Dat klopt. Ongetwijfeld dat het een keer fout gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef Tito_Makani het volgende:
Is rauwe kip nou slecht voor je? Ik vind het lekker als de kipfilet van binnen nog roze is maar iedereen vertelt me dat ik nog een keer salmonella ga krijgen
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat klopt. Ongetwijfeld dat het een keer fout gaat.
interessante manier om te cuttenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.
Of ik schijt morgen alles onder
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Daar ging m'n ontbijt. Helemaal over m'n scherm.![]()
quote:15:49
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien ben ik door al die ruawe kip door de jaren heen al immuun geworden.
Of ik schijt morgen alles onder
Dit is niet zo. Huidig leidend meta-studie hierover: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.abstract (licht positief effect op hart, en in het artikel zelf maken ze de notitie dat er geen effect op botdichtheid te vinden is).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Levolution het volgende:
Alleen nu zou melk slecht voor je botten zijn. Eiwitten->verzuring bloed->calciumontrekking uit botweefsel. Hoe serieus moet ik dit nemen? Want wij eten toch sowieso al eiwitrijk, wat maken die paar grammen extra nou uit?
Je 1RM ligt waarschijnlijk op 95 kilo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Bendoe het volgende:
Heb het advies van 16meter opgevolgd en heb 3x6 en 1x10 (was nog niet uitgeteld) gedeadlift. 75 kg aan plates en de barbell was dacht ik 12,5. Ik durf het nog niet aan om een 1RM van 100 te proberen![]()
De laatste jaren is er steeds meer gerept over de nadelige effecten van melk op botmineraaldichtheid, maar ook op het cardiovasculair stelsel. Het artikel van jou beweert het tegenovergestelde, maar ze noemen zelf ook als beperking dat de aantallen in de onderzochte studies klein waren. Daar tegenover staat dat het een meta-analyse is (wel weer gevoelig voor publicatiebias). Een ander nadelig gevolg van melk is (waarschijnlijk) acne. Maar dat is een effect dat je zelf in de gaten kan houden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit is niet zo. Huidig leidend meta-studie hierover: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.abstract (licht positief effect op hart, en in het artikel zelf maken ze de notitie dat er geen effect op botdichtheid te vinden is).
Conclusies zijn in Nederland nog aangevochten door dierenverenigingen die graag willen dat er negatieve gezondheidseffecten zitten op het drinken van melk, maar de rechter beoordeelde dat de studie compleet en neutraal utigevoerd was. Dit vind ik een mooi signaal over de belangrijkheid van dit artikel![]()
Vreemd is dat. Ik zie deze klacht eigenlijk nooit voorbij komen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het iets met je browser te maken heeft. Maar hang me er niet aan op, ik krijg een PC net aan en uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom verlies ik vaak een topic uit het volgen![]()
Nu al voor de zoveelste keer bodybuild topic stopt met volgen.
Soms ook andere.
Klinkt eerder als een server side issue (er vanuitgaande dat hij niet per ongeluk misklikt op stop volgen in myAT of hieronder), m.a.w. het zou aan FOK! liggen. Het probleem zou dan echter (onder bepaalde omstandigheden) consistent moeten zijn, en andere gebruikers zouden er ook last van moeten hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vreemd is dat. Ik zie deze klacht eigenlijk nooit voorbij komen. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het iets met je browser te maken heeft. Maar hang me er niet aan op, ik krijg een PC net aan en uit.
Dat laatste is niet aan de hand, dan zou ik het vaker zien. Ik heb het aan GlowMouse doorgespeelt, even kijken wat hij er van denkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een server side issue (er vanuitgaande dat hij niet per ongeluk misklikt op stop volgen in myAT of hieronder), m.a.w. het zou aan FOK! liggen. Het probleem zou dan echter (onder bepaalde omstandigheden) consistent moeten zijn, en andere gebruikers zouden er ook last van moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |