. Maar goed, serieuze versieren topic is pertinent geen SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest duidelijk niet goed. zijn geen discussies daar.
Heb je het tegen mij?:oquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, donder ff een end op wil je?
Je post nieteens in R&P
Er zijn zat fora waar je getroll wel op prijs gesteld wordt
Maar het moet iet zijn dat je een harde kern gaat krijgen die een slowchat zich toe gaat eigenen en anderen gaat weren om wat voor reden dan ook. Juist zulke personen mogen van mij juist weg blijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook ervoor kiezen van 1 SC en als dat niet je plek is, dan post je er maar niet en zoek je ergens anders een SC op die je wel ligt.
Als je alleen komt trollen wel, gewoon constructief meedoen of wegwezen, opgelostquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Gossie yvonne.
Je mag alleen meelullen als je ergens posts?
Ookquote:
firefly tegen de rest. niet inhoudelijk, en niet respectvol daar. wel een torenhoge muur waar je een discussie mee probeert te voeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst dat ik er keek wel. Maar goed, serieuze versieren topic is pertinent geen SC.
Ja hoor, komt best wat uitrollen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
je snapt toch ook wel dat het gewoon niet werkbaar is? 300 man in 1 topic? Met 301 posts per topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |