Sorry als dit misschien ongepast is maar heb je haar contactgegevens nog? Saai en stil klinkt wel een beetje als mijn type.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Het begon goed hoor, vanaf het begin klikte het meteen en hadden we het altijd gezellig . Na het sporten bleven we soms uren gezellig nakletsen en dus besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en haar mee uit te vragen. Eerste date was bios en een gezellig, rustig cafeetje. Leuke date en daar volgden al snel meerdere dates op: Winterefteling, bowlen, personeelsfeest, uit eten, paar stedentrips etc. na enkele dates besloten we dat we echt iets met elkaar hadden. We waren super actief, gingen vaak op stap en het was altijd wel gezellig. Hoe beter we elkaar leerden kennen, hoe meer ik er echter achter kwam dat ze niet echt mijn type was. Veel te meegaand, vond altijd alles goed (alle hiervoor genoemde dates waren mijn ideeën), liet het hele inititief aan mij, was niet echt een kletstante en was op momenten vrij stil en saai. Het was op zich wel gezellig maar de vonk verdween gewoon bij mij. Ik keek er op een gegeven moment ook niet maar naar uit om haar te zien en verloor mijn interesse. Ik wilde haar niet kwetsen door schijnheilig door te blijven gaan en heb haar eerlijk verteld hoe het zat en er zelf een punt achter gezet. Zij was er vrij verdrietig van en ze zei dat ze hoopte dat het in de toekomst alsnog goed zou komen als we elkaar langer zouden kennen. Dat laatste is dus niet gebeurd, want ik ben een half jaar later weggegaan bij die sportvereniging.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sorry als dit misschien ongepast is maar heb je haar contactgegevens nog? Saai en stil klinkt wel een beetje als mijn type.
Uuuhh... er zitten mensen vanaf 18 jaar op datingsites... En waarom denk je dat iemand zich inschrijft op zo'n site als hij 23 is? Als je al jaren vrijgezel bent en je bij het stappen of op het werk maar niet dat ene leuke meisje tegenkomt dat je ziet staan, dan ga je gewoon op zoek naar alternatieven, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef AanhetSchap het volgende:
Waarom schrijf je je in hemelsnaam in op een datingsite als je 23 bent?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef TJ_79 het volgende:
Ik ga mijn outboxen op de verschillende sites eens aandachtig bekijken en kijken of het klopt wat jullie zeggen. Misschien zijn ze wel te saai en te zakelijk en is de humor niet leuk. Ik zal een goed voorbeeld uitzoeken en dan kom ik hier weer terug. Moet helaas zo weer weg, dus dat zal wat later worden.
Ben ondertussen al zo'n 15 jaar aan het stappen, maar heb tijdens het uitgaan nog nooit 1 meisje kunnen versieren... Ook al had ik het altijd fantastisch naar mijn zin!. Er waren jaren dat ik 2x, soms 3x per week ging stappen en dan steeds de grootste lol had. Ik ging naar schuimparties, themafeesten, discotheken en sloeg geen enkele dag van carnaval over. Ook ging ik jaren achter elkaar met vrienden op feestvakanties die praktisch alleen op het nachtleven gericht waren. We hebben op de bar gestaan, karaoke gezongen, kroegentochten gehouden etc. Regelmatig met meiden aan de praat geraakt, maar nog nooit verder kunnen komen dan gezellig praten. En nee, ik was zeker niet te zat, want ik ken mijn grens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:58 schreef EricOscuro het volgende:
Maar gezien jouw leeftijd kun je beter in een leuke kroeg met jouw vrienden feest gaan vieren, en straal uit dat je het naar je zin hebt. Want dan benaderen ze jou als je geluk hebt en dan heb je altijd een streepje voor.
.
Werk jij toevallig in de sales?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef Cavalinho het volgende:
Je moet in twee zinnen al aantrekkelijk zijn, je moet iets prikkelends brengen waardoor ze meer van je willen weten. Dus je niet te braaf voor stellen.
Ik ben homo, voor mij is het msschien anders, maar ik zweer je, op Fok heb ik geen echte duidelijke foto's van mezelf en toch heb ik vrij veel belangstelling van mannen die me wel beter zouden willen leren kennen. Dat komt deels doordat ik niet zoveel loslaat en wat ik loslaat is aan de stoute kant, zullen we maar zeggen, met een dosis humor. Ik weet me te verkopen, zei iemand laatst nog tegen me en ik doe daar niet zoveel voor. Meer verzwijgen dan vertellen eigenlijk.
Kijk eens kritisch naar wat je van jezelf zegt op zo'n profiel en probeer elke eigenschap die je noemt eens te veranderen in iets leukers, dat evengoed waar is.
En probeer niet teveel te willen vertellen. Laat ze maar een beetje raden en vragen...
Dan ontwikkel je iets.
Zou jij dat doen? Ik zou het maar vies vinden, een vrouw waar er die dag al 10 overheen zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef dark.passenger het volgende:
Vergeet vrouwen. Trap niet in de leugen dat op elk potje een dekseltje past. Zoek een leuke hobby en ga daar helemaal voor. Als je zin hebt om te neucken, ga je gewoon naar de hoeren.
Ik woon trouwens drie jaar samen met mijn internetliefje (paiq)
Extra vroeg opstaan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou jij dat doen? Ik zou het maar vies vinden, een vrouw waar er die dag al 10 overheen zijn gegaan.
Nee, maar ik zit niet in deze situatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou jij dat doen? Ik zou het maar vies vinden, een vrouw waar er die dag al 10 overheen zijn gegaan.
Ja maar vrouwen zijn zelfreinigend tijdens het schoonheidsslaapje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]En de dag ervoor heeft ze geen klanten gehad.
Tuurlijk... mij lijkt het niks in ieder geval, dan maar geen seks. Maar ik ben geen man natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen zijn zelfreinigend tijdens het schoonheidsslaapje.
Voor jongens die te verlegen zijn om meisjes aan te spreken is zo'n site wel een goede tool maar voor jou geldt dat probleem kennelijk niet. Jij hebt een ander probleem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:54 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Uuuhh... er zitten mensen vanaf 18 jaar op datingsites... En waarom denk je dat iemand zich inschrijft op zo'n site als hij 23 is? Als je al jaren vrijgezel bent en je bij het stappen of op het werk maar niet dat ene leuke meisje tegenkomt dat je ziet staan, dan ga je gewoon op zoek naar alternatieven, toch?
Makkelijk roepen als je een liefje hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef dark.passenger het volgende:
Vergeet vrouwen. Trap niet in de leugen dat op elk potje een dekseltje past. Zoek een leuke hobby en ga daar helemaal voor. Als je zin hebt om te neucken, ga je gewoon naar de hoeren.
Ik woon trouwens drie jaar samen met mijn internetliefje (paiq)
Mij lijkt het ook niks hoor. Maar ik wil de optie wel open houden voor TS.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk... mij lijkt het niks in ieder geval, dan maar geen seks. Maar ik ben geen man natuurlijk
Ik wil ook geen seks met een hoer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk... mij lijkt het niks in ieder geval, dan maar geen seks. Maar ik ben geen man natuurlijk
Een goede reactiequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Zie hier uw probleem. Je hebt waarschijnlijk een matig uiterlijk (no offence) maar veel belangrijker is dat jij die lieve, aardige jongen bent. Wake up! Daar vallen vrouwen niet voor! Een foute man is het andere uiterste, maar jij belandt steevast bij vrouwen in de friendzone. Daarnaast kom je waarschijnlijk wat terughoudend over op een eerste date door je ervaringen dus het is inmiddels een self fulfilling prophecy geworden. Mijn enige advies is dat je die cirkel moet doorbreken en meer zelfvertrouwen moet kweken en dat ook moet uitstralen. Je moet voorkomen dat jij "die lieve aardige jongen" bent. Niet door een enorme eikel uit te hangen, maar man-up! Straal zelfvertrouwen uit, make a move, flirt, laat zien dat je er niet voor vriendschap bent, maar meer wil! Wees een vent!
Dat soort tips heb ik zo vaak door gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Mister1977 het volgende:
Wat adviesjes voor online dating:
http://singlecoaching.nl/(...)azine-Maart-2012.pdf
@whosvegas: Je hebt gelijk hoor, ik staar me er zeker niet blind op en je moet ook gewoon iets leuks maken van je leven. Er gaan dikwijls weken (soms maanden) overheen dat ik alle sites links laat liggen. Heb zelfs ooit in een vlaag van opwelling alle sites verwijderd. Maar dan na een tijdje gaat het toch weer kriebelen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat soort tips heb ik zo vaak door gelezen.
Voor mij geen dating sites meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |