Dat is niet waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Het hele fucking internet (en dan specifiek fok) staat niet echt bekend om het meeten van mensen.
met de broek op de knieënquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als het gebeurt laten ze je achter in het park
whehequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
Zit wat in. Het zou geen groot gemis zijn als het 'hoe voel je je nu' topic dicht gaat. En misschien stimuleert ook dat mensen weer om hun gevoelens te uiten in een normaal topic, in plaats van in zo'n topic. En krijg je er weer interessante discussies bij in r&p.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, lijkt mij niet echt een toevoeging aan het forum eigenlijk. Dat wordt toch meestal besproken in een SC?
Het is wel haalbaar, mensen zullen alleen even moeten wennen. Aan elkaar.quote:Hmm, dan wordt het moeilijk. Lijkt me sowieso niet echt haalbaar als het postaantal gelijk blijft.
Andere SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen zei mijn opa altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
nee want ik kom verdomme niet op internet met mijn laptop en dit is het resultaat van snel mobiel mee proberen te pratenquote:
Moeite met sociaal wenselijk gedrag. Maar goed, het is maar Fok!quote:
Neequote:
Dat je een kut user bent. Ga nu weer buiten spelen met je bal of in de zandbakquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wat hebben we vandaag geleerd / conclusie? T haalt geen zak uut
Gaat dit over de foto's die ze je op 19-jarige leeftijd hebben toegestuurd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik kom verdomme niet op internet met mijn laptop en dit is het resultaat van snel mobiel mee probere te praten
Dat is wel waar. Probeer wel eens in andere SC's te posten, maar mis daar aansluiting.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit wat in. Het zou geen groot gemis zijn als het 'hoe voel je je nu' topic dicht gaat. En misschien stimuleert ook dat mensen weer om hun gevoelens te uiten in een normaal topic, in plaats van in zo'n topic. En krijg je er weer interessante discussies bij in r&p.
[..]
Het is wel haalbaar, mensen zullen alleen even moeten wennen. Aan elkaar.
Ga eens weg, of je praat constructief mee of je blijft weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wat hebben we vandaag geleerd / conclusie? T haalt geen zak uut
dus t blijft zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
Lees maar even terug wat hun idee is.quote:
jaquote:
ok equote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat hun idee is.
Ik meld mij alvast voor de Alpha SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Alpha SC
Beta SC
Genoeg aansluiting, op het vlak van versieren dan.
Neequote:
Die negeer je gewoon, doe ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus?
Ik obeer ontopic een zinnige bijdrage te leveren en toch moeten er hele posts aan mijn typfouten verspilt worden?
Triest
dacht fat yvonne inout vroeg van mensen die ook wel eens buiten een sc in r&p kwamen maar het is hier al weer een komen en gaan van sensatie zoekers blijkbaar
Mensen die geen Beta zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Alpha SC
Beta SC
Genoeg aansluiting, op het vlak van versieren dan.
die van Re ben ik wel voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand:
Die van Re is puik
Die van Godtje is puik.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus?
Ik obeer ontopic een zinnige bijdrage te leveren en toch moeten er hele posts aan mijn typfouten verspilt worden?
Triest
dacht fat yvonne inout vroeg van mensen die ook wel eens buiten een sc in r&p kwamen maar het is hier al weer een komen en gaan van sensatie zoekers blijkbaar
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |