SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef SunTzu het volgende:
Ik ken wel een paar hete chicks waarmee ik zombies afknal soms![]()
Ze squatten niet maar doen wel aan synchroonzwemmen.
edit: Ik ken geen 1 meisje die squat, in 3 jaar tijd zelfs nooit een meid zien doen.Oe ik wel, maar dat was wel in de smith machine dus ik geloof dat dit een hack squat is dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet zo'n borderline hipster nemen. Gewoon een gezonde chick die wel van af en toe gamen houdt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:22 schreef seto het volgende:
Chicks die van gamen houden hebben meestal een steekje los naar mijn ervaringen.
Veel oefeningen kan je toch ook gewoon met dumbells doen en voor 2 dagen is het niet erg toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ga de komende 2 dagen naar een plek waar de fit4free geen barbells heeft. Gewoon een extra dag rust nemen of voor een dag iets anders dan SS doen met dumbells?
Of ik volg een schema die de sportschool voor mij opstelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Veel oefeningen kan je toch ook gewoon met dumbells doen en voor 2 dagen is het niet erg toch.
Gewoon knallen.
Ik liep ook tegen dit probleem aan, ik kon het gewicht nog wel aan, alleen mijn grip was de zwakste schakel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Snakey het volgende:
Ik kan nu trouwens wel 140 kilo vasthouden zonder probleem bij rack pulls. Ik ben vanmorgen wat bewuster met m'n grip bezig geweest wat enorm scheelt. Vooral zorgen dat je huid niet dubbel komt te zitten onder de barbell.
Hoezo, doe je ook schmink op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik liep ook tegen dit probleem aan, ik kon het gewicht nog wel aan, alleen mijn grip was de zwakste schakel.
Mijn trainingsmaat nam twee weken geleden handschoentjes van zijn werk mee, met een rubberen grip, en dat gaat een stuk beter nu![]()
Ik zie er alleen wel uit als zwarte piet, tijdens de deadlift
Doe je wel een fatsoenlijke warming-up? Dus niet ff 2 setjes 30 kilo benchen en vervolgens 100 kg laden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
Hmm. Stel, ik heb teveel spierpijn. Wat kan ik hier aan doen? Minder zwaar trainen is natuurlijk geen optie, is het een voedingskwestie? Nachtrust?
edit: Ik ken geen 1 meisje die squat, in 3 jaar tijd zelfs nooit een meid zien doen.Hier in de gym zijn er 2, die komen altijd samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ga de komende 2 dagen naar een plek waar de fit4free geen barbells heeft. Gewoon een extra dag rust nemen of voor een dag iets anders dan SS doen met dumbells?
edit: Ik ken geen 1 meisje die squat, in 3 jaar tijd zelfs nooit een meid zien doen.Ik heb jaren geleden een tijdje getraind met een meid die 10x85kg squatte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga toch proberen het zo lang mogelijk zonder hulpmiddelen te doen. Rack pulls zijn daar perfect voor trouwens omdat je de bar niet zo lang vast hebt als bij een deadlift.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik liep ook tegen dit probleem aan, ik kon het gewicht nog wel aan, alleen mijn grip was de zwakste schakel.
Mijn trainingsmaat nam twee weken geleden handschoentjes van zijn werk mee, met een rubberen grip, en dat gaat een stuk beter nu![]()
Ik zie er alleen wel uit als zwarte piet, tijdens de deadlift
Niet speciaal nee, maar het wel een goede oefening ervoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef seto het volgende:
Rack pulls doe je toch niet om je grip te verbeteren?
Ik heb het trouwens uit een boekje van Steve Justa. Kan het bewuste stukje niet online vinden, maar hij vind rack pulls, of quarter deadlifts een van de beste manieren om je grip sterker te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef seto het volgende:
Rack pulls doe je toch niet om je grip te verbeteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |