Ha ha.. dat is dan wel jammer inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 01:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb een keer een Vlaamse gedate, maar da was me toch een saaie doffe zeur stem.
Poef ging mijn droom van een sexy vlaamse
Zoiets speel ik uiteraard mee en dan extra hard volume op het terras ~quote:Op maandag 16 juli 2012 01:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weet je gelijk of iemand jou humor kan waarderen...
Beetje verder zoenen, al ben ik daar niet echt van meestal, helemaal niet in een openbare gelegenheid. Even is leuk maar ik vind het niet prettig om dat al te lang te doen waar anderen bij zijn. Zij had daar minder moeite mee geloof ik. We zaten in een kroeg en na zoen zaten we er nog anderhalf uur. Ben niet mee naar huis gegaan (wilde ik niet: zo gewonnen zo geronnen). Bij afscheid nemen iets meer dan zoenen (quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Halverwege de avond voor de eerste keer gezoend... En daarna?
Niet peilen hoe ze erin staat. Gewoon vragen of ze nog een keer wat wil afspreken. Als ze ja zegt weet je dat ze je leuk vindt (of nog twijfels heeft en het verder wil onderzoeken), als ze nee zegt weet je dat het niks is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Hristo het volgende:
Jullie zijn ervaren. Ik ga jullie iets vragen. Stel, je hebt date gehad. Was leuk, leuk gesprek over allemaal gedeelde interesses etc, halverwege de avond eerste keer gezoend. Meid was erg in je geïnteresseerd, afgesproken om nog een keer af te spreken. Daarna heb je nog wel contact, maar zoekt zij het minder op dan eerst. Als je zelf contact zoekt reageert ze heel leuk, elke keer, maar je begint een beetje te twijfelen aan hoe zij erin staat terwijl je zelf zeker nog een keer zou willen afspreken.
Is het dan raar om bij de vrouw te peilen hoe ze erin staat? Waarom wel/niet? Hoe pakken jullie dat aan?
OK, thanks. Moet er wel even bij zeggen: had haar gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken, afgelopen weekend of komend weekend (ben andere weekenden druk). Ze zei niet of ze daar zin in had of niet, maar dat ze afgelopen weekend geen tijd had en deze week druk is maar zou kijken of ze wat kon schuiven. Ik zat te twijfelen of dat een afwijzing was of niet, maar voor we eerste keer afspraken was er ook een keer zoiets en zoals ik haar inschat is ze wel eerlijk/oprecht.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet peilen hoe ze erin staat. Gewoon vragen of ze nog een keer wat wil afspreken. Als ze ja zegt weet je dat ze je leuk vindt (of nog twijfels heeft en het verder wil onderzoeken), als ze nee zegt weet je dat het niks is.
Als je specifiek gaat vragen naar wat ze van je vind en hoe ze verder wil gaan zit je mi al een stap te ver. jullie hebben net een eerste date gehad. Ga eerst voor een tweede date.
Luister naar Sekhmet!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet peilen hoe ze erin staat. Gewoon vragen of ze nog een keer wat wil afspreken. Als ze ja zegt weet je dat ze je leuk vindt (of nog twijfels heeft en het verder wil onderzoeken), als ze nee zegt weet je dat het niks is.
Als je specifiek gaat vragen naar wat ze van je vind en hoe ze verder wil gaan zit je mi al een stap te ver. Jullie hebben net een eerste date gehad. Ga eerst voor een tweede date.
Het is juist de sport het niet te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
En dan meteen even je peilstok erin hangen natuurlijk.
Dat klopt inderdaad. Niemand is online. Ik ben er laatst een maand niet geweest en ik had niks gemist.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik vind paiq de laatste tijd heel saai. Zal wel met de vakantie-tijd te maken hebben denk ik!
Gewoon proberen, het is een spel met vallen en opstaan. De één wil gelijk afspreken, de ander kletst liever een jaartje over koetjes en kalfjes verder en weer een ander wil misschien wel helemaal niet afspreken, alleen gezellig praten. Er is volgens mij geen magische formule voor internet daten aangezien iedereen weer anders is en dingen anders aanpakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef VacaLoca het volgende:
Heb nu zo aan eerste berichtjes te merken wel leuke match op Paiq. Stel dat ik dit keer de foto-verschijning overleef... hoe lang kan je het over koetjes en kalfjes (vakantie, studie, hobby's, andere leuke dingen) in het algemeen hebben voor er verwacht wordt dat je wat directer een move maakt (mee uitvraagt of daar iig naar toe gaat hinten) of wat persoonlijker wordt?
Ik heb soms, ook met uitgaan bv, idee dat ik iets te lang blijf hangen in de get to know social talk terwijl de ander ondertussen ms denkt van 'gaat ie nou nog een move maken of hoe zit het... weet je laat maar'... deels uit onwennigheid met moves maken en deels uit twijfel of de ander daar nou wel op zit te wachten of niet of juist liever gewoon wat gezellig ouwehoert.
Hebben vrouwen hier bv met paiq dat als niet snel duidelijk is of er een date uit gaat rollen dat er dan maar verderop gekeken wordt?
Van wat ik hier soms lees lijkt het alsof men soms al in eerste chat meteen wat afspreekt.
Ik merk trouwens toch wel dat ik echt ontgroend moet worden wat het dategebeuren betreftVeel onwennigheid.
Ik heb mij zelfs daar afgemeld (ben nu dan ook nergens meer actief)quote:Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Niemand is online. Ik ben er laatst een maand niet geweest en ik had niks gemist.Er nam zelfs niemand de moeite me uit het lijstje te kicken.
Hmmm, dat heb ik nooit. Heb je de (karakter)vragen wel allemaal goed ingevuld? En de vragen over de eigenschappen die belangrijk zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik heb mij zelfs daar afgemeld (ben nu dan ook nergens meer actief)
Genoeg meiden... maar ik kwam allemaal bimbo's tegen die of geen werk hadden die het wel best vonden of levenloze types.![]()
Mwa heb je looks mee en ben je een beetje spontaan dan merk ik wel dat vrouwen wel willen afspreken etc en niet eindeloos over de varkens en koeien willen hebben via de chat.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gewoon proberen, het is een spel met vallen en opstaan. De één wil gelijk afspreken, de ander kletst liever een jaartje over koetjes en kalfjes verder en weer een ander wil misschien wel helemaal niet afspreken, alleen gezellig praten. Er is volgens mij geen magische formule voor internet daten aangezien iedereen weer anders is en dingen anders aanpakt.
Meeste wel ja en dan krijg je chicks die een 8,7 of iets score maar eigenlijk redelijk doelloos in het leven staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hmmm, dat heb ik nooit. Heb je de (karakter)vragen wel allemaal goed ingevuld? En de vragen over de eigenschappen die belangrijk zijn?
Wat ik meestal doe is na het beoordelen van de foto's wat oneliners versturen naar personen die er leuk uitzien en die in ieder geval een score hebben van 7 of hoger.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Meeste wel ja en dan krijg je chicks die een 8,7 of iets score maar eigenlijk redelijk doelloos in het leven staan.
Of bij uiterlijk dat ik er echt totaal er niet op val en dat krijg je dan 8 a 9 van de 10x...
Mwja je pompt er geld in of niet? Ik ben wel altijd geweest van prima als het maar free is want geld in zoiets stoppen vind ik weer net te ver gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is na het beoordelen van de foto's wat oneliners versturen naar personen die er leuk uitzien en die in ieder geval een score hebben van 7 of hoger.
Ja maar pompen is wat veel gezegd: ik heb geloof ik één keertje 3,5 euro via iDeal betaald ofzo. Daar teer ik best lang op (als ik nu kijk levert tussen de 50% en 75% van een oneliners een match op, d.w.z. dat de ander accepteert).quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwja je pompt er geld in of niet? Ik ben wel altijd geweest van prima als het maar free is want geld in zoiets stoppen vind ik weer net te ver gaan.
En misschien is het ook gewoon niks voor mij of ik ben gewoon net steeds de verkeerde tegen gekomen dat kan ook natuurlijk.
Ik had iig qua foto scores 8,4 en 8,7's etc en 2x een oneliner gekregen van meiden.
Mwja ik maak zelfs website's voor de kost en ik vind Paiq bijv het gewoon niet waard om die mensen geld te geven voor wat zij bieden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar pompen is wat veel gezegd: ik heb geloof ik één keertje 3,5 euro via iDeal betaald ofzo. Daar teer ik best lang op (als ik nu kijk levert tussen de 50% en 75% van een oneliners een match op, d.w.z. dat de ander accepteert).
Je auto even in een parkeergarage zetten voor een boodschap is vaak al duurder.
Mijn scores liggen vergelijkbaar (ook geloof ik 2 keer een oneliner gekregen: in ieder geval 1). Maar matches die Paiq maakt klikken qua uiterlijk absoluut minder vaak.
Ze kunnen je moeilijk meteen een vrouw naar wens bieden toch, voor zo'n 5 euro aan oneliners.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwja ik maak zelfs website's voor de kost en ik vind Paiq bijv het gewoon niet waard om die mensen geld te geven voor wat zij bieden.![]()
En via het online daten kijk je toch wel vaak naar het uiterlijk en valt dat al goed tegen houd het vaak al op of het innerlijk moet wel zo fantastisch zijn...
Tuurlijk kunnen zij dat niet maar een beetje leuke vrouwen moeten er toch wel zitten? Zo moeilijk ben ik echt niet haha...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ze kunnen je moeilijk meteen een vrouw naar wens bieden toch, voor zo'n 5 euro aan oneliners.
Ligt niet helemaal aan Paiq dat er zo ontzettend op uiterlijk geselecteerd wordt.. Dat is irl net zo goed volgens mij
Wanneer gaan wij daten?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Perzephone het volgende:
Wat een negativiteit over internetdaten allemaal... Hoort leuk te zijn toch?
Hup! Positieve houding en veroveren die hap
Nee klopt. Voor de meeste mensen (inclusief ik) is dat het uiterlijk moet passen en daar vind je dan wel een karakter bij wat past. De zoektocht andersom lijkt me minder efficiënt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwja ik maak zelfs website's voor de kost en ik vind Paiq bijv het gewoon niet waard om die mensen geld te geven voor wat zij bieden.![]()
En via het online daten kijk je toch wel vaak naar het uiterlijk en valt dat al goed tegen houd het vaak al op of het innerlijk moet wel zo fantastisch zijn...
I dont know... ik heb mij nooit echt zo bezig gehouden met het internet daten.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee klopt. Voor de meeste mensen (inclusief ik) is dat het uiterlijk moet passen en daar vind je dan wel een karakter bij wat past. De zoektocht andersom lijkt me minder efficiënt.
Voordeel van Paiq vind ik dat je een manier hebt om met je tronie op internet te staan zonder dat mensen die zelf niet met daten bezig zijn je zien. En dat geheel in de basis gratis. Of zijn er meerdere websites die dat bieden zonder aan een abonnement vast te moeten zitten?
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
I dont know... ik heb mij nooit echt zo bezig gehouden met het internet daten.
Ik heb nu 2 maandjes ofzo op Paiq rond gelopen en wat contacten op gedaan alleen ik hielt het allemaal een beetje op afstand omdat de meiden niet erg veel soeps waren iig zo kwamen zij niet over...
Boh, tuurlijk zijn we dat hier welquote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wordt een beetje vervelend dat mensen bij voorbaat al klagen over allesAlsof de succesvolle daters in dit topic allemaal zo perfect zijn...
Ik heb er met een aantal leuk contact geen slechte meiden absolute niet alleen niet mijn smaak qua vriendin dus ik praat gewoon met ze and thats it.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Dizorn het volgende:
[..]![]()
(Omdat we nou eenmaal op fok zitten)
OT: Hoezo, niet veel soeps? Heb je zo'n strenge eisenlijst dan? Want er zitten genoeg prima mensen op paiq.
Wordt een beetje vervelend dat mensen bij voorbaat al klagen over allesAlsof de succesvolle daters in dit topic allemaal zo perfect zijn...
Jij hebt gemakkelijk praten he!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Boh, tuurlijk zijn we dat hier wel
maar je bent nog single, dus kennelijk...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heb je ook veel fotobeoordelingen gedaan? Of merk je daar niet veel van dat uiterlijk beter gematcht wordt? (ik zou overigens niet weten hoe je daar een algorithme voor kunt verzinnen maar het zal vast kunnen).quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik heb er met een aantal leuk contact geen slechte meiden absolute niet alleen niet mijn smaak qua vriendin dus ik praat gewoon met ze and thats it.
Alleen ik kreeg heel veel meiden waar ik dacht van WTF wat moet ik hier mee...
Ja...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Alsof de succesvolle daters in dit topic allemaal zo perfect zijn...
Dat is toch een perfect gegeven om te daten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je bent nog single, dus kennelijk...
Ik kwam, zag en was verblindquote:
Ja dat heb ik wel aardig gedaan. En er zaten leuke tussen maar op het einde was dan 8 op de 10 al afgemeld van Paiq of meer dan 14 dagen afwezig en ja dat maakt het vaak dan niet beter erop hequote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb je ook veel fotobeoordelingen gedaan? Of merk je daar niet veel van dat uiterlijk beter gematcht wordt? (ik zou overigens niet weten hoe je daar een algorithme voor kunt verzinnen maar het zal vast kunnen).
misschien is dat het wel dan. je bent te perfect.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat is toch een perfect gegeven om te daten?
Ja dat komt inderdaad voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel aardig gedaan. En er zaten leuke tussen maar op het einde was dan 8 op de 10 al afgemeld van Paiq of meer dan 14 dagen afwezig en ja dat maakt het vaak dan niet beter erop he
En misschien moet ik het weer een kans geven hoor...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat komt inderdaad voor.
Snel nieuwe oneliners schrijven voordat die meiden ook weer de ware hebben gevonden en niet meer op Paiq verschijnen
Oh is niet negatief hoor...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef Perzephone het volgende:
Wat een negativiteit over internetdaten allemaal... Hoort leuk te zijn toch?
Hup! Positieve houding en veroveren die hap
Als je "gewoontjes" bent en je komt niet door de "vleeskeuring", ben je eigenlijk dus gewoon een saaie doedelzak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh is niet negatief hoor...
Is gewoon een feit...
Heb ik je nou weggejaagd/afgeschrikt?quote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je "gewoontjes" bent en je komt niet door de "vleeskeuring", ben je eigenlijk dus gewoon een saaie doedelzak.
Is gewoon een feit...
Dan is het gewoon niet de lat te hoog leggen en pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je "gewoontjes" bent en je komt niet door de "vleeskeuring", ben je eigenlijk dus gewoon een saaie doedelzak.
Is gewoon een feit...
Danku danku, ik voel me vereerdquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik kwam, zag en was verblind(ik heb het over je fobo he).
Ola chick, neuken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Danku danku, ik voel me vereerd![]()
Maar of dat mij nou zoveel meer matches heeft opgeleverd? Not really no
Veel oneliners; weinig mannen die verder kwamen dan 'hoi hoest' 'wat studeer je' en 'hahahhahaha'
Het is heel stom, maar die paar weken dat ik wel eens op Paiq kwam kwam ik ook niet verder dan zulke dingenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Veel oneliners; weinig mannen die verder kwamen dan 'hoi hoest' 'wat studeer je' en 'hahahhahaha'
Haha en voor vrouwen is dat wel makkelijk zeker?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Hristo het volgende:
[..]
Het is heel stom, maar die paar weken dat ik wel eens op Paiq kwam kwam ik ook niet verder dan zulke dingenIn de kroeg of waar dan ook vind ik het veel makkelijker om met een leuke opmerking oid te komen, gewoon uit mezelf. Via Paiq etc vond ik het allemaal moeilijker enzo, ik kwam niet echt goed tot mijn recht daar
wat inspiratieloos zeg, zo een oneliner.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Joh, je bent de eerste die dat vraagt!! Jaaa geef me je ping allesquote:
Heb geen pauper BB sorryquote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Joh, je bent de eerste die dat vraagt!! Jaaa geef me je ping alles
Ik heb een keertje zo'n okcupid "artikel"/blog gezien: de gemiddelde meisjes krijgen de meeste aandacht. Mannen voelen van nature aan wanneer ze te hoog grijpen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha en voor vrouwen is dat wel makkelijk zeker?
dat zegt volgens mij niet zoveel. foto's zijn namelijk lang niet altijd natuurgetrouw.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb een keertje zo'n okcupid "artikel"/blog gezien: de gemiddelde meisjes krijgen de meeste aandacht. Mannen voelen van nature aan wanneer ze te hoog grijpen.
Nee dat kan. Maar op basis van die foto wordt wel het oordeel geveld.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zegt volgens mij niet zoveel. foto's zijn namelijk lang niet altijd natuurgetrouw.
Over zo'n blog gesproken, kwam dit weer tegen:quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb een keertje zo'n okcupid "artikel"/blog gezien: de gemiddelde meisjes krijgen de meeste aandacht. Mannen voelen van nature aan wanneer ze te hoog grijpen.
ik bedoel meer dat het bepalen van een gemiddeld uitziend persoon adhv een foto best wel moeilijk en dus niet zo betrouwbaar is. dat stukje tekst wat je noemt zou ik dan ook met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee dat kan. Maar op basis van die foto wordt wel het oordeel geveld.
Camera van boven houden zodat dikkertjes er nog wat slanker uitzienquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
Facebook shot
Das toch een "ik doe net alsof ik niet dik ben alleen me hoofd en tieten te laten zien met een duckface?"
Och ja, ik vind het wel interessant om die stats te zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Dizorn het volgende:
Fuck, en ik stond met m'n lachende kop in de camera te kijken... en het werkte!
Kijk trouwens verderop in het artikel. Staat ook klein beetje benoemd wat voor 'n soort berichten e.d. dat soort mensen krijgen hè. Dus doe maar een hele grote korrel zout enzo.
Ja, zou aan ene kant wel willen... maar ik houd graag online en offline gescheiden. Enkele keren dat ik daar ooit uitzondering op heb gemaakt heeft weinig goeds gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind je het een probleem om hem hier te plaatsen?
Snap ik hoor. Doe ik ook niet niet aanquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, zou aan ene kant wel willen... maar ik houd graag online en offline gescheiden.
Ik heb goeie tanden. Hoe kan ik die dan laten zien?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Camera van boven houden zodat dikkertjes er nog wat slanker uitzien
Als man moet je gewoon wegkijken van camera en vooral niet lachen:
[ afbeelding ]
Hangt er ook, volgens mij, heel erg vanaf of het een spontane foto is of niet. Bij spontane foto's 'mag' al meer toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als man moet je gewoon wegkijken van camera en vooral niet lachen:
Oh die heb ik... Daten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik wil altijd mensen daten omdat ze goede tanden hebben
Bewijs dat ik niet rook, altijd goede voeding heb gekregen (met alle andere voordelen van dien) en mezelf goed verzorg. En o ja, dat ik nooit lazerus op m'n bek ga.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik wil altijd mensen daten omdat ze goede tanden hebben
je hoort ons in ieder geval niet zo klagen....zelfs als er al eens een date niet goed is verlopen.....quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe indeed, that's the spirit...! Leuk voor je trouwens, mrs cinderellaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
je hoort ons in ieder geval niet zo klagen....zelfs als er al eens een date niet goed is verlopen.....
Hoe begin je volgens jou dan goed een chatgesprek?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Overigens zijn een hoop meisjes slecht met het beginnen van een chatgesprek. Maar zullen een hoop mannen ongetwijfeld ook wel mee falen.
Mag je mij ook sturenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:09 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een maandje moet gaan betalen voor RP. Zitten nog best wat leuke mannen tussen. Nu kan ik alleen die standaard interesse berichten sturen, maar zelf vind ik dat ook altijd een afknapper.
Heb bijv één verstuurd en één teruggekregen. Beide dus ws geen betalend lid...en dan kom je gewoon niet verder.
Er staat ook een oud klasgenootje van mij op (die ik al ken sinds we vier waren). Hij is leuk opgedroogd moet ik zeggen. Heb hem op FB staan, misschien via daar maar eens een berichtje sturen
Tja, als vrouw kun je er best mee weg komen om een gratis account te hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:09 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een maandje moet gaan betalen voor RP. Zitten nog best wat leuke mannen tussen. Nu kan ik alleen die standaard interesse berichten sturen, maar zelf vind ik dat ook altijd een afknapper.
Heb bijv één verstuurd en één teruggekregen. Beide dus ws geen betalend lid...en dan kom je gewoon niet verder.
Ik wil jou best mijn bericht aan hem sturen hoorquote:
Shit...met een gratis account kan ik weer niet zien wie mijn profiel heeft bezochtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, als vrouw kun je er best mee weg komen om een gratis account te hebben.
Tenzij je heel heel graag toch die ene kerel wil spreken die geen betaald account heeft.
Als man gaat het je met een gratis account echter niet lukken
Even gezocht en je gespot trouwens
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vroeg mij wel af tijdens het fotobladeren of er fokkers tussen zouden zitten. Van twee fokkers ken ik hun profiel, maar er zouden er toch veel meer moeten zijn. Ik dacht er vooral toen iemand bij zijn profiel had staan "eerst maar eens kijken of ik door de vleeskeuring heen kom, daarna zal ik je meer over mijzelf vertellen"
Hmm dan toch maar een betaald account nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Shit...met een gratis account kan ik weer niet zien wie mijn profiel heeft bezocht
Precies, die houden er al rekening mee dat de meeste vrouwen een gratis profiel hebben.quote:Maar denk dat je wel gelijk hebt, zit er nu pas een paar dagen op en al bijna 100 reacties binnen. Wel veel interesse berichten. En diegene die een bericht sturen, sturen vaak hun email mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |