abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114947606
Wat Marx vertelt is ook een beetje de strekking van het onderzoek waar TJ en ik het over hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:10 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Maar wat jij hier beschrijft heeft niets met gebrek aan ervaring te maken. Als jij gewoon op een goede sociale manier met vrouwen om kunt gaan, dan zijn er echt wel vrouwen die er niet zo'n punt van maken dat jij geen relatie ervaring hebt. Er zijn genoeg laatbloeiers die nog op latere leeftijd een relatie krijgen. Maar je zal dus eerst aan je sociale vaardigheden moeten werken als dat stuntelen echt zo'n probleem is.
Die vrouwen behoren volgens mij tot een kleine groep.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114947795
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef Comp_Lex het volgende:

Die vrouwen behoren volgens mij tot een kleine groep.
Dat of die vrouwen begeven zich niet in het uitgaansleven. Ik ben momenteel meer aan het sporten, dingen oppakken die ik leuk vind wat ik in de relatie niet deed (ze was ontzettend aanhankelijk en arm, combineert bijzonder slecht :D ) en dat bevalt me eigenlijk prima. Comp, als je zin hebt om een keer te borrelen, ik ben beschikbaar ^O^
pi_114948420
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat of die vrouwen begeven zich niet in het uitgaansleven. Ik ben momenteel meer aan het sporten, dingen oppakken die ik leuk vind wat ik in de relatie niet deed (ze was ontzettend aanhankelijk en arm, combineert bijzonder slecht :D ) en dat bevalt me eigenlijk prima. Comp, als je zin hebt om een keer te borrelen, ik ben beschikbaar ^O^
Als je in (de buurt van) Groningen woont, dan wil ik het wel overwegen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114948734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je in (de buurt van) Groningen woont, dan wil ik het wel overwegen :)
Groningen? Sorry dat is een beetje te ver. Ik woon in Den Bosch :D.
pi_114948853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Groningen? Sorry dat is een beetje te ver. Ik woon in Den Bosch :D.
Ah, dan houdt het op :)
pi_114949082
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Het ergste vond ik nog, dat ze toendertijd al 25 jaar oud was, nog bij haar ouders woonde en nog geen seconde bezig was geweest met de gedachte om uit huis te gaan. Ze stond nog niet eens bij een woningstichting ingeschreven ofzo. Ik kwam bij haar thuis en haar ouders waren helemaal saai: ze waren wel aardig hoor, maar ze toonden 0 interesse in mij, stelden me geen enkele vraag over mezelf en besteedden eigenlijk niet eens echt veel aandacht aan mij. Terwijl ik volgens mij toch echt wel één van de eerste, zoniet dé eerste vriend, van hun dochter was.
Je vind jezelf wel erg belangrijk he.. heb je deze conclusie na de eerste kennismaking getrokken?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114972490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

Je vind jezelf wel erg belangrijk he.. heb je deze conclusie na de eerste kennismaking getrokken?
Het lijkt me toch normaal dat je als ouders zijnde een beetje interesse toont in de nieuwe vriend van je dochter? Het is absoluut niet zo dat ik mezelf belangrijk vind.... Dat kan niet verder van de waarheid afzitten, want ik vind dat juist helemaal niet. Maar om een beetje aandacht te krijgen als je voor de eerste keer kennis maakt met je schoonouders, is dat dan zoveel gevraagd? We gingen met zijn allen samen eten en ze hebben 2 uur lang geen woord uit zichzelf tegen me gezegd! Zou jij je dan op je gemak voelen? Ik begon me heel erg ongewenst te voelen en minderwaardig, omdat ik begon te denken dat ze liever een ander soort persoon met hun dochter zagen.
pi_114972605
Ik heb overigens de laatste dagen weer eens wat nieuwe pogingen gedaan om wat berichten te sturen via internetdating. Ik heb goed geluisterd naar de tips hier en ik heb positieve, doch korte berichten gestuurd met een humoristische draai. Ook heb ik mijn profieltekst drastisch veranderd. De vrouwen waarnaar ik deze berichten heb gestuurd, kwamen eindelijk een keer op mijn profiel kijken! Ze hebben geen reactie teruggestuurd, maar ja.... Dat ze mijn profiel nu wél bezoeken is al iets, toch?

Ik zit sinds enige weken trouwens ook op Pepper, maar heeft het daar wel nut als gratis lid? Volgens mij kom je met alleen het 'liken' van profielen niet ver? Ik 'like' ondertussen al zo'n 50 profielen, maar nog geen één 'like' teruggehad...

[ Bericht 73% gewijzigd door TJ_79 op 01-08-2012 23:14:16 ]
pi_114981664
Wat is daten?
pi_114981770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:51 schreef Someone02 het volgende:
Wat is daten?
Samenkomen met doel elkaar leren kennen mbt aantrekkingskracht.
Rustig aan.
pi_114981783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Samenkomen met doel elkaar leren kennen mbt aantrekkingskracht.
Oeee dat wist ik nog niet!
pi_114981830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 02:57 schreef Someone02 het volgende:

[..]

Oeee dat wist ik nog niet!
Nooit gedaan?
Rustig aan.
pi_114981840
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nooit gedaan?
Ik hou me een beetje voor de domme;)
pi_114989836
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef TJ_79 het volgende:
Ik heb overigens de laatste dagen weer eens wat nieuwe pogingen gedaan om wat berichten te sturen via internetdating. Ik heb goed geluisterd naar de tips hier en ik heb positieve, doch korte berichten gestuurd met een humoristische draai. Ook heb ik mijn profieltekst drastisch veranderd. De vrouwen waarnaar ik deze berichten heb gestuurd, kwamen eindelijk een keer op mijn profiel kijken! Ze hebben geen reactie teruggestuurd, maar ja.... Dat ze mijn profiel nu wél bezoeken is al iets, toch?

Ik zit sinds enige weken trouwens ook op Pepper, maar heeft het daar wel nut als gratis lid? Volgens mij kom je met alleen het 'liken' van profielen niet ver? Ik 'like' ondertussen al zo'n 50 profielen, maar nog geen één 'like' teruggehad...
Anders stap je eens een kroeg in tijdens een uitgaansavond ofzo..
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114990138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Het lijkt me toch normaal dat je als ouders zijnde een beetje interesse toont in de nieuwe vriend van je dochter? Het is absoluut niet zo dat ik mezelf belangrijk vind.... Dat kan niet verder van de waarheid afzitten, want ik vind dat juist helemaal niet. Maar om een beetje aandacht te krijgen als je voor de eerste keer kennis maakt met je schoonouders, is dat dan zoveel gevraagd? We gingen met zijn allen samen eten en ze hebben 2 uur lang geen woord uit zichzelf tegen me gezegd! Zou jij je dan op je gemak voelen? Ik begon me heel erg ongewenst te voelen en minderwaardig, omdat ik begon te denken dat ze liever een ander soort persoon met hun dochter zagen.
Ah gossie.

Waar zijn jouw hormonen gebleven gast?

Mijn schoonouders dachten in beginsel ook "WTF" en hadden hun dochter liever met iemand anders gezien, maar mij kon het ook echt geen ene reet schelen wat zij van mij vonden. Ik wil bij haar zijn en zit überhaupt puur uit beleefdheid bij die ouders.

Mijn eigen ouders toonden ook amper interesse in haar. Lekker boeiend, we verdwenen destijds toch zo snel mogelijk richting mijn kamer :+

Stel je niet zo aan :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:46:14 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114991437
Ik ben niet saai maar als ik voor het eerst op bezoek ben bij schoonouders ben ik vaak wel mijzelf. Door oprecht aanwezig te zijn ben je aantrekkelijk voor mensen, of dat nou je liefje is of gewoon mensen in het algemeen boeit eigenlijk niet zoveel. Flirten kun je als vent nog met de buschauffeur, en in het dagelijks leven kun je de hele dag veilig oefenen.

Wees. Je. Fucking. Zelf. Maar wees.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114992008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Die mensen voelden zich waarschijnlijk ongemakkelijk en wisten zich geen houding te geven, dat is niet meteen desinteresse.
Heb je zelf initiatief getoond tijdens het etentje?
Dat die ouders geen initiatief nemen zegt in zekere zin iets over de ouders, de interpretatie die jij er aan geeft zegt weer iets over jou.
pi_114992048
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef TJ_79 het volgende:

Nogmaals, wat voor teksten stuur je dan? wat versta je onder positieve berichten met een humoristische draai?
Naar mijn mening ben je nog erg bezig met het zoeken van een relatie, en ligt daar teveel je focus op.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:13:45 #144
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114992681
Topics als deze zijn zo nutteloos :')

Iemand als Roos of Tangledup zal iemand als TJ_79 of Comp_lex nooit ook maar enigszins begrijpen en geeft dan maar wat onzinnige opmerkingen, die wel aansluiten bij hun eigen belevingswereld maar niet bij TS en co. Een 'ga eens naar de kroeg' gaat zo iemand echt niet helpen hoor :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114992735
beter gaat ie naar de sportschool jeweets
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114992821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Topics als deze zijn zo nutteloos :')

Iemand als Roos of Tangledup zal iemand als TJ_79 of Comp_lex nooit ook maar enigszins begrijpen en geeft dan maar wat onzinnige opmerkingen, die wel aansluiten bij hun eigen belevingswereld maar niet bij TS en co. Een 'ga eens naar de kroeg' gaat zo iemand echt niet helpen hoor :')
Misschien moeten ze hun belevingswereld dan eens aanpassen. Dat mensen zijn zoals ze nu zijn wil niet zeggen dat ze echt de persoon zijn die ze kunnen zijn. Ik zie hier vooral voorbeelden van mensen die zich meermalen aan dezelfde steen stoten en tóch stug doorgaan.

Die opmerkingen die aan hun adres gemaakt worden kunnen wel niet aansluiten bij hun belevingswereld, maar dat maakt ze niet onwaar.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:22:30 #147
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114993105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien moeten ze hun belevingswereld dan eens aanpassen. Dat mensen zijn zoals ze nu zijn wil niet zeggen dat ze echt de persoon zijn die ze kunnen zijn. Ik zie hier vooral voorbeelden van mensen die zich meermalen aan dezelfde steen stoten en tóch stug doorgaan.

Die opmerkingen die aan hun adres gemaakt worden kunnen wel niet aansluiten bij hun belevingswereld, maar dat maakt ze niet onwaar.
Er zitten absoluut beweringen bij die compleet onzinnig en onwaar zijn (en uiteraard ook die wel waar zijn).

Een opmerking als 'dan moeten ze hun belevingswereld maar aanpassen' raakt natuurlijk ook kant noch wal, gezien dat dus simpelweg niet zomaar even mogelijk is. Als zo iemand 15 jaar aan bepaalde sociale ervaring mist, of misschien zelfs wel jongs af aan, dan herstel je dat niet zomaar. Wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar zoals jullie het schetsen is natuurlijk compleet kansloos.

Van Tangledup of Roos denk ik dan gewoon, jongens, dit heeft niet zo heel veel zin. Van sommige andere users, ik noem geen namen, denk ik, joh, triestig arrogant kutventje, als je dan geen enkel begrip van de situatie hebt, blijf dan gewoon weg. :Y)
pi_114993160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben momenteel bezig met het aanpassen van mijn belevingswereld.

quote:
Klopt. Als ik nergens mee zat, dan had ik inderdaad wat aan "ga eens naar de kroeg".
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:36:17 #149
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114993824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben momenteel bezig met het aanpassen van mijn belevingswereld.

[..]

Klopt. Als ik nergens mee zat, dan had ik inderdaad wat aan "ga eens naar de kroeg".
Goed bezig hoor, go for it :)

Zo even naar de kroeg gaan gaat niet zomaar helpen, als je dan vervolgens ook daar maar zit te zitten. Als je reeel bent, zal het waarschijnlijk wel een paar jaar veel inspanning vergen, maar kun je zeker nog wel (deels) veranderen.

Toch is 'onder de mensen komen' wel vrij essentieel. Zoek dus dingen die je wel kunt doen. Misschien kun je eens wat meer leuke dingen doen met vrienden, dan kom je ook wat beter in je vel te zitten, en wie weet kom je dan 'toevallig' ook wel weer wat nieuwe mensen/dames tegen.
pi_114994395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Van Tangledup of Roos denk ik dan gewoon, jongens, dit heeft niet zo heel veel zin.
TJ_79 zit al 10 jaar op dating sites en het werkt voor geen meter.

En dan wil jij hem stimuleren daarmee door te gaan? :')

Die gast moet zich eens realiseren dat er meer in het leven is dan van die zielige dating sites en dat het misschien helpt om eens aan zijn social skills te werken door naar buiten te gaan in plaats van zichzelf - zoals Mystikvm het al zo mooi uitdrukte - voor de zoveelste keer aan dezelfde steen te stoten en toch stuk doorgaan.

Dat is gewoon dom.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')