abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114994607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Anders stap je eens een kroeg in tijdens een uitgaansavond ofzo..
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Tangledup het volgende:

[..]

TJ_79 zit al 10 jaar op dating sites en het werkt voor geen meter.

En dan wil jij hem stimuleren daarmee door te gaan? :')

Die gast moet zich eens realiseren dat er meer in het leven is dan van die zielige dating sites en dat het misschien helpt om eens aan zijn social skills te werken door naar buiten te gaan in plaats van zichzelf - zoals Mystikvm het al zo mooi uitdrukte - voor de zoveelste keer aan dezelfde steen te stoten en toch stuk doorgaan.

Dat is gewoon dom.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Je zegt nu voor de 2e keer dat ie naar buiten moet gaan. Je doet precies hetzelfde :').

TS heeft nog steeds geen berichtjes gepost die hij verstuurd naar de dames. Hij geeft aan dat hij buiten wel aanspraak maakt maar dat er verder niets uit voortvloeit, daar ligt het probleem imo en dat kun je echt niet 123 leren.
pi_114994639
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Klopt. Als ik nergens mee zat, dan had ik inderdaad wat aan "ga eens naar de kroeg".
Maar het blijft simpel: om vrouwen te ontmoeten zul je aan jouw sociale ontwikkeling moeten werken. En dat doe je nou eenmaal niet door achter een pc op dating sites te zitten.

We zitten allemaal wel ergens mee, maar als je succes wil hebben in het leven zal je dingen moeten overwinnen. Het heeft geen zin om de hele tijd maar blijven te hangen in zelfmedelijden.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114994760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Maar het blijft simpel: om vrouwen te ontmoeten zul je aan jouw sociale ontwikkeling moeten werken. En dat doe je nou eenmaal niet door achter een pc op dating sites te zitten.

We zitten allemaal wel ergens mee, maar als je succes wil hebben in het leven zal je dingen moeten overwinnen. Het heeft geen zin om de hele tijd maar blijven te hangen in zelfmedelijden.
Klopt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114994787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
TS heeft nog steeds geen berichtjes gepost die hij verstuurd naar de dames. Hij geeft aan dat hij buiten wel aanspraak maakt maar dat er verder niets uit voortvloeit, daar ligt het probleem imo en dat kun je echt niet 123 leren.
Het blijft sowieso koffiedik kijken, omdat er eigenlijk meer variabelen aanwezig zijn dan TS zou willen toegeven of omdat ze eventueel in zijn blinde vlek zitten (dingen die hij zelf niet doorheeft).

Zonder foto van TS en zonder zijn berichten weet je inderdaad niks.

Maar wat ik wel weet, is dat het weinig zin heeft om met iets door te gaan als het al 10 jaar niet werkt voor je.

Daarnaast had TS een vriendin overgehouden aan een hobby. Het werd uiteindelijk geen groot succes, maar het is al veel meer succes dan hij ooit had op een dating site. Dan is het toch logisch dat hij beter dat pad kan vervolgen en weer via sociale activiteiten contact maakt met vrouwen?

Naar mijn idee zijn dating sites pure tijdverspilling.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114996270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Tangledup het volgende:

Daar ben ik het maar deels mee eens. Wat ik wel vind is dat je op datingsites niks leert. Niets wat je in de realiteit zou kunnen gebruiken omdat alles behoorlijk anoniem is.
pi_114996548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Tangledup het volgende:
Het kan tijdverspillling zijn als je daarnaast niets doet. Datingsites is meer voor erbij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114997313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het kan tijdverspillling zijn als je daarnaast niets doet. Datingsites is meer voor erbij.
Waarom zou je het erbij moeten doen? Persoonlijk mist een datingsite het hele versierelement doordat je iemand treft die op zoek is, dat weet je niet wanneer je iemand buiten aanspreekt. Dat vind ik persoonlijk veel interessanter dan via de site.
pi_114997442
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou je het erbij moeten doen? Persoonlijk mist een datingsite het hele versierelement doordat je iemand treft die op zoek is, dat weet je niet wanneer je iemand buiten aanspreekt. Dat vind ik persoonlijk veel interessanter dan via de site.
Het komt mij anders goed uit dat een datingsite dat hele versierelement niet heeft eigenlijk :)
pi_114997708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het komt mij anders goed uit dat een datingsite dat hele versierelement niet heeft eigenlijk :)
Dat snap ik wel echter ga je dat niet leren via de site. Ik zit in hetzelfde schuitje hoor, daar niet van maar ik sla de datingsites over ;)
pi_114997981
Je hebt uiteraard gelijk :)
Vandaar dat ik kijk wat ik zoal kan leren bij een studentenvereniging :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:59:21 #161
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115005240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Tangledup het volgende:

[..]

TJ_79 zit al 10 jaar op dating sites en het werkt voor geen meter.

En dan wil jij hem stimuleren daarmee door te gaan? :')

Die gast moet zich eens realiseren dat er meer in het leven is dan van die zielige dating sites en dat het misschien helpt om eens aan zijn social skills te werken door naar buiten te gaan in plaats van zichzelf - zoals Mystikvm het al zo mooi uitdrukte - voor de zoveelste keer aan dezelfde steen te stoten en toch stuk doorgaan.

Dat is gewoon dom.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Ik zeg nergens dat er niets moet veranderen, maar zo simpel als 'ga gewoon eens naar de kroeg' is het gewoonweg niet voor iedereen. Een kind dat niet kan lopen laat je de Everest niet beklimmen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_115006423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat er niets moet veranderen, maar zo simpel als 'ga gewoon eens naar de kroeg' is het gewoonweg niet voor iedereen. Een kind dat niet kan lopen laat je de Everest niet beklimmen.
Jij hebt goed door waar we mee zitten ^O^
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 18:01:17 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115007842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, je ziet het regelmatig hier van die adviezen van mensen die vanuit hun eigen toko denken en niet realiseren dat de voor hun "logische basis dingen" er gewoon niet in zit bij degene met problemen ermee.
What can change the nature of a man?
pi_115008896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Anders stap je eens een kroeg in tijdens een uitgaansavond ofzo..
Zucht...gast.... Heb je ook maar iéts van dit hele topic gelezen? Dit is al meermalen ter sprake gekomen en het is echt een advies van lik-me-vestje. Ik ga al 15 jaar uit jongen, en het is mij nog nooit gelukt om verder te komen dan praten.
pi_115009491
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hé Lex, ben je er ook weer!

Ja. er zijn een aantal mensen hier die zinnige en nuttige adviezen geven. Vele anderen blijven echter hetzelfde riedeltje afratelen van 'ga eens naar een kroeg, ga naar een sportschool, begeef je in sociale kringen' etc. etc. Die snappen het gewoon echt niet. Waarschijnlijk is het versieren van het andere geslacht hen wél met de paplepel ingegoten. Maar die hebben waarschijnlijk niet, net als ik, een middelbare schoolperiode gehad, waarin het gewoon echt ging om 'overleven' en jezelf zo min mogelijk in de picture zetten omdat je anders weer gepest werd. Vrouwen die met een grote boog om je heen lopen, omdat je niet populair genoeg bent en je constant keihard uit zitten te lachen om alles wat je zegt en doet. Amper vrienden hebben en daardoor na 6 jaar de middelbare school uitlopen als hetzelfde bange jongetje dat je was toen je de brugklas instapte. Bang voor andere jongens vanwege het pesten, bang voor alle vrouwen omdat ze niks anders deden dan negeren, lachen en afwijzen. Kortom: sociale ervaring van niks...

En al die wijsneuzen denken dat je dat op kunt lossen door ff de kroeg in te stappen of naar de sportschool te gaan... zucht.

En waarom dan na al die mislukte pogingen nog steeds aan het internetdaten? Omdat ik al vaak genoeg opgegeven heb in mijn leven en dat niet meer van plan ben. Als uitgaan, sportclub etc. niet helpt is dat gewoon het laatste hulpmiddel.
pi_115010058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef TJ_79 het volgende:

Ja. er zijn een aantal mensen hier die zinnige en nuttige adviezen geven. Vele anderen blijven echter hetzelfde riedeltje afratelen van 'ga eens naar een kroeg, ga naar een sportschool, begeef je in sociale kringen' etc. etc. Die snappen het gewoon echt niet. Waarschijnlijk is het versieren van het andere geslacht hen wél met de paplepel ingegoten. Maar die hebben waarschijnlijk niet, net als ik, een middelbare schoolperiode gehad, waarin het gewoon echt ging om 'overleven' en jezelf zo min mogelijk in de picture zetten omdat je anders weer gepest werd. Vrouwen die met een grote boog om je heen lopen, omdat je niet populair genoeg bent en je constant keihard uit zitten te lachen om alles wat je zegt en doet. Amper vrienden hebben en daardoor na 6 jaar de middelbare school uitlopen als hetzelfde bange jongetje dat je was toen je de brugklas instapte. Bang voor andere jongens vanwege het pesten, bang voor alle vrouwen omdat ze niks anders deden dan negeren, lachen en afwijzen. Kortom: sociale ervaring van niks...

En al die wijsneuzen denken dat je dat op kunt lossen door ff de kroeg in te stappen of naar de sportschool te gaan... zucht.

En waarom dan na al die mislukte pogingen nog steeds aan het internetdaten? Omdat ik al vaak genoeg opgegeven heb in mijn leven en dat niet meer van plan ben. Als uitgaan, sportclub etc. niet helpt is dat gewoon het laatste hulpmiddel.
Ik heb exact dezelfde schoolverleden. Het is nu net alsof ik op mezelf aan het reageren ben eigenlijk ;)
Ik ben eigenlijk wel ergens benieuwd naar. Kun je misschien een scenario schetsen van wat er precies gebeurd als je in het uitgaansleven een meid ontmoet? Ik ben benieuwd waar het fout/goed gaat enzo.
pi_115010349
quote:

[..]

Ok, goed om te horen dat je blijft doorgaan. En je focust op internetdating.
Dan kunnen we je daar misschien mee helpen.

Kun je een bericht plaatsen wat je zoal aan de dames stuurt? Dan kunnen we daar misschien wat advies op geven.
pi_115011089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]
Zo even naar de kroeg gaan gaat niet zomaar helpen, als je dan vervolgens ook daar maar zit te zitten. Als je reeel bent, zal het waarschijnlijk wel een paar jaar veel inspanning vergen, maar kun je zeker nog wel (deels) veranderen.

Toch is 'onder de mensen komen' wel vrij essentieel. Zoek dus dingen die je wel kunt doen. Misschien kun je eens wat meer leuke dingen doen met vrienden, dan kom je ook wat beter in je vel te zitten, en wie weet kom je dan 'toevallig' ook wel weer wat nieuwe mensen/dames tegen.
Nu geef jij hetzelfde advies als iedereen al geeft, alleen dan anders verwoord.

quote:

[..]

Dat vind ik nogal een aanname die je daar doet. Ik heb namelijk ook het advies gegeven om je onder de (nieuwe)mensen te begeven e.d. maar ik heb een vergelijkbare middelbare schooltijd gehad.

Ik vind het eerlijk gezegd niet zoveel met inlevingsvermogen als wel met logica te maken hebben. 'Sociaal doen' en leren hoe dat moet (evt. hoe je zou moeten versieren) is gewoon de oplossing hier. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is waar het om draait. Want alleen met datingsiten klom je er blijkbaar idd niet. Uiteindelijk zul je zoiemand toch ontmoeten, en dan kom je nog steeds uit op het punt van: Hoe kan ik zorgen dat dit niet eenmalig is?
Alleen de aanpak is wat het verschil is tussen mensen die Casanova heten of de bleke contactgestoorde (even grappend overdreven hè, niet slaan ;) ). Casanova laat je alleen in de kroeg los, met degene die wat moeite hebben met contact leggen (of in dit geval, dat eerste contact vruchtbaar maken) doe je het in stapjes. Beslis voor jezelf 'deze week knoop ik met 2 mensen een gesprek aan' of 'vanavond als ik met vrienden uitga en ik praat met een vrouw, dan raak ik haar minstens 1x aan aan de arm', 'vraag minstens aan 1 vrouw haar telefoonnummer' ik noem maar wat.

Wat dat betreft stelt Lex een goede vraag, hoe gaan zulke gesprekjes? Het moet (voor een buitenstaander, de beste stuurlui...) denk ik wel te zien, lezen in dit geval zijn, waar het mis ging.
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:23:33 #169
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115014223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Nu geef jij hetzelfde advies als iedereen al geeft, alleen dan anders verwoord.

[..]

Dat vind ik nogal een aanname die je daar doet. Ik heb namelijk ook het advies gegeven om je onder de (nieuwe)mensen te begeven e.d. maar ik heb een vergelijkbare middelbare schooltijd gehad.

Ik vind het eerlijk gezegd niet zoveel met inlevingsvermogen als wel met logica te maken hebben. 'Sociaal doen' en leren hoe dat moet (evt. hoe je zou moeten versieren) is gewoon de oplossing hier. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is waar het om draait. Want alleen met datingsiten klom je er blijkbaar idd niet. Uiteindelijk zul je zoiemand toch ontmoeten, en dan kom je nog steeds uit op het punt van: Hoe kan ik zorgen dat dit niet eenmalig is?
Alleen de aanpak is wat het verschil is tussen mensen die Casanova heten of de bleke contactgestoorde (even grappend overdreven hè, niet slaan ;) ). Casanova laat je alleen in de kroeg los, met degene die wat moeite hebben met contact leggen (of in dit geval, dat eerste contact vruchtbaar maken) doe je het in stapjes. Beslis voor jezelf 'deze week knoop ik met 2 mensen een gesprek aan' of 'vanavond als ik met vrienden uitga en ik praat met een vrouw, dan raak ik haar minstens 1x aan aan de arm', 'vraag minstens aan 1 vrouw haar telefoonnummer' ik noem maar wat.

Wat dat betreft stelt Lex een goede vraag, hoe gaan zulke gesprekjes? Het moet (voor een buitenstaander, de beste stuurlui...) denk ik wel te zien, lezen in dit geval zijn, waar het mis ging.
Ik bedoelde dat het een onderdeel moet blijven, al ziet TS dat denk ik zelf ook in. Alleen denken sommigen hier dat je met 3x naar de kroeg 'genezen' ben, en dat is uiteraard onzin. Het blijft een aantal jaar aanpoten. Hetzelfde geld voor de sportschool. Ik denk wel dat het aan te raden is, al is het maar voor je uiterlijk en je zelfbeeld, maar het is niet alsof je dan in 3 weken alles op orde hebt.

Heel veel heel goede adviezen zijn er ook niet voor te geven eerlijk gezegd.
Je zou eigenlijk bijna op zoek moeten naar een 'coach'.
pi_115014448
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Alleen denken sommigen hier dat je met 3x naar de kroeg 'genezen' ben,
maar het is niet alsof je dan in 3 weken alles op orde hebt.

Maar dat zegt toch ook niemand?
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:30:17 #171
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115014534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Maar dat zegt toch ook niemand?
Niet expliciet, maar dat is wel de toon van bijv. mystik en seksgod: niet zo aanstellen, get over yourself, gewoon even zus en zo doen en dan komt alles wel goed.
pi_115022956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb exact dezelfde schoolverleden. Het is nu net alsof ik op mezelf aan het reageren ben eigenlijk ;)
Ik ben eigenlijk wel ergens benieuwd naar. Kun je misschien een scenario schetsen van wat er precies gebeurd als je in het uitgaansleven een meid ontmoet? Ik ben benieuwd waar het fout/goed gaat enzo.
Oké daar heb ik wel enkele voorbeelden van:

* werd een keer aangesproken door een vrij knap meisje. Ze zei dat ze me herkende van een supermarkt waar ik gewerkt had. Toen hebben we wat over die winkel staan praten en wat voor werk ik na die winkel ben gaan doen. Ze kwam vrij geïnteresseerd over en dus stelde ik ook vragen over waar ze woonde, wat ze voor werk deed etc. En toen ineens zei ze dat ze weer verder ging, alsof ze ineens de interesse verloren had....
* ontmoette op vakantie in Chersonissos een meisje in een café. We raakten door een of ander raar skihutnummer aan de praat en we praatten over waar we vandaan kwamen, in welk hotel we zaten, welke cafés we heengingen etc. Was best leuk totdat een andere wildvreemde gast, die zij ook niet kende, ons gesprek onderbrak door haar op de schouder te tikken. Weet niet wat hij zei maar enkele luttele minuten later stonden ze te zoenen.

Ik heb nog wel meer van zulke voorbeelden, maar het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Ik weet altijd genoeg onderwerpen om over te praten en ik krijg ze altijd aan het lachen, maar ik weet niet hoe ik op natuurlijke wijze verder kom dan alleen een gezellig gesprek. Ik denk dat ze gewoon snel interesse verliezen als ik geen 'move' maak?
pi_115023998
Dat zou weleens heel goed kunnen inderdaad.
Ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van, maar misschien moet je je iets "grover" opstellen en snel zeggen dat je haar wel leuk vindt (na twee dingen vertelt te hebben / na 5 minuten) en dat je graag haar nummer zou willen hebben. Ik weet alleen niet of dit "correct" is eigenlijk.
Wat vinden anderen er van?
pi_115024459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ok, goed om te horen dat je blijft doorgaan. En je focust op internetdating.
Dan kunnen we je daar misschien mee helpen.

Kun je een bericht plaatsen wat je zoal aan de dames stuurt? Dan kunnen we daar misschien wat advies op geven.
Ik vind het lastig om hier een dergelijk bericht letterlijk te plaatsen, omdat je het in de context van een profiel moet zien maar ik kan het wel ongeveer omschrijven:

Ik open altijd met een opmerking en een vraag over haar meest opvallende hobby. Zo zei iemand in haar profiel dat ze van rariteiten muziek hield. Toen zei ik dat ik benieuwd was wat ze daarmee bedoelde en vroeg grappend of ze niet "Frans Bauer' daarmee bedoelde. Ze was op zoek naar iemand met veel humor, dus vroeg ik of ze misschien interesse had om wat te mailen, zodat ik mijn humor eens kon tonen. Ik eindigde met een quote van één van haar favoriete comedy-films.

Ze bezocht mijn profiel maar heeft me geen bericht gestuurd.

Ik heb wat oudere berichten bekeken en beoordeeld aan de hand van de aanwijzingen die ik hier heb gekregen en dan blijken die berichten toch inderdaad wat tam te zijn. Teveel van: 'ik zie dat jij.....leuk of belangrijk vindt, ik ook!' Teveel over mezelf verteld, misschien teveel vragen gesteld over haar beroep etc. Mijn bedoeling was het altijd om hoffelijk en beleefd over te komen en dat is zeker gelukt. Altijd vol interesse over haar profiel, maar niets eruitspringends... Maar nu ik weet dat vrouwen dat niet echt aanspreekt, moet ik wat anders verzinnen.

Wat zijn goede tips?
pi_115032752
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik open altijd met een opmerking en een vraag over haar meest opvallende hobby. Zo zei iemand in haar profiel dat ze van rariteiten muziek hield. Toen zei ik dat ik benieuwd was wat ze daarmee bedoelde en vroeg grappend of ze niet "Frans Bauer' daarmee bedoelde. Ze was op zoek naar iemand met veel humor, dus vroeg ik of ze misschien interesse had om wat te mailen, zodat ik mijn humor eens kon tonen. Ik eindigde met een quote van één van haar favoriete comedy-films.

Ze bezocht mijn profiel maar heeft me geen bericht gestuurd.
Dat lijkt mij een prima bericht. Ik heb daar helemaal niets op aan te merken.

Ik ben niet de juiste persoon om je tips te geven over hoe het verder aan te pakken, want ik ben hier zelf ook heel erg slecht in. Maar hier zijn vast wel anderen die hier meer tips over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')