Ok..laatste poging. Waar lees jij dat anderen zichzelf zo ontzettend knap vinden?? Ik lees dat hier nooit. Alleen maar dat mensen zichzelf lelijk vinden. En zoveel lelijke mensen, dat bestaat niet hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Er word meteen standaard van uit gegaan dat ik met een onzekere kop rondloop, dat is niet zo. Als ik bijvoorbeeld een presentatie geef, en voor 40 man sta, dan krijg ik complimenten van dat ik er zo zelfverzekerd bij sta bijvoorbeeld. Foto die ik er op heb vind ik zelf een leuke foto... moment dat ie genomen werd geen zorg in de wereld en kiplekker in m'n vel... maar dan wordt ie alsnog wel slecht beoordeeld omdat zelfverzekerheid uitstralen uiteraard wel helpt... maar geen wonderen verricht.
Jullie zien het direct als gehuil.. ik ben imo gewoon vrij open over mijn uiterlijk en de implicaties daarvan. Uiteraard is het nog wel een onzekerheid, maar niet die ik 24/7 bij me draag ofzo. Wat ik zei; er lijkt nogal een taboe op te heersen om jezelf niet knap te vinden... er zijn duizenden 'niet zo knappe' mensen... maar niemand mag zich er van bewust zijn?
Hoe komt dat denk je?quote:
Een deur; 'en daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat neem je dan mee naar de volgende date?
Dat het weer niet gaat lukken...quote:Op maandag 16 juli 2012 00:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat neem je dan mee naar de volgende date?
Beide ws...ben opzoek naar een bepaald gevoel. En die vind ik niet zomaar bij iedereen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je?Is het écht dat mensen tegenvallen, of ben je net iets te kritisch omdat je toch een bepaald toekomst beeld geambieerd.
Gezeur is sowieso een afknapper, maar niet alles wat ik op een discussieforum zet uit ik ook richting de personen die het betreft gelukkigquote:Op maandag 16 juli 2012 00:54 schreef Dennisweb het volgende:
Dat zeuren over je uiterlijk is echt een afknapper voor je potentiële date. We zijn niet allemaal Cameron Diaz of Brad Pitt. Bovendien zijn mensen die te druk zijn met hun uiterlijk dus te ijdel om überhaupt tijd in hun liefdesleven te steken. Of gaan ze uit met 'boys met stijl'
Hoop dat je die zal vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat het weer niet gaat lukken...
[..]
Beide ws...ben opzoek naar een bepaald gevoel. En die vind ik niet zomaar bij iedereen.
Makkelijk gezegd...maar wel waar. Daarom begin ik er verder ook nooit over en herhaal ik het hier niet tig keer.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:57 schreef eefje801 het volgende:
Iedere date is een nieuwe. Alle oude dates meeslepen naar een nieuwe date is niet erg handig. Dan krijgt diegene ook niet echt een kans. Dat rugzakje kun je ook thuis laten natuurlijk. Is niet altijd haalbaar maar volgens mij wel beter.
Je hebt gelijk. Excuus voor het misbruiken van dit topic als een dagboekjequote:Op maandag 16 juli 2012 00:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd...maar wel waar. Daarom begin ik er verder ook nooit over en herhaal ik het hier niet tig keer.
Het is je vergevenquote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Excuus voor het misbruiken van dit topic als een dagboekje
Ik ben minder vergevingsgezind, op naar KLB jijquote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Excuus voor het misbruiken van dit topic als een dagboekje
Klopt hoor, is makkelijker gezegd dan gedaan. En geldt natuurlijk net zo hard voor je date. Die heeft dat ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd...maar wel waar. Daarom begin ik er verder ook nooit over en herhaal ik het hier niet tig keer.
Er zijn hele leuke anecdotes over ouwe dates te plezierenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt hoor, is makkelijker gezegd dan gedaan. En geldt natuurlijk net zo hard voor je date. Die heeft dat ook.
Dat zinnetje snap ik even niet helemaalquote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er zijn hele leuke anecdotes over ouwe dates te plezieren
Klopt, geeft je ook weer wat levenservaring, wijsheid en een leuk verhaal voor je vrienden.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er zijn hele leuke anecdotes over ouwe dates te plezieren
Ah, thanksquote:Op maandag 16 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, geeft je ook weer wat levenservaring, wijsheid en een leuk verhaal voor je vrienden.
Ik probeerde belgisch te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zinnetje snap ik even niet helemaal
Los daarvan: ik vind dat altijd prachtig, een Belgisch accent.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet doenStraks neem je dat mee naar een volgende date
Heb een keer een Vlaamse gedate, maar da was me toch een saaie doffe zeur stem.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Los daarvan: ik vind dat altijd prachtig, een Belgisch accent.
Als het echt is wel...maar wat een afknapper als iemand een accent probeert na te doen en je komt daar na een paar dates achterquote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Los daarvan: ik vind dat altijd prachtig, een Belgisch accent.
Is dat echt gebeurt?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het echt is wel...maar wat een afknapper als iemand een accent probeert na te doen en je komt daar na een paar dates achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |