abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114256605

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
  maandag 16 juli 2012 @ 01:12:33 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114256642
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 01:07 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Heb een keer een Vlaamse gedate, maar da was me toch een saaie doffe zeur stem.
Poef ging mijn droom van een sexy vlaamse
Ha ha.. dat is dan wel jammer inderdaad ;) Stem kan soms ook maken en breken.
Ik was altijd een beetje weg van de Vlaamse schrijver Bart Moeyaart. Ooit in het echt kunnen aanhoren en die had dus wél een mooie stem
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 01:13:03 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114256661
Ik heb een mix van brabants en limburgs accent, best trots op :7
What can change the nature of a man?
pi_114256664
quote:
Die ja! _O-

En dan zeggen...zou het niet geweldig zijn als ik echt zo praatte... *)
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 01:13:49 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114256682
Dat zou wel een fun date zijn O+
pi_114256761
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Coco98 het volgende:
Dat zou wel een fun date zijn O+
Weet je gelijk of iemand jou humor kan waarderen...
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 01:20:54 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114256848
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Weet je gelijk of iemand jou humor kan waarderen...
Zoiets speel ik uiteraard mee en dan extra hard volume op het terras ~
Dan weet ik al dat het een lange avond/nacht gaat worden O-)
  maandag 16 juli 2012 @ 01:27:06 #9
28588 BaBy-G
mini me...
pi_114256956
quote:
:+
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  maandag 16 juli 2012 @ 12:00:22 #10
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114263702
Ik vind paiq de laatste tijd heel saai. Zal wel met de vakantie-tijd te maken hebben denk ik!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_114279705
Jullie zijn ervaren. Ik ga jullie iets vragen. Stel, je hebt date gehad. Was leuk, leuk gesprek over allemaal gedeelde interesses etc, halverwege de avond eerste keer gezoend. Meid was erg in je geïnteresseerd, afgesproken om nog een keer af te spreken. Daarna heb je nog wel contact, maar zoekt zij het minder op dan eerst. Als je zelf contact zoekt reageert ze heel leuk, elke keer, maar je begint een beetje te twijfelen aan hoe zij erin staat terwijl je zelf zeker nog een keer zou willen afspreken.

Is het dan raar om bij de vrouw te peilen hoe ze erin staat? Waarom wel/niet? Hoe pakken jullie dat aan?
pi_114279729
Halverwege de avond voor de eerste keer gezoend... En daarna?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114279847
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Halverwege de avond voor de eerste keer gezoend... En daarna?
Beetje verder zoenen, al ben ik daar niet echt van meestal, helemaal niet in een openbare gelegenheid. Even is leuk maar ik vind het niet prettig om dat al te lang te doen waar anderen bij zijn. Zij had daar minder moeite mee geloof ik. We zaten in een kroeg en na zoen zaten we er nog anderhalf uur. Ben niet mee naar huis gegaan (wilde ik niet: zo gewonnen zo geronnen). Bij afscheid nemen iets meer dan zoenen ( :') ) en allebei gezegd dat we nog een keer zullen afspreken.

Maar het gaat me niet om de seks, het gaat me om haar. Ze is echt heel bijzonder.
pi_114279851
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Hristo het volgende:
Jullie zijn ervaren. Ik ga jullie iets vragen. Stel, je hebt date gehad. Was leuk, leuk gesprek over allemaal gedeelde interesses etc, halverwege de avond eerste keer gezoend. Meid was erg in je geïnteresseerd, afgesproken om nog een keer af te spreken. Daarna heb je nog wel contact, maar zoekt zij het minder op dan eerst. Als je zelf contact zoekt reageert ze heel leuk, elke keer, maar je begint een beetje te twijfelen aan hoe zij erin staat terwijl je zelf zeker nog een keer zou willen afspreken.

Is het dan raar om bij de vrouw te peilen hoe ze erin staat? Waarom wel/niet? Hoe pakken jullie dat aan?
Niet peilen hoe ze erin staat. Gewoon vragen of ze nog een keer wat wil afspreken. Als ze ja zegt weet je dat ze je leuk vindt (of nog twijfels heeft en het verder wil onderzoeken), als ze nee zegt weet je dat het niks is.

Als je specifiek gaat vragen naar wat ze van je vind en hoe ze verder wil gaan zit je mi al een stap te ver. Jullie hebben net een eerste date gehad. Ga eerst voor een tweede date.
pi_114279934
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Niet peilen hoe ze erin staat. Gewoon vragen of ze nog een keer wat wil afspreken. Als ze ja zegt weet je dat ze je leuk vindt (of nog twijfels heeft en het verder wil onderzoeken), als ze nee zegt weet je dat het niks is.

Als je specifiek gaat vragen naar wat ze van je vind en hoe ze verder wil gaan zit je mi al een stap te ver. jullie hebben net een eerste date gehad. Ga eerst voor een tweede date.
OK, thanks. Moet er wel even bij zeggen: had haar gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken, afgelopen weekend of komend weekend (ben andere weekenden druk). Ze zei niet of ze daar zin in had of niet, maar dat ze afgelopen weekend geen tijd had en deze week druk is maar zou kijken of ze wat kon schuiven. Ik zat te twijfelen of dat een afwijzing was of niet, maar voor we eerste keer afspraken was er ook een keer zoiets en zoals ik haar inschat is ze wel eerlijk/oprecht.
pi_114279970
Ik vind kijken of ze wat kan schuiven niet perse een afwijzing... Maar het is een beetje afhankelijk van haar acties, of ze het ook echt doet zeg maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_114279979
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als je specifiek gaat vragen naar wat ze van je vind en hoe ze verder wil gaan zit je mi al een stap te ver. Jullie hebben net een eerste date gehad. Ga eerst voor een tweede date.
Luister naar Sekhmet! :Y
pi_114280239
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:34 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Luister naar Sekhmet! :Y
Het klinkt wel heel logisch, inderdaad. Ben vaak zelf wat te straightforward :)
pi_114281772
Heb nu zo aan eerste berichtjes te merken wel leuke match op Paiq. Stel dat ik dit keer de foto-verschijning overleef... hoe lang kan je het over koetjes en kalfjes (vakantie, studie, hobby's, andere leuke dingen) in het algemeen hebben voor er verwacht wordt dat je wat directer een move maakt (mee uitvraagt of daar iig naar toe gaat hinten) of wat persoonlijker wordt?

Ik heb soms, ook met uitgaan bv, idee dat ik iets te lang blijf hangen in de get to know social talk terwijl de ander ondertussen ms denkt van 'gaat ie nou nog een move maken of hoe zit het... weet je laat maar'... deels uit onwennigheid met moves maken en deels uit twijfel of de ander daar nou wel op zit te wachten of niet of juist liever gewoon wat gezellig ouwehoert.

Hebben vrouwen hier bv met paiq dat als niet snel duidelijk is of er een date uit gaat rollen dat er dan maar verderop gekeken wordt?

Van wat ik hier soms lees lijkt het alsof men soms al in eerste chat meteen wat afspreekt.

Ik merk trouwens toch wel dat ik echt ontgroend moet worden wat het dategebeuren betreft :') Veel onwennigheid.
pi_114281822
Aan mij moet je volgens mij geen voorbeeld nemen, maar ik vind dat "men" juist vaak te snel over afspraken begint.
pi_114281834
quote:
Ga eerst voor een tweede date.
En dan meteen even je peilstok erin hangen natuurlijk. :')
pi_114281882
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

En dan meteen even je peilstok erin hangen natuurlijk. :')
Het is juist de sport het niet te doen :)
  maandag 16 juli 2012 @ 19:32:16 #23
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114282409
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik vind paiq de laatste tijd heel saai. Zal wel met de vakantie-tijd te maken hebben denk ik!
Dat klopt inderdaad. Niemand is online. Ik ben er laatst een maand niet geweest en ik had niks gemist. :( Er nam zelfs niemand de moeite me uit het lijstje te kicken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114282543
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef VacaLoca het volgende:
Heb nu zo aan eerste berichtjes te merken wel leuke match op Paiq. Stel dat ik dit keer de foto-verschijning overleef... hoe lang kan je het over koetjes en kalfjes (vakantie, studie, hobby's, andere leuke dingen) in het algemeen hebben voor er verwacht wordt dat je wat directer een move maakt (mee uitvraagt of daar iig naar toe gaat hinten) of wat persoonlijker wordt?

Ik heb soms, ook met uitgaan bv, idee dat ik iets te lang blijf hangen in de get to know social talk terwijl de ander ondertussen ms denkt van 'gaat ie nou nog een move maken of hoe zit het... weet je laat maar'... deels uit onwennigheid met moves maken en deels uit twijfel of de ander daar nou wel op zit te wachten of niet of juist liever gewoon wat gezellig ouwehoert.

Hebben vrouwen hier bv met paiq dat als niet snel duidelijk is of er een date uit gaat rollen dat er dan maar verderop gekeken wordt?

Van wat ik hier soms lees lijkt het alsof men soms al in eerste chat meteen wat afspreekt.

Ik merk trouwens toch wel dat ik echt ontgroend moet worden wat het dategebeuren betreft :') Veel onwennigheid.
Gewoon proberen, het is een spel met vallen en opstaan. De één wil gelijk afspreken, de ander kletst liever een jaartje over koetjes en kalfjes verder en weer een ander wil misschien wel helemaal niet afspreken, alleen gezellig praten. Er is volgens mij geen magische formule voor internet daten aangezien iedereen weer anders is en dingen anders aanpakt.
  maandag 16 juli 2012 @ 19:35:01 #25
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114282554
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Niemand is online. Ik ben er laatst een maand niet geweest en ik had niks gemist. :( Er nam zelfs niemand de moeite me uit het lijstje te kicken.
Ik heb mij zelfs daar afgemeld (ben nu dan ook nergens meer actief)

Genoeg meiden... maar ik kwam allemaal bimbo's tegen die of geen werk hadden die het wel best vonden of levenloze types. :O :r
konichiwa bitches
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')