Misschien ligt het eraan hoe het gebracht wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar ook even raar van kijken. Weet eigenlijk niet eens waarom, want het staat wel 'geinteresseerd', maar ook weer wat eager en stalkerig.
Maar dan link je naar de film, ik weet niet maar quotes komen niet echt over via mail denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:47 schreef BeamofLight het volgende:
Nee joh. Als ik aangeef dat Snatch mijn favo is en de vrouw sluit af met: ik hoop nog wat van je te horen maar nu moet ik gaan voordat ze germans komen moet ik denk ik wel lachen.
I'll be back baby!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:51 schreef MalenaScordia het volgende:
Precies, zoals bij alles gaat het over hoe het gebracht word. 'Ik ga nu, en ik sluit af met een quote uit je favoriete film' klinkt vrij sneu.
With great power comes great responsibility!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef MalenaScordia het volgende:
Ja, die zou ik dan wel weer leuk vinden
Nee. Als ie er lekker uit ziet maakt het niet uit. Ziet ie er normaal of minder uit is het meteen creepy of needy.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien ligt het eraan hoe het gebracht wordt.
Je middelbare school situatie is misschien hetzelfde, maar hij is een man en jij een vrouw.Vrouwen kunnen altijd iemand krijgen, zelfs al is het maar om te seksen wat vrouwen tot mijn ergernis als een waardeloze troostprijs zien (zij kunnen het tenminste krijgen zonder er al te veel moeite voor te doen).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Nu geef jij hetzelfde advies als iedereen al geeft, alleen dan anders verwoord.
[..]
Dat vind ik nogal een aanname die je daar doet. Ik heb namelijk ook het advies gegeven om je onder de (nieuwe)mensen te begeven e.d. maar ik heb een vergelijkbare middelbare schooltijd gehad.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zoveel met inlevingsvermogen als wel met logica te maken hebben. 'Sociaal doen' en leren hoe dat moet (evt. hoe je zou moeten versieren) is gewoon de oplossing hier. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is waar het om draait. Want alleen met datingsiten klom je er blijkbaar idd niet. Uiteindelijk zul je zoiemand toch ontmoeten, en dan kom je nog steeds uit op het punt van: Hoe kan ik zorgen dat dit niet eenmalig is?
Alleen de aanpak is wat het verschil is tussen mensen die Casanova heten of de bleke contactgestoorde (even grappend overdreven hè, niet slaan). Casanova laat je alleen in de kroeg los, met degene die wat moeite hebben met contact leggen (of in dit geval, dat eerste contact vruchtbaar maken) doe je het in stapjes. Beslis voor jezelf 'deze week knoop ik met 2 mensen een gesprek aan' of 'vanavond als ik met vrienden uitga en ik praat met een vrouw, dan raak ik haar minstens 1x aan aan de arm', 'vraag minstens aan 1 vrouw haar telefoonnummer' ik noem maar wat.
Wat dat betreft stelt Lex een goede vraag, hoe gaan zulke gesprekjes? Het moet (voor een buitenstaander, de beste stuurlui...) denk ik wel te zien, lezen in dit geval zijn, waar het mis ging.
Dat is waar, maar dan wel met de grote kanttekening waarmee je dan sex hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Je middelbare school situatie is misschien hetzelfde, maar hij is een man en jij een vrouw.Vrouwen kunnen altijd iemand krijgen, zelfs al is het maar om te seksen wat vrouwen tot mijn ergernis als een waardeloze troostprijs zien (zij kunnen het tenminste krijgen zonder er al te veel moeite voor te doen).
Sad but truequote:Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef hasjman het volgende:
[..]
Nee. Als ie er lekker uit ziet maakt het niet uit. Ziet ie er normaal of minder uit is het meteen creepy of needy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |