Die vrouwen behoren volgens mij tot een kleine groep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar wat jij hier beschrijft heeft niets met gebrek aan ervaring te maken. Als jij gewoon op een goede sociale manier met vrouwen om kunt gaan, dan zijn er echt wel vrouwen die er niet zo'n punt van maken dat jij geen relatie ervaring hebt. Er zijn genoeg laatbloeiers die nog op latere leeftijd een relatie krijgen. Maar je zal dus eerst aan je sociale vaardigheden moeten werken als dat stuntelen echt zo'n probleem is.
Dat of die vrouwen begeven zich niet in het uitgaansleven. Ik ben momenteel meer aan het sporten, dingen oppakken die ik leuk vind wat ik in de relatie niet deed (ze was ontzettend aanhankelijk en arm, combineert bijzonder slechtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Die vrouwen behoren volgens mij tot een kleine groep.
Als je in (de buurt van) Groningen woont, dan wil ik het wel overwegenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat of die vrouwen begeven zich niet in het uitgaansleven. Ik ben momenteel meer aan het sporten, dingen oppakken die ik leuk vind wat ik in de relatie niet deed (ze was ontzettend aanhankelijk en arm, combineert bijzonder slecht) en dat bevalt me eigenlijk prima. Comp, als je zin hebt om een keer te borrelen, ik ben beschikbaar
Groningen? Sorry dat is een beetje te ver. Ik woon in Den Boschquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je in (de buurt van) Groningen woont, dan wil ik het wel overwegen
Ah, dan houdt het opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groningen? Sorry dat is een beetje te ver. Ik woon in Den Bosch.
Je vind jezelf wel erg belangrijk he.. heb je deze conclusie na de eerste kennismaking getrokken?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Het ergste vond ik nog, dat ze toendertijd al 25 jaar oud was, nog bij haar ouders woonde en nog geen seconde bezig was geweest met de gedachte om uit huis te gaan. Ze stond nog niet eens bij een woningstichting ingeschreven ofzo. Ik kwam bij haar thuis en haar ouders waren helemaal saai: ze waren wel aardig hoor, maar ze toonden 0 interesse in mij, stelden me geen enkele vraag over mezelf en besteedden eigenlijk niet eens echt veel aandacht aan mij. Terwijl ik volgens mij toch echt wel één van de eerste, zoniet dé eerste vriend, van hun dochter was.
Het lijkt me toch normaal dat je als ouders zijnde een beetje interesse toont in de nieuwe vriend van je dochter? Het is absoluut niet zo dat ik mezelf belangrijk vind.... Dat kan niet verder van de waarheid afzitten, want ik vind dat juist helemaal niet. Maar om een beetje aandacht te krijgen als je voor de eerste keer kennis maakt met je schoonouders, is dat dan zoveel gevraagd? We gingen met zijn allen samen eten en ze hebben 2 uur lang geen woord uit zichzelf tegen me gezegd! Zou jij je dan op je gemak voelen? Ik begon me heel erg ongewenst te voelen en minderwaardig, omdat ik begon te denken dat ze liever een ander soort persoon met hun dochter zagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel erg belangrijk he.. heb je deze conclusie na de eerste kennismaking getrokken?
Oeee dat wist ik nog niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samenkomen met doel elkaar leren kennen mbt aantrekkingskracht.
Anders stap je eens een kroeg in tijdens een uitgaansavond ofzo..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef TJ_79 het volgende:
Ik heb overigens de laatste dagen weer eens wat nieuwe pogingen gedaan om wat berichten te sturen via internetdating. Ik heb goed geluisterd naar de tips hier en ik heb positieve, doch korte berichten gestuurd met een humoristische draai. Ook heb ik mijn profieltekst drastisch veranderd. De vrouwen waarnaar ik deze berichten heb gestuurd, kwamen eindelijk een keer op mijn profiel kijken! Ze hebben geen reactie teruggestuurd, maar ja.... Dat ze mijn profiel nu wél bezoeken is al iets, toch?
Ik zit sinds enige weken trouwens ook op Pepper, maar heeft het daar wel nut als gratis lid? Volgens mij kom je met alleen het 'liken' van profielen niet ver? Ik 'like' ondertussen al zo'n 50 profielen, maar nog geen één 'like' teruggehad...
Ah gossie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch normaal dat je als ouders zijnde een beetje interesse toont in de nieuwe vriend van je dochter? Het is absoluut niet zo dat ik mezelf belangrijk vind.... Dat kan niet verder van de waarheid afzitten, want ik vind dat juist helemaal niet. Maar om een beetje aandacht te krijgen als je voor de eerste keer kennis maakt met je schoonouders, is dat dan zoveel gevraagd? We gingen met zijn allen samen eten en ze hebben 2 uur lang geen woord uit zichzelf tegen me gezegd! Zou jij je dan op je gemak voelen? Ik begon me heel erg ongewenst te voelen en minderwaardig, omdat ik begon te denken dat ze liever een ander soort persoon met hun dochter zagen.
Die mensen voelden zich waarschijnlijk ongemakkelijk en wisten zich geen houding te geven, dat is niet meteen desinteresse.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch normaal dat je als ouders zijnde een beetje interesse toont in de nieuwe vriend van je dochter? Het is absoluut niet zo dat ik mezelf belangrijk vind.... Dat kan niet verder van de waarheid afzitten, want ik vind dat juist helemaal niet. Maar om een beetje aandacht te krijgen als je voor de eerste keer kennis maakt met je schoonouders, is dat dan zoveel gevraagd? We gingen met zijn allen samen eten en ze hebben 2 uur lang geen woord uit zichzelf tegen me gezegd! Zou jij je dan op je gemak voelen? Ik begon me heel erg ongewenst te voelen en minderwaardig, omdat ik begon te denken dat ze liever een ander soort persoon met hun dochter zagen.
Nogmaals, wat voor teksten stuur je dan? wat versta je onder positieve berichten met een humoristische draai?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef TJ_79 het volgende:
Ik heb overigens de laatste dagen weer eens wat nieuwe pogingen gedaan om wat berichten te sturen via internetdating. Ik heb goed geluisterd naar de tips hier en ik heb positieve, doch korte berichten gestuurd met een humoristische draai. Ook heb ik mijn profieltekst drastisch veranderd. De vrouwen waarnaar ik deze berichten heb gestuurd, kwamen eindelijk een keer op mijn profiel kijken! Ze hebben geen reactie teruggestuurd, maar ja.... Dat ze mijn profiel nu wél bezoeken is al iets, toch?
Ik zit sinds enige weken trouwens ook op Pepper, maar heeft het daar wel nut als gratis lid? Volgens mij kom je met alleen het 'liken' van profielen niet ver? Ik 'like' ondertussen al zo'n 50 profielen, maar nog geen één 'like' teruggehad...
Misschien moeten ze hun belevingswereld dan eens aanpassen. Dat mensen zijn zoals ze nu zijn wil niet zeggen dat ze echt de persoon zijn die ze kunnen zijn. Ik zie hier vooral voorbeelden van mensen die zich meermalen aan dezelfde steen stoten en tóch stug doorgaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Topics als deze zijn zo nutteloos
Iemand als Roos of Tangledup zal iemand als TJ_79 of Comp_lex nooit ook maar enigszins begrijpen en geeft dan maar wat onzinnige opmerkingen, die wel aansluiten bij hun eigen belevingswereld maar niet bij TS en co. Een 'ga eens naar de kroeg' gaat zo iemand echt niet helpen hoor
Er zitten absoluut beweringen bij die compleet onzinnig en onwaar zijn (en uiteraard ook die wel waar zijn).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun belevingswereld dan eens aanpassen. Dat mensen zijn zoals ze nu zijn wil niet zeggen dat ze echt de persoon zijn die ze kunnen zijn. Ik zie hier vooral voorbeelden van mensen die zich meermalen aan dezelfde steen stoten en tóch stug doorgaan.
Die opmerkingen die aan hun adres gemaakt worden kunnen wel niet aansluiten bij hun belevingswereld, maar dat maakt ze niet onwaar.
Ik ben momenteel bezig met het aanpassen van mijn belevingswereld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hun belevingswereld dan eens aanpassen. Dat mensen zijn zoals ze nu zijn wil niet zeggen dat ze echt de persoon zijn die ze kunnen zijn. Ik zie hier vooral voorbeelden van mensen die zich meermalen aan dezelfde steen stoten en tóch stug doorgaan.
Klopt. Als ik nergens mee zat, dan had ik inderdaad wat aan "ga eens naar de kroeg".quote:Die opmerkingen die aan hun adres gemaakt worden kunnen wel niet aansluiten bij hun belevingswereld, maar dat maakt ze niet onwaar.
Goed bezig hoor, go for itquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met het aanpassen van mijn belevingswereld.
[..]
Klopt. Als ik nergens mee zat, dan had ik inderdaad wat aan "ga eens naar de kroeg".
TJ_79 zit al 10 jaar op dating sites en het werkt voor geen meter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Van Tangledup of Roos denk ik dan gewoon, jongens, dit heeft niet zo heel veel zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |