Hmm vriendelijke reactie. Kijk, ik ben nooit geen versierder geweest en ben verder gewoon verzorgd en casual gekleed. (zeker geen afwijkende kledingkeuzes of aparte kapsels). Woonde tot mijn 23e thuis en ging veel stappen. Ik kon altijd zeer goed opschieten met vrouwen en er was er eigenlijk ook altijd wel eentje bij waar ik wat in zag. Helaas liepen al die pogingen stuk, omdat de vrouwen mij naar eigen zeggen altijd 'erg aardig' vonden en 'leuk om mee om te gaan, maar niet meer dan dat'. Met uitgaan kreeg ik nooit veel gedaan bij meiden, omdat ik een vriendengroep had waar een aantal casanova's bij zaten die alles voor je neus wegkapen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Seam het volgende:
Zelf moet je toch ook wel een idee hebben waar het aan ligt? Of was je voor je 23e iedereen aan het hosselen? Misschien moet je in plaats van geld uitgeven aan wijven eens investeren in jezelf en jezelf opknappen. Daarna ben je misschien aan een relatie toe.
Je bent vrouw. Voor een vrouw is een datingsite een snoepwinkel. Als man moet je net dat snoepje zijn dat door een vrouw uitgekozen wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ken de ervaring totaal niet...nu ongeveer 6 maanden ingeschreven op een aantal datingsites en het aantal dates is op twee handen niet meer te tellen.
Dat zeg ik toch ook, maar ken ook genoeg mannen die wel veelvuldig daten via datingsites...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Shodan het volgende:
[..]
Je bent vrouw. Voor een vrouw is een datingsite een snoepwinkel. Als man moet je net dat snoepje zijn dat door een vrouw uitgekozen wordt.
Het vervelende is, dat ik zelf ook enkele (zeker niet al te knappe) mensen ken die naar eigen zeggen makkelijk contacten leggen op dergelijke sites en regelmatig dates hebben gehad. Iedereen zegt dan tegen mij: als zij het kunnen, dan moet jij het toch ook kunnen? Blijkbaar doe ik dan toch iets fout, want ik krijg dat niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, maar ken ook genoeg mannen die wel veelvuldig daten via datingsites...
Dat sluit perfect aan op mijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:19 schreef Avondmens het volgende:
Als ik je post zo lees doe je veel te veel moeite om aardig gevonden te worden. Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen. Mogelijk dat het daten dan wat succesvoller wordt.
quote:En probeer niet teveel te willen vertellen. Laat ze maar een beetje raden en vragen...
Dan ontwikkel je iets.
Dat idee heb ik ook! 10 jaar daten zonder succes.. Ik zou het geduld er niet eens voor hebben!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:19 schreef Avondmens het volgende:
Als ik je post zo lees doe je veel te veel moeite om aardig gevonden te worden. Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen. Mogelijk dat het daten dan wat succesvoller wordt.
Doe eens wat voorbeelden van die berichten plaatsen dan? Misschien kom je wel heel creepy of wereldvreemd over...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef TJ_79 het volgende:
Ik heb regelmatig betaalde abonnementen genomen en honderden berichten verstuurd. Dat waren steeds leuke en beleefde berichten, absoluut geen knip- en plakwerk, maar in zo'n 90% van de gevallen heb ik geen antwoord teruggekregen. In de andere 10% keeg ik een 'geen interesse'bericht terug. Dat is nog niet eens het vervelende... 99% van deze vrouwen doet nog niet eens de moeite om mijn profiel te bezoeken en besluit aan de hand van mijn bericht (en de bijgaande mini-foto) al dat ik geen aandacht of een bezoekje waard ben. Zelfs vrouwen die in hun profieltekst zeggen dat ze altijd een reactie geven, doen dat bij mij niet.
Zijn OP spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe eens wat voorbeelden van die berichten plaatsen dan? Misschien kom je wel heel creepy of wereldvreemd over...
Dat dus. Er moet iets mee aan de hand zijn, aangezien zelfs je profiel al niet eens altijd bekeken werd. Misschien kunnen we je helpen een foute toonzetting eruit te halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe eens wat voorbeelden van die berichten plaatsen dan? Misschien kom je wel heel creepy of wereldvreemd over...
Dit inderdaad. Zoek iets wat je oprecht leuk vindt om te doen en waarbij je vrouwen leert kennen. En stop met geforceerd aardig doen. Dan geef ik je veel meer kans van slagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
TS, ik kan je maar 1 advies geven. Stop met zoeken en ga gewoon dingen doen die je leuk vindt in groepsverband. Ga wandelen, punniken, bergbeklimmen, duiken of wildbreien... whatever you like. Zoek een clubje met mensen die dat ook leuk vinden en soms.. ineens als je alles uit je hoofd hebt gezet komt er ineens iemand die echt leuk is. Geen websites, moeite, gedoe, gewoon uit je schulp en echt jezelf zijn.
Ik heb in tegenstelling tot jou heel veel scharrels gehad, maar was net zo ongelukkig daarmee. Ik ben ermee opgehouden en richtte me op een leuke tijd hebben en voila ineens... daar was ze...
Ik kon daar in eerste instantie niet echt iets uithalen, maar het is wel erg gedetailleerd en erg lang. Ik begrijp dat TS z'n verhaal graag kwijt wil maar dit is inderdaad iets dat je niet in een eerste mailtje moet doen. Mocht hij dat doen dus.quote:
Het is weer uit hetzelfde laken een pak; standaard gezeur over dat het niet lukt met meisjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik kon daar in eerste instantie niet echt iets uithalen, maar het is wel erg gedetailleerd en erg lang. Ik begrijp dat TS z'n verhaal graag kwijt wil maar dit is inderdaad iets dat je niet in een eerste mailtje moet doen.
Inderdaad, veel vrouwen willen geen man die ze op een voetstuk zetten - zelf de hard way geleerd. Sterker nog, er zijn veel vrouwen die foute, arrogante mannen vallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
. En stop met geforceerd aardig doen. Dan geef ik je veel meer kans van slagen.
Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik kon daar in eerste instantie niet echt iets uithalen, maar het is wel erg gedetailleerd en erg lang.
Er zijn ook heel veel saaie vrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.
Misschien dat je houding gewoon niet goed is en dat je niet boeiend overkomt.
Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is weer uit hetzelfde laken een pak; standaard gezeur over dat het niet lukt met meisjes.
Ik dacht een mooi verhaal te lezen over 10 jaar date ervaring maar het is alleen een slachtoffer jank verhaal. Erg teleurstellend en niks indrukwekkends aan.
En dat spreekt boekdelen over hoe hij contact met meisjes aangegaan zou zijn.
Maak er dan geen 10 jaar dating ervaring topic van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.
Daar is toch niks mis mee?
get lost!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Coco98 het volgende:
Geen enkele vrouw is duizenden euro's waard
Jij bent gewoon aardig. Maar voor de rest ben je niet interessant. Vat ik het zo goed samen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. .... einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens.
....
Hoe hard het ook klinkt...that must be the case!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
Shhh hij is al door mij overstuur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
Ik wil je best geloven maar dit is natuurlijk jouw subjectieve mening, we hebben allemaal een blinde vlek, een bord voor onze kop voor onze eigen tekortkomingen, fouten die anderen wel zien en wijzelf niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.
En dit zeg jij over jezelf:quote:praktisch iedereen wees me af en dat met stomme redenen zoals 'hij straalt uit dat hij geen ervaring heeft', 'ik val niet op 'basisschoolleerkrachten' en het meest gehoord: 'hij is gewoon mijn type niet'. De vrouwen die ik afwees op basis van hun profiel, met goede gegronde redenen overigens, schenen volgens mijn contactpersoon van het bureau wél positief op mij gereageerd te hebben. Anderhalf jaar ging dat zo door: alle vrouwen waar ik graag contact mee wilde, wezen mij met stomme redenen af en die paar vrouwen die ik afwees, wilden mij zogenaamd wél zien. Op een gegeven moment vertrouwde ik het niet meer en besloot gewoon om voortaan altijd positief te gaan reageren. En wat gebeurde er? 8 afwijzingen op rij!
Hoe zit het met basiszaken zoals oogcontact, vrouwen durven aanraken, nonverbale positieve uitstraling? Of lichaamsverzorging, schone nette kleren, elke dag douchen, etc...quote:Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |