Tja in een sollicitatiegesprek voor een nieuwe baan ga je ook niet de negatieve kanten van jezelf belichten. Dan vertel je wat zo'n HR-man graag van je wil horen. Die wil niet horen dat je wel eens stiekem zit te Fokken tijdens je werk en dus vertel je dat ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef whosvegas het volgende:
Je verhaal, klinkt zeer herkenbaar, ben zelf 36 jaar en single.
Heb diverse dating sites geprobeerd, steeds als ik vertel dat ik stotter, licht spastisch (dat vertel ik vaak al niet), kaal, geen 'relatie ervaring' heb, is het vaak afgelopenHoe oppervlakkig kun je zijn
Over dat 'relatie ervaring' , ik weet 100% zeker dat ik genoeg diepgang en leven ervaring heb, die het gebrek aan relaties goed maakt. Maar dat dringt dan niet door
Als je een tijdje met iemand aan het mailen ben, dan ga je het vanzelf over wat persoonlijker dingen hebben. En daarbij wil ik gewoon open en eerlijk zijn. Soms denk ik wel dat ik te open en eerlijk ben, dan denk ik achteraf dat had ik ook wel anders kunnen zeggen. En dan mbt mijn stotteren, dat wil ik iig vertellen voor een eventuele date, het is het eerste wat iemand aan mij opvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja in een sollicitatiegesprek voor een nieuwe baan ga je ook niet de negatieve kanten van jezelf belichten. Dan vertel je wat zo'n HR-man graag van je wil horen. Die wil niet horen dat je wel eens stiekem zit te Fokken tijdens je werk en dus vertel je dat ook niet.
Ik zou in het geval het weer eens aan de orde komt gewoon helemaal niets vertellen over jouw gebrek aan relatie ervaring. Daar hoeven ze niets over te weten en over exen praten is toch een afknapper dus je kunt het gewoon in het ongewisse laten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sorry als dit misschien ongepast is maar heb je haar contactgegevens nog? Saai en stil klinkt wel een beetje als mijn type.
Wat maakt dat nu weer uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Zou jij dat doen? Ik zou het maar vies vinden, een vrouw waar er die dag al 10 overheen zijn gegaan.
MIJ zou het wel iets uitmaken. Ik zeg toch niet dat mannen niet naar de hoeren mogen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu weer uit(wat pas echt vies is dat veel van die vrouwen gedwongen worden dit werk te doen)
En het is vaak nog goedkoper ook, geen gezeik met een vrouw die de hele tijd je aandacht opeist en je geld opmaakt. Voor sommige mannen is zo'n 30 minuten date de ideale oplossing. Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die de hele tijd zitten de zeiken dat ze 'een kind' willen maar nog niet de ideale man hebben gevonden? Duik gewoon de kroeg in, zoek die lekkere geile vent die je zwanger schiet en ga lekker verder met je leven. Er zijn zoveel mensen die gewoon niet gemaakt zijn voor en relatie dat alternatieven nog niet eens zo heel erg gek zijn.
Off topic, want het gaat niet over jou, maar omdat het ergens ook wel slaat op anderen die niet zo'n succes hebben wil ik het toch kwijt:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als je een tijdje met iemand aan het mailen ben, dan ga je het vanzelf over wat persoonlijker dingen hebben. En daarbij wil ik gewoon open en eerlijk zijn. Soms denk ik wel dat ik te open en eerlijk ben, dan denk ik achteraf dat had ik ook wel anders kunnen zeggen. En dan mbt mijn stotteren, dat wil ik iig vertellen voor een eventuele date, het is het eerste wat iemand aan mij opvalt.
Het is een vervelende eigenschap maar mensen hebben nu eenmaal de neiging om bij negatieve dingen snel "volgende" te roepen en niet te kijken naar de positieve kanten. Evenals er ook allerlei vooroordelen snel om de hoek komen zoals je gebrek aan relatie ervaring.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als je een tijdje met iemand aan het mailen ben, dan ga je het vanzelf over wat persoonlijker dingen hebben. En daarbij wil ik gewoon open en eerlijk zijn. Soms denk ik wel dat ik te open en eerlijk ben, dan denk ik achteraf dat had ik ook wel anders kunnen zeggen. En dan mbt mijn stotteren, dat wil ik iig vertellen voor een eventuele date, het is het eerste wat iemand aan mij opvalt.
Ik ga met vrouwen om en praat er mee, anders dan de meeste mannen die ze alleen willen neuken, en dan hoor je nog eens wat ze leuk en al of niet erg vinden, he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef Polarcat het volgende:
Het gaat hier wel om mannen die vrouwen willen aantrekken hè, niet om mannen/vrouwen die mannen willen aantrekken. Je tips over hoofd scheefhouden, cute doen en grote-verrassingen-op-de-date-zijn-geen-probleem zijn daarom misschien niet helemaal geschikt voor TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |