abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:47:56 #201
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115093074
Nee joh. Als ik aangeef dat Snatch mijn favo is en de vrouw sluit af met: ik hoop nog wat van je te horen maar nu moet ik gaan voordat ze germans komen moet ik denk ik wel lachen.
pi_115093306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou daar ook even raar van kijken. Weet eigenlijk niet eens waarom, want het staat wel 'geinteresseerd', maar ook weer wat eager en stalkerig.
Misschien ligt het eraan hoe het gebracht wordt.
pi_115093330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:47 schreef BeamofLight het volgende:
Nee joh. Als ik aangeef dat Snatch mijn favo is en de vrouw sluit af met: ik hoop nog wat van je te horen maar nu moet ik gaan voordat ze germans komen moet ik denk ik wel lachen.
Maar dan link je naar de film, ik weet niet maar quotes komen niet echt over via mail denk ik.
pi_115105917
Precies, zoals bij alles gaat het over hoe het gebracht word. 'Ik ga nu, en ik sluit af met een quote uit je favoriete film' klinkt vrij sneu.
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_115108351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:51 schreef MalenaScordia het volgende:
Precies, zoals bij alles gaat het over hoe het gebracht word. 'Ik ga nu, en ik sluit af met een quote uit je favoriete film' klinkt vrij sneu.
I'll be back baby!
pi_115108410
Ja, die zou ik dan wel weer leuk vinden
pi_115108502
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef MalenaScordia het volgende:
Ja, die zou ik dan wel weer leuk vinden
With great power comes great responsibility!
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:09:45 #208
238453 hasjman
utter madness
pi_115124683
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien ligt het eraan hoe het gebracht wordt.
Nee. Als ie er lekker uit ziet maakt het niet uit. Ziet ie er normaal of minder uit is het meteen creepy of needy.
pi_115125652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Nu geef jij hetzelfde advies als iedereen al geeft, alleen dan anders verwoord.

[..]

Dat vind ik nogal een aanname die je daar doet. Ik heb namelijk ook het advies gegeven om je onder de (nieuwe)mensen te begeven e.d. maar ik heb een vergelijkbare middelbare schooltijd gehad.

Ik vind het eerlijk gezegd niet zoveel met inlevingsvermogen als wel met logica te maken hebben. 'Sociaal doen' en leren hoe dat moet (evt. hoe je zou moeten versieren) is gewoon de oplossing hier. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is waar het om draait. Want alleen met datingsiten klom je er blijkbaar idd niet. Uiteindelijk zul je zoiemand toch ontmoeten, en dan kom je nog steeds uit op het punt van: Hoe kan ik zorgen dat dit niet eenmalig is?
Alleen de aanpak is wat het verschil is tussen mensen die Casanova heten of de bleke contactgestoorde (even grappend overdreven hè, niet slaan ;) ). Casanova laat je alleen in de kroeg los, met degene die wat moeite hebben met contact leggen (of in dit geval, dat eerste contact vruchtbaar maken) doe je het in stapjes. Beslis voor jezelf 'deze week knoop ik met 2 mensen een gesprek aan' of 'vanavond als ik met vrienden uitga en ik praat met een vrouw, dan raak ik haar minstens 1x aan aan de arm', 'vraag minstens aan 1 vrouw haar telefoonnummer' ik noem maar wat.

Wat dat betreft stelt Lex een goede vraag, hoe gaan zulke gesprekjes? Het moet (voor een buitenstaander, de beste stuurlui...) denk ik wel te zien, lezen in dit geval zijn, waar het mis ging.

Je middelbare school situatie is misschien hetzelfde, maar hij is een man en jij een vrouw.Vrouwen kunnen altijd iemand krijgen, zelfs al is het maar om te seksen wat vrouwen tot mijn ergernis als een waardeloze troostprijs zien (zij kunnen het tenminste krijgen zonder er al te veel moeite voor te doen).
pi_115128612
Wauw 10 jaar is best lang voor iemand van jouw leeftijd. Jammer dat het niet lukt.. dit is moeilijk om iets over te zeggen omdat ik je niet ken natuurlijk.

Maar ik neem aan dat je wel vrienden hebt en dat je daarmee stapt. Zijn zij eerlijk en kritisch naar jou? Kunnen zij jou geen tips geven?
bored
pi_115130165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Je middelbare school situatie is misschien hetzelfde, maar hij is een man en jij een vrouw.Vrouwen kunnen altijd iemand krijgen, zelfs al is het maar om te seksen wat vrouwen tot mijn ergernis als een waardeloze troostprijs zien (zij kunnen het tenminste krijgen zonder er al te veel moeite voor te doen).
Dat is waar, maar dan wel met de grote kanttekening waarmee je dan sex hebt.
Mannen kunnen misschien wat minder makkelijk sex krijgen, maar als zij hun eisen dusdanig verlagen, kunnen ze net zo goed een vriendin krijgen. TS had ook een vriendin kunnen hebben, als hij het niet had uitgemaakt, of als hij genoegen nam met een Christelijke vrouw die aan hem voorgesteld was.
Ik denk dat het uiteindelijk aardig gelijk op gaat. Mannen moeten wat meer hun best doen om een vrouw te krijgen, maar vrouwen hebben moeite met die man vast te houden, omdat mannen vaak geen relatie willen en liever rondhoereren.

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef hasjman het volgende:

[..]

Nee. Als ie er lekker uit ziet maakt het niet uit. Ziet ie er normaal of minder uit is het meteen creepy of needy.
Sad but true
pi_115144782
De mannen die WEL een relaltie willen, zijn daarin meestal nogal klamperig.
Elke vrouw die ze ontmoeten wordt meteen gescanned als mogelijke huwelijkskandidaat en dat schrikt ze juist af.
Je kunt beter casual met mensen (M/V) omgaan, want iemand kan ook bv een zus/kennis hebben die misschien wel wat is, en een relatie daaruit laten groeien, dan op zoek gaan naar "relatiemateriaal". Dat werkt dan alleen nog maar als je een relatie wilt, no matter what en niet meer kieskeurig bent. Dan kan zo'n bureau ook gemakkelijk matchen. Je kunt dan ook wel een catalogus bruid uitzoeken.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115146996
Je kunt inderdaad beter casual met mensen omgaan, maar je moet wel een beetje "sturen". Je moet op één of andere manier de ander toch zien te peilen, want anders houdt het gauw op.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115148132
Er is een groot verschil in interesse tonen("ik hoorde dat je vorige jaar op Ibiza was, wat heb je er precies uitgespookt?"), waardoor je veel te weten komt en vanzelf ook kunt peilen, en met issues op de proppen komen die duidelijk wijzen op "ik ben zo eenzaam en wil zo graag een vrouw". (" ik niet dit, niet dat, nooit eens, zou zo graag, zou ook wel eens..")
En uiteraard kun je ook meteen er grof ingaan ("wat zie je er leuk uit, neuken?" of "ik heb altijd gedroomd van een vrouw als jou aan mijn zij, zin om mee op stap te gaan?" ;) ), maar dan heb je een vrouw voor de sex, en niet voor een relatie, of dat moet eruit groeien, wat natuurlijk mogelijk is.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')