Precies. Het is niet zozeer het feit dat de persoon stottert wat onaantrekkelijk is maar het jezelf neerhalen en te zien als een slechte eigenschap door dat soort dingen meteen op tafel te gooien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Cavalinho het volgende:
Daarbij, wat de verrassing van het stotteren betreft, dat heb je toch ook als je gewoon iemand ontmoet, ooit prblemen mee?
Ik snap niet dat er zo'n enorme voorgeschiedenis aan vooraf moet als je gaat daten.
Om de 1 of andere reden klinkt dit toch wel heel foutquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Mister1977 het volgende:
Als prostituees disposable zouden zijn, overwoog ik het wel.
Het is eigenlijk grappig.... Mannen MOETEN wel contact zoeken met vrouwen want andersom gebeurt het niet... Resultaat - vrouwen worden kapot gegooid met berichtjes - resultaat -> vrouwen reageren niet meer op berichtjes... Hmm en dus moet je op een of andere manier ervoor zorgen dat je erbovenuit springt als man zijnde... Maar als je teveel moeite erin stopt ben je weer wanhopig...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ken de ervaring totaal niet...nu ongeveer 6 maanden ingeschreven op een aantal datingsites en het aantal dates is op twee handen niet meer te tellen. Goed, er is geen relatie uit ontstaan, maar dat heeft ws meer met mijn kieskeurigheid te maken.
Ik reageer ook niet meer op alle berichten die ik kreeg. Volgens mij beseffen veel mannen niet dat vrouwen vaak doodgegooid worden met reacties en dan wordt je toch steeds selectiever, want je hebt een keus. Als iemand veel moeite steekt in een bericht probeer ik overigens wel altijd wat terug te sturen. Wat dat betreft is er gewoon een groot verschil tussen mannen en vrouwen op datingsites.
Jammer dat jij het zo ervaren hebt. Kan mij voorstellen dat je er geen hoge pet meer van op hebt. Misschien toch IRL wat meer opzoek gaan. Kijk ook eens op het datingsite ervaringen topic, misschien dat je daar wat tips en trucs kunt krijgen van de mannelijke daters.
Succes iig!
http://forum.fok.nl/topic/1844820
Het is simpelweg het verkeerde kanaal om met vrouwen in contact te komen.quote:
Valt wel mee hoor... je moet gewoon een heel erg aantrekkelijke kop hebben als je succes op datingsites wilt hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk grappig.... Mannen MOETEN wel contact zoeken met vrouwen want andersom gebeurt het niet... Resultaat - vrouwen worden kapot gegooid met berichtjes - resultaat -> vrouwen reageren niet meer op berichtjes... Hmm en dus moet je op een of andere manier ervoor zorgen dat je erbovenuit springt als man zijnde... Maar als je teveel moeite erin stopt ben je weer wanhopig...
Lastige materie allemaal.
Via Paiq? Kun je gesprekjes voeren en langzaam wordt je foto zichtbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, tis extra oppervlakkig omdat je niet iemands gedragingen kan bekijken en daadwerkelijk alleen uiterlijk... Wat maar een klein deel van aantrekkingskracht bepaald....
Blind dates, bestaan die dingen niet?
ja leuk en alles, maar als je een rotkop hebt klikken die dames ook wel weg als je foto('s) tevoorschijn komt(en). Andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Via Paiq? Kun je gesprekjes voeren en langzaam wordt je foto zichtbaar.
Tuurlijk! Schijt aan die kinderen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die de hele tijd zitten de zeiken dat ze 'een kind' willen maar nog niet de ideale man hebben gevonden? Duik gewoon de kroeg in, zoek die lekkere geile vent die je zwanger schiet en ga lekker verder met je leven. Er zijn zoveel mensen die gewoon niet gemaakt zijn voor en relatie dat alternatieven nog niet eens zo heel erg gek zijn.
Zolang je niet teveel van jezelf bloot geeft kan dit ook prima via internet. Het klopt eigenlijk wel wat de dames (en heren) zeggen. Mannen die direct hun hele (vinden ze zelf) nare geschiedenis eruit gooien als je gezellig een terrasje wilt pakken om elkaar te leren kennen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is simpelweg het verkeerde kanaal om met vrouwen in contact te komen.
Je kunt beter uitgaan, naar een dansschool gaan, je aansluiten bij een vereniging, whatever. Ze moet jou in het echt zien en als dan de vonk overspringt, gooit ze haar eisenlijstje toch weg dat ze anders zo koestert op het internet.
Jajoh, TS, je moet eens aan jezelf gaan werken!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef eefje801 het volgende:
Misschien is het beter als de topicstarter eerst eens zich wat meer op zichzelf richt en gewoon leuke dingen voor zichzelf gaat doen zodat hij een beetje meer zelfvertrouwen krijgt en wat leuks heeft te vertellen als hij gaat daten, of dat nou via internet is of in real life. Is maar een idee.
Ik denk dat die focus die hij erop legt hem niet meehelpt. Dat is wat ik ermee probeer te zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, TS, je moet eens aan jezelf gaan werken!
.........
Wat een dooddoener is dat zeg, jezus christus, alsof hij een faler is en hij zijn problemen / leven ontwijkt...
Je weet niks van hem dus ga niet van dat soort dingen posten.
Voor hetzelfde geld is hij heel zelfverzekerd en heeft hij de tofste verhalen te vertellen en ben jij een of andere schijtlijster... Is maar een gedachte..![]()
Btw, je hebt het hier over het leven van iemand die geen 18 is ofzo, nee, dit is een ouder persoon met jarenlange levenservaring die al 10 jaar een leuke dame probeert te ontmoeten.
Ligt eraan wat ze te melden hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik heb ook een hekel aan vrouwen die je de oren van de kop af kletsen
Jij denkt wel verdomd veel te weten als gayfriend ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik ga met vrouwen om en praat er mee, anders dan de meeste mannen die ze alleen willen neuken, en dan hoor je nog eens wat ze leuk en al of niet erg vinden, he.
Maar zet jij rustig een foto neer waarvan je als man zijn denkt dat die perfect is, hoor.
Jij zit ook op datingsites?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk grappig.... Mannen MOETEN wel contact zoeken met vrouwen want andersom gebeurt het niet... Resultaat - vrouwen worden kapot gegooid met berichtjes - resultaat -> vrouwen reageren niet meer op berichtjes... Hmm en dus moet je op een of andere manier ervoor zorgen dat je erbovenuit springt als man zijnde... Maar als je teveel moeite erin stopt ben je weer wanhopig...
Lastige materie allemaal.
Maar wat je zegt heeft wel betrekking op datingsites?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, ik baseer dit een beetje op dit soort berichtjes + wat praktijkervaring wat redelijk toepasbaar is + wat theoretisch denkvermogen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar wellicht is het ook een leeftijds-issuequote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...
Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
Vat ik niet lullig op, hoe oud ben jij?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar wellicht is het ook een leeftijds-issue
Niet lullig bedoeld.
Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Dit vind ik al een leukere post van je, en ik ben wel geinteresseerd in die verhalen van die mannen met nauwelijks ervaring.. Ik denk dat TS daar wellicht wel iets aan heeft want misschien doet hij hetzelfde fout.
Hoho! Het was ook niet ZO lief bedoeld knaap!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vat ik niet lullig op, hoe oud ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Met stappen moet je je ook echt aan je "groep" onttrekken. En oogcontact maken. Niet zomaar op iemand afstappen. Ik neem als vrouw ook gewoon initiatief hoor. Misschien wat subtieler maar dat werkt net zo goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...
Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
Heeft de FOK! knokploeg niet nog een kelderboxsletje in de kettingen hangen ergens?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat TS dat beu is en dat hij graag eens een succesje zou meemaken.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Heeft de FOK! knokploeg niet nog een kelderboxsletje in de kettingen hangen ergens?
Of is dit off-topic? In dat geval mijn welgemeende excusas.
Maar ehh, oogcontact maken is geen initiatief tonen.. Voelt misschien zo voor jou als vrouw, maar dat vind ik een erg scheve gedachte.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met stappen moet je je ook echt aan je "groep" onttrekken. En oogcontact maken. Niet zomaar op iemand afstappen. Ik neem als vrouw ook gewoon initiatief hoor. Misschien wat subtieler maar dat werkt net zo goed.
Een vriendin van mij geloofde dat niet en is echt zo'n type dat de man die de euvele moed heeft haar te benaderen (is een hele leuke en mooie meid) gelijk weg te jagen.
Ik maakte als voorbeeld oogcontact met een leuke man en die kwam na een tijdje op me af met een grappige openingszin. Zo gaat het vandaag de dag gelukkig nog steeds dus internet is niet het enige toevluchtsoord. Je moet alleen wel bereid zijn een blauwtje te lopen. Ik kan me voorstellen dat TS dat beu is en dat hij graag eens een succesje zou meemaken.
Op de juiste manier is oogcontact een klein stapje lager dan orale bevrediging. Dat ontgaat je echt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehh, oogcontact maken is geen initiatief tonen.. Voelt misschien zo voor jou als vrouw, maar dat vind ik een erg scheve gedachte.
Ben ik het echt niet mee eens. Juist door oogcontact te maken laat je zien dat je van een toenadering gediend bent. Of je nou de vrouw of de man bent of whatever, dat maakt niet uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehh, oogcontact maken is geen initiatief tonen.. Voelt misschien zo voor jou als vrouw, maar dat vind ik een erg scheve gedachte.
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Op de juiste manier is oogcontact een klein stapje lager dan orale bevrediging. Dat ontgaat je echt niet.
Dus je hebt allebei initiatief getoont...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens. Juist door oogcontact te maken laat je zien dat je van een toenadering gediend bent. Of je nou de vrouw of de man bent of whatever, dat maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |