abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 20:51:58 #201
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114578136
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is eigenlijk grappig.... Mannen MOETEN wel contact zoeken met vrouwen want andersom gebeurt het niet... Resultaat - vrouwen worden kapot gegooid met berichtjes - resultaat -> vrouwen reageren niet meer op berichtjes... Hmm en dus moet je op een of andere manier ervoor zorgen dat je erbovenuit springt als man zijnde... Maar als je teveel moeite erin stopt ben je weer wanhopig...

Lastige materie allemaal.
Jij zit ook op datingsites?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114578184
Neuh, ik baseer dit een beetje op dit soort berichtjes + wat praktijkervaring wat redelijk toepasbaar is + wat theoretisch denkvermogen.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:55:30 #203
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114578285
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, ik baseer dit een beetje op dit soort berichtjes + wat praktijkervaring wat redelijk toepasbaar is + wat theoretisch denkvermogen.
Maar wat je zegt heeft wel betrekking op datingsites?

Want ik denk dat het voor een algemeen commentaar wat eenzijdig is.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114578449
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...

Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:00:33 #205
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114578537
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat de man in 95% van de gevallen begint met een berichtje sturen en dat vrouwen zelf haast nooit beginnen met een berichtje sturen...

Zoals met stappen de man 95% van de tijd de vrouw aanspreekt en de vrouw haast nooit de man aanspreekt.
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar wellicht is het ook een leeftijds-issue :)

Niet lullig bedoeld.
pi_114578578
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Maar wellicht is het ook een leeftijds-issue :)

Niet lullig bedoeld.
Vat ik niet lullig op, hoe oud ben jij?
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:11:57 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114579072
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Dit vind ik al een leukere post van je, en ik ben wel geinteresseerd in die verhalen van die mannen met nauwelijks ervaring.. Ik denk dat TS daar wellicht wel iets aan heeft want misschien doet hij hetzelfde fout.
Voorbeelden? Ik moet er wel bij vermelden dat het ook geldt voor mannen met angst voor intimiteit, ondanks dat ze je dan wel duidelijk je hebben laten weten dat ze je leuk vinden.

Bijvoorbeeld:

**
Het van te voren helemaal niet vertellen dat ze geen/weinig ervaring hebben. Dat schept een verkeerd beeld. Gewoon open over zijn, zover dat mogelijk is. Ik zoek namelijk niet naar iemand die geen ervaring heeft maar als dat toevallig zo is en ik vind hem leuk dan knap ik daar niet op af.

**
Geen moves hebben. Ik heb altijd nog liever de afgezaagde move van het uitrekken, geeuwen en dan een arm om mijn schouder (als het klikt uiteraard) dan stijfjes op de bank zitten/wherever. Dus maak gerust een move, als je een vrouw leuk vindt. Je merkt snel genoeg of het gewaardeerd wordt en over het algemeen maakt zij er dan ook wel een. Kan net zo goed iets zijn als een korte aanraking of even wat langer aankijken.

**
Rare opmerkingen. Dit is wel een hele duidelijke. Hier op het forum is met dat ook opgevallen. Als er geen echte ervaring is met seks, het hebben van een vriendin of wat vrouwen wel/niet waarderen of gewoon een sociale onhandigheid.

Ik heb regelmatig meegemaakt dat er in een gewoon gesprek echt de meest rare dingen voorbij kwamen. Meestal gericht op seks, seksuele handelingen, etc. Grappig bedoeld maar totaal niet grappig en zelfs een beetje creepy. Dat is vaak het duidelijkste signaal dat iemand weinig ervaring heeft. Grapjes kunnen echt wel maar niet als het zo gaat, daar schrik je een vrouw waarschijnlijk alleen maar mee af. Ik vind het lastig om een voorbeeld te noemen daarvan omdat het vaak zo "random" is.

**
Geen initiatief tonen. In het algemeen, maar vooral op dategebied. Het is vaak heel subtiel maar wel opvallend.

**
Het "vriendschappelijke" waar ik het over had. Ik heb werkelijk meegemaakt dat me de meest intieme dingen, problemen of whatever werden toevertrouwd op een eerste date. En dit is meestal niet zo als je met een wat meer ervaren man date. Doseren is erg belangrijk. En interesse tonen, uiteraard.

Het zal vast ook met mijn eigen houding te maken hebben gehad (ben ik wel in veranderd) maar het helpt al enorm als je daar bij stil staat, volgens mij. Toen ik net ging daten had ik dan wel relatie-ervaring maar verder was ik nog enorm groen. Ik maakte veel van de hierboven beschreven "fouten". Het is ook een proces. Het kan best zijn dat de TS dit allemaal al lang weet maar het is nooit verkeerd om eens de andere kant te horen. Ik denk dat er zat vrouwen zijn die het geen issue vinden dat hij weinig ervaring heeft, zolang hij er maar om denkt dat het daar niet de hele tijd om draait.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:14:01 #208
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114579146
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vat ik niet lullig op, hoe oud ben jij?
Hoho! Het was ook niet ZO lief bedoeld knaap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:17:52 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114579324
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

Met stappen moet je je ook echt aan je "groep" onttrekken. En oogcontact maken. Niet zomaar op iemand afstappen. Ik neem als vrouw ook gewoon initiatief hoor. Misschien wat subtieler maar dat werkt net zo goed.

Een vriendin van mij geloofde dat niet en is echt zo'n type dat de man die de euvele moed heeft haar te benaderen (is een hele leuke en mooie meid) gelijk weg te jagen.
Ik maakte als voorbeeld oogcontact met een leuke man en die kwam na een tijdje op me af met een grappige openingszin. Zo gaat het vandaag de dag gelukkig nog steeds dus internet is niet het enige toevluchtsoord. Je moet alleen wel bereid zijn een blauwtje te lopen. Ik kan me voorstellen dat TS dat beu is en dat hij graag eens een succesje zou meemaken.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:19:55 #210
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114579414
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef eefje801 het volgende:

Ik kan me voorstellen dat TS dat beu is en dat hij graag eens een succesje zou meemaken.
Heeft de FOK! knokploeg niet nog een kelderboxsletje in de kettingen hangen ergens?

Of is dit off-topic? In dat geval mijn welgemeende excusas.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:24:18 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114579622
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Heeft de FOK! knokploeg niet nog een kelderboxsletje in de kettingen hangen ergens?

Of is dit off-topic? In dat geval mijn welgemeende excusas.
pi_114579777
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Met stappen moet je je ook echt aan je "groep" onttrekken. En oogcontact maken. Niet zomaar op iemand afstappen. Ik neem als vrouw ook gewoon initiatief hoor. Misschien wat subtieler maar dat werkt net zo goed.

Een vriendin van mij geloofde dat niet en is echt zo'n type dat de man die de euvele moed heeft haar te benaderen (is een hele leuke en mooie meid) gelijk weg te jagen.
Ik maakte als voorbeeld oogcontact met een leuke man en die kwam na een tijdje op me af met een grappige openingszin. Zo gaat het vandaag de dag gelukkig nog steeds dus internet is niet het enige toevluchtsoord. Je moet alleen wel bereid zijn een blauwtje te lopen. Ik kan me voorstellen dat TS dat beu is en dat hij graag eens een succesje zou meemaken.
Maar ehh, oogcontact maken is geen initiatief tonen.. Voelt misschien zo voor jou als vrouw, maar dat vind ik een erg scheve gedachte.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:33:43 #213
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114580079
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ehh, oogcontact maken is geen initiatief tonen.. Voelt misschien zo voor jou als vrouw, maar dat vind ik een erg scheve gedachte.
Op de juiste manier is oogcontact een klein stapje lager dan orale bevrediging. Dat ontgaat je echt niet.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:34:46 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114580122
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben ik het echt niet mee eens. Juist door oogcontact te maken laat je zien dat je van een toenadering gediend bent. Of je nou de vrouw of de man bent of whatever, dat maakt niet uit.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:35:06 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114580141
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Op de juiste manier is oogcontact een klein stapje lager dan orale bevrediging. Dat ontgaat je echt niet.
Klopt :)
pi_114580175
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben ik het echt niet mee eens. Juist door oogcontact te maken laat je zien dat je van een toenadering gediend bent. Of je nou de vrouw of de man bent of whatever, dat maakt niet uit.
Dus je hebt allebei initiatief getoont...

Ik google wel ff op de definitie voor initiatief tonen..
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:37:01 #217
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114580230
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Patatgeneraassie :{w
pi_114580247
quote:
Iemand die het initiatief neemt begint met iets, waarna anderen volgen.
quote:
1) Aanzet 2) Aanstichting 3) Beweging 4) De eerste stoot 5) De eerste stappen 6) De eerste stap 7) Eerste stap 8) Eerste stap of stoot 9) Handelingsdrang 10) Het op touw zetten 11) Laks 12) Ondernemingsdrang 13) Ondernemingsgeest 14) Ondernemingslust 15) Ondernemingszin 16) Ondenemingszin 17) Stap
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:38:26 #219
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114580290
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Google dan ook even het voltooid deelwoord van tonen ;)

Als je het terug leest zeg ik dat je als man of als vrouw wat zekerder bent van een toenaderingspoging als er eerst oogcontact is geweest. Dat het over het algemeen vaker de man is die gaat lopen ben ik met je eens.
Je kunt ook achter iemand gaan staan en in haar nek hijgen dat ze (vul in) maar dan heb je zeker weten hoogstens een one night stand te pakken.
pi_114580298
Je bent beide begonnen met contact zoeken door elkaars ogen op te zoeken en op die manier contact te leggen, daar ben ik het zeker mee eens.
Initiatief tonen is zelf moeite doen om iets in gang te brengen naar mijn mening....

Breng je iets op gang door oogcontact te zoeken? Jawel... Tis een heel klein stapje om contact te maken...

Maar de verdere interactie heb je niet op gang gebracht... En je hebt er geen moeite voor gedaan (in ieder geval nauwelijks)

Het staat niet in verhouding tot de moeite die iemand moet doen om op iemand af te stappen en te beginnen met een gesprekje terwijl je die ander niet kent.... Vrouwen zijn eng.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:42:57 #221
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114580486
Ja zeg.. met al die ninja edits wordt quoten echt een ramp..

Maakt het echt uit hoe het zit met de definitie van initiatief nemen? Of is het een excuus om niet op iemand af te stappen?

Je kunt in principe overal een leuk contact opdoen op die manier. Ook in de supermarkt, in de trein, wherever. Zie het een beetje luchtig.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:45:25 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114580597
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent beide begonnen met contact zoeken door elkaars ogen op te zoeken en op die manier contact te leggen, daar ben ik het zeker mee eens.
Initiatief tonen is zelf moeite doen om iets in gang te brengen naar mijn mening....

Breng je iets op gang door oogcontact te zoeken? Jawel... Tis een heel klein stapje om contact te maken...

Maar de verdere interactie heb je niet op gang gebracht... En je hebt er geen moeite voor gedaan (in ieder geval nauwelijks)

Het staat niet in verhouding tot de moeite die iemand moet doen om op iemand af te stappen en te beginnen met een gesprekje terwijl je die ander niet kent.... Vrouwen zijn eng.
Jawel, ze neemt de moeite om ondanks dat ze met een vriendin daar staat (en vrouwen zijn onderling pas éng..) met jou oogcontact te zoeken. Een teken dat ze je, zo op afstand, leuk vindt. Dat geeft je in ieder geval hoop ik genoeg vertrouwen om die stap te wagen. Er is ook een kans dat ze zelf die stap zet maar kom op.. als je haar al afrekent op het feit dat jij op haar af moet lopen geef je haar dus ook geen kans. Het is voor vrouwen net zo goed spannend, zijn net mensen, vrouwen ;)

Niet doodanalyseren maar gewoon doen ;) Ik was ooit ook een muurbloempje van de bovenste plank hoor.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:48:06 #223
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114580710
Moet je d'r nu eens zien! :@
pi_114580715
quote:
12s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef eefje801 het volgende:
Ja zeg.. met al die ninja edits wordt quoten echt een ramp..

Maakt het echt uit hoe het zit met de definitie van initiatief nemen? Of is het een excuus om niet op iemand af te stappen?

Je kunt in principe overal een leuk contact opdoen op die manier. Ook in de supermarkt, in de trein, wherever. Zie het een beetje luchtig.
In principe kan je als man zijnde geen leuk contact opdoen door enkel oogcontact te zoeken...
Als vrouw is dat misschien anders...

Want als je het als vrouw doet zet je namelijk wellicht wel een gesprekje teweeg.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:49:31 #225
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114580775
tvp voor de foto van ts :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')