Niks nadeligs gemerkt van een antibiotica kuurtje. Niet moeilijk doen man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat over antibiotica gebruik en waar je rekening mee moet houden. In dit artikel staan http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC278178/ wat dingen erover.
Kun je dingen aanpassen in je dieet om dit tegen te gaan? De huisarts was vrij vaag hierover. (ik snap er niet veel van zoals je misschien wel merkt)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:51 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren 120kg deadlift maar voelde me echt een pussy. Vorige week 115kg ging wel oké voor 5 reps, maar deze keer lukte het maar 2 reps. Zal wel een groot deel mentaal ook zijn, normaal train ik samen met iemand en zijn we waakzaam voor elkaars form. Was dus bang om iets te verzieken en ging dus ook niet voluit denk ik
quote:Remember, consistency and momentum are the keys to success in the world of super strength. As it is in any pursuit, aim high with your goals and keep chipping away at the rock. Think of every workout you go through as a little chip off a big rock, and when you get that rock whittled down to nothing, you'll know you've been someplace. In the art of super strength, you must think in terms of years, not months or days. And have fun along the way. Don't get upset or discouraged if you fail to move a certain weight a certain number of reps. The main thing to think about is what you can do. Don't worry about what you can't do.
Die van mij gaat een lange tijd duren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niks nadeligs gemerkt van een antibiotica kuurtje. Niet moeilijk doen man.
Nee, ik hou wel logs bij van de temperatuur, windsnelheid, luchtdruk en luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:54 schreef Ethanolic het volgende:
Tellen jullie bij squatten ook jullie lichaamsgewicht????
Gast komop!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat over antibiotica gebruik en waar je rekening mee moet houden. In dit artikel staan http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC278178/ wat dingen erover.
gaat je 1RM curl omhoog met 0.5kgquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef 16meter het volgende:
wat gebeurt er als ik een dagje geen kwark eet?
Als ik een kussentje op de barbell zie zitten smijt ik 'm altijd zo ver mogelijk naar de andere kant van de gym.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef fathank het volgende:
Afgelopen maandag unrack ik de barbell om te gaan squatten, sta ik klaar voel ik dat ik moet niesen. Dus ik leg de barbell even terug, komt er gelijk een instructeur aangelopen "Als het pijn aan je nek doet hebben we nog wel een kussentje voor je"GTFO
/dagboek.
bitch please; ik heb het over een paar maanden dus zodoende. Dat heeft echt wel enig effect.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef 16meter het volgende:
wat gebeurt er als ik een dagje geen kwark eet?
Waar is die paar maanden anti biotica voor? Scheenbeenvliesonsteking?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bitch please; ik heb het over een paar maanden dus zodoende. Dat heeft echt wel enig effect.
Ogen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is die paar maanden anti biotica voor? Scheenbeenvliesonsteking?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef fathank het volgende:
Wat de neuk is streptococci in vredesnaam
Ouch. Sterkte ermee.quote:
Ziet eruit als een anuskettingquote:
Die kussentjes zijn op de lange termijn gevaarlijk omdat je dan weg kan komen met slechte techniek en bar placement.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef fathank het volgende:
Afgelopen maandag unrack ik de barbell om te gaan squatten, sta ik klaar voel ik dat ik moet niesen. Dus ik leg de barbell even terug, komt er gelijk een instructeur aangelopen "Als het pijn aan je nek doet hebben we nog wel een kussentje voor je"GTFO
/dagboek.
Zwolle. Zit hier maar 1 gym die alles heeft en die ligt net buiten Zwolle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Of rust, of een paar euro uitgeven aan een goede gym.
Nee joh, kleine anus = minder poepen = meer gains.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je anus wat groter is![]()
![]()
Er is mij in een andere gym waar ik begonnen ben ( op mn toenmalige werk) altijd op gehamerd zonder kussentje te squatten. Ik heb zo'n ding dus nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Die kussentjes zijn op de lange termijn gevaarlijk omdat je dan weg kan komen met slechte techniek en bar placement.
Moet kunnen, maar wordt een dure grap denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:
Iemand wel eens een low carb bulk geprobeerd?
Lijkt me goed plan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef 16meter het volgende:
Ik wil niet pe se low carb, maar ik ga geen 555g carbs vreten, zoals Leangains voorschrijft. Hou het bij zo'n 350g. Rest vul ik op met vetten. Moet lukken, dacht ik ook.
Dat klopt. Ongetwijfeld dat het een keer fout gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Tito_Makani het volgende:
Is rauwe kip nou slecht voor je? Ik vind het lekker als de kipfilet van binnen nog roze is maar iedereen vertelt me dat ik nog een keer salmonella ga krijgen
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat klopt. Ongetwijfeld dat het een keer fout gaat.
interessante manier om te cuttenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.
Of ik schijt morgen alles onder
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Daar ging m'n ontbijt. Helemaal over m'n scherm.![]()
quote:15:49
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.
Of ik schijt morgen alles onder
Dit is niet zo. Huidig leidend meta-studie hierover: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.abstract (licht positief effect op hart, en in het artikel zelf maken ze de notitie dat er geen effect op botdichtheid te vinden is).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Levolution het volgende:
Alleen nu zou melk slecht voor je botten zijn. Eiwitten->verzuring bloed->calciumontrekking uit botweefsel. Hoe serieus moet ik dit nemen? Want wij eten toch sowieso al eiwitrijk, wat maken die paar grammen extra nou uit?
Je 1RM ligt waarschijnlijk op 95 kilo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Bendoe het volgende:
Heb het advies van 16meter opgevolgd en heb 3x6 en 1x10 (was nog niet uitgeteld) gedeadlift. 75 kg aan plates en de barbell was dacht ik 12,5. Ik durf het nog niet aan om een 1RM van 100 te proberen![]()
De laatste jaren is er steeds meer gerept over de nadelige effecten van melk op botmineraaldichtheid, maar ook op het cardiovasculair stelsel. Het artikel van jou beweert het tegenovergestelde, maar ze noemen zelf ook als beperking dat de aantallen in de onderzochte studies klein waren. Daar tegenover staat dat het een meta-analyse is (wel weer gevoelig voor publicatiebias). Een ander nadelig gevolg van melk is (waarschijnlijk) acne. Maar dat is een effect dat je zelf in de gaten kan houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit is niet zo. Huidig leidend meta-studie hierover: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.abstract (licht positief effect op hart, en in het artikel zelf maken ze de notitie dat er geen effect op botdichtheid te vinden is).
Conclusies zijn in Nederland nog aangevochten door dierenverenigingen die graag willen dat er negatieve gezondheidseffecten zitten op het drinken van melk, maar de rechter beoordeelde dat de studie compleet en neutraal utigevoerd was. Dit vind ik een mooi signaal over de belangrijkheid van dit artikel![]()
Vreemd is dat. Ik zie deze klacht eigenlijk nooit voorbij komen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het iets met je browser te maken heeft. Maar hang me er niet aan op, ik krijg een PC net aan en uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom verlies ik vaak een topic uit het volgen![]()
Nu al voor de zoveelste keer bodybuild topic stopt met volgen.
Soms ook andere.
Klinkt eerder als een server side issue (er vanuitgaande dat hij niet per ongeluk misklikt op stop volgen in myAT of hieronder), m.a.w. het zou aan FOK! liggen. Het probleem zou dan echter (onder bepaalde omstandigheden) consistent moeten zijn, en andere gebruikers zouden er ook last van moeten hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vreemd is dat. Ik zie deze klacht eigenlijk nooit voorbij komen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het iets met je browser te maken heeft. Maar hang me er niet aan op, ik krijg een PC net aan en uit.
Dat laatste is niet aan de hand, dan zou ik het vaker zien. Ik heb het aan GlowMouse doorgespeelt, even kijken wat hij er van denkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een server side issue (er vanuitgaande dat hij niet per ongeluk misklikt op stop volgen in myAT of hieronder), m.a.w. het zou aan FOK! liggen. Het probleem zou dan echter (onder bepaalde omstandigheden) consistent moeten zijn, en andere gebruikers zouden er ook last van moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |