En koalabeertjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Maar in Australië heb je kangoeroes. Onterechte klacht.
In Nederland ook...in het wild op de Veluwe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Daarom UK en Scandinaviëquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef Marsenal het volgende:
Heh. Ik begrijp de TS wel. Australie is ver weg, dat trekt Europeanen.
Maar ik vind zelf op alle denkbare vlakken Europa een boeiendere plek om doorheen te trekken. Ik ken zelf ook iemand die down under ging om de reis van dr leven te maken, en die heeft er spijt van gekregen, kwam eerder terug.
Australie heeft gewoon niet zo heul veul.
En vleesch!quote:
Dit dus. godver wat een eindquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef Hallojo het volgende:
Onterechte klacht!
Outback AustraliaHeerlijk! (op de vliegen na
)
Het land is inderdaad echt gigantisch, wel eens in Rusland geweest? De Transsiberie express is ook erg indrukwekkend!quote:
Echt waar? WTF, dat gaat wel heel ver. Ik dacht dat aussies wel een gezellige drinkcultuur hadden. Zal wel per plaats verschillen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef Micson het volgende:
Zelfs in de kroeg is de betutteling aanwezig. Security loopt rond om dronken mensen eruit te gooien. Komen ze zo bij je staan: Having a good time mate? En als je dan niet 100% nuchter reageert gooien ze je eruit.
Dit is pas eenquote:
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Ja dat staat zeker nog op my to-do listquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Piethur het volgende:
[..]
Het land is inderdaad echt gigantisch, wel eens in Rusland geweest? De Transsiberie express is ook erg indrukwekkend!
Absoluut doen! Klinkt heel saai om heel lang in de trein te zitten maar wat een avontuur is dat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat staat zeker nog op my to-do list
een halfjaar Australië, en alleen maar 1 veel te donkere kutfoto gemaakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen, want dan kotst iedereen je uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Maar je bent dus heengegaan om ''jezelf te ontplooien''?
Ik kan inderdaad ook een Australie adoratietopic maken, want er zijn heel veel mooie dingen. Maar Australie wordt altijd al bewierrookt door iedereen, dus ik belicht bij deze even de negatieve kanten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Autralië is een geweldig land als jij daarheen gaat voor de natuur, om te surfen of te duiken en dergelijke. Maar als jij daarheen gaat voor genoemde redenen als in de OP had je ook gewoon in Europa kunnen blijven ja.
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Echt waar? WTF, dat gaat wel heel ver. Ik dacht dat aussies wel een gezellige drinkcultuur hadden. Zal wel per plaats verschillen.
Je kunt ook met het vliegtuig naar Alice gaan...quote:
Moeten we Haan33 eens heensturen dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.
Geef een Australiër maar eens een blikje "Het Kanon", dan vallen ze om voordat het blik halfleeg is.
Deden de Engelsen vroeger al, hun gespuis naar Australië sturenquote:
Haha ja, hij zou daar goed passen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deden de Engelsen vroeger al, hun gespuis naar Australië sturen
quote:4. Backpackers stelen. Als je een doos bier (á 40 dollar) koopt, kun je er de klok op gelijk zetten dat de helft eruit is de dag erna.
Beetje hypocriet?quote:Stiekem 's avonds hostels inglippen om er gratis te slapen.
Geldt natuurlijk niet voor TS.quote:
Bij zulke meiden zat ik in de klasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar gelukkig heeft TS zichzelf wel beter leren kennen.
Kun je grapjes over maken, maar de helft van de FOK!-ers boekt na een weekje Australie huilend een ticket naar huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar gelukkig heeft TS zichzelf wel beter leren kennen.
Misschien kunnen ze daar ook wel een leuke zolderkamer vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Kun je grapjes over maken, maar de helft van de FOK!-ers boekt na een weekje Australie huilend een ticket naar huis.
haha deze is in dierenpark genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.
[ afbeelding ]
Weet ik maar wou in dit leuke topic reageren en wist niet wat ik wou zeggenquote:
Moet dat eerst dan? Heel Nederland heb je al wel gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef DroogDok het volgende:
Snap sowieso niet zo goed waarom mensen naar de andere kant van de wereld moeten, heb je heel Europa al gezien dan?
Ik vind het vooral mooi om compleet andere omgevingen te zien. In Nederland lijkt alles wel redelijk op elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:00 schreef Justinn het volgende:
[..]
Moet dat eerst dan? Heel Nederland heb je al wel gezien?Wat maakt het uit waar mensen naartoe gaan? Het is toch heerlijk om als 'rijke westerse' de middelen te hebben om overal naar toe te kunnen gaan waar je heen wilt? Kan je van veel anderen niet zeggen.
Huhquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Europese steden zijn juist wel de moeite waard, Australische niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef mstx het volgende:
Je hoeft inderdaad niet voor de steden naar Australië te gaan, die zijn gewoon het zelfde als grote Europese steden. Maar goed, dat weet je van te voren. De natuur is zeker wel de moeite waard, zolang je de moeite neemt om ook de minder toeristische plekken te bezoeken.
Ja hoor, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef mstx het volgende:
Je hoeft inderdaad niet voor de steden naar Australië te gaan, die zijn gewoon het zelfde als grote Europese steden.
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Europese steden zijn juist wel de moeite waard, Australische niet.
Ze vallen in het niet bij de steden die Nielsch hierboven opsomt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.
Zeker wel, vooral als je het natuurlijk over geschiedenis/architectuur hebt. Maar ik bedoelde meer op de mensen die naar Australië gaan omdat "de mensuh zoo chillz en relaxxed zijn" enzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk![]()
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen Londen, Rome, Parijs en Berlijn enerzijds en Melbourne, Sydney en Adelaide anderzijds.
Sarcasme. Leer het herkennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker wel, vooral als je het natuurlijk over geschiedenis/architectuur hebt.
De steden zijn anders. In Australie heb je inderdaad niet de cultuur zoals in Europese steden, maar de sfeer is er wel relaxed. En (bijna) altijd goed weer, zodat je lekker op een terrasje kunt zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ze vallen in het niet bij de steden die Nielsch hierboven opsomt.
De VS vind ik super vet , twee keer heen geweest en ben verliefd op dat landquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Nielsch het volgende:
Verder is het een mooi stuk TS. Mijn vrouw wil graag een paar maanden door Australië gaan reizen maar ik sta er niet om te springen om daar 10.000 euro of nog iets meer aan uit te geven. Jouw post bevestigd mijn gevoel van 'zonde'.
De VS heeft trouwens ook geweldige natuur en is nog ff wat goedkoper dan Australië.
De VS is dan ook niet voor niets het beloofde landquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
De VS vind ik super vet , twee keer heen geweest en ben verliefd op dat land
Ja, sommige dingen zijn wat minder maar ik ga er graag naar toe. De zuidelijke staten vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:39 schreef rozecroc het volgende:
[..]
De VS is dan ook niet voor niets het beloofde landErg veelzijdig land met lekker veel fastfoodketens en immer vriendelijke mensen.
Wat vind jij daar persoonlijk minder? Zou graag eens richting Californie gaan, mooie verhalen over gehoord. Ben zelf ter hoogte van Chicago geweest. Daar is de omgeving wat eenzijdig, maar de steden des te mooier (zelfs spookstad Detroit had wel zijn charmes).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen zijn wat minder maar ik ga er graag naar toe. De zuidelijke staten vind ik heerlijk
De kortzichtigheid van de inwoners van de Zuidelijke staten vind ik soms wel irrritant. Detroit is mijn nicht geweest en die zei dat het een ongelofelijke ervaring is dus ook zeker nog eens bezoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:52 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat vind jij daar persoonlijk minder? Zou graag eens richting Californie gaan, mooie verhalen over gehoord. Ben zelf ter hoogte van Chicago geweest. Daar is de omgeving wat eenzijdig, maar de steden des te mooier (zelfs spookstad Detroit had wel zijn charmes).
In het zuiden zit je natuurlijk met die die hard Rednecks en naar ik begreep wat ongewenste Mexicanen. Zelf vind ik niks echt mis met de VS. Sommigen komen wat nep over met hun gemaakte beleefdheid, ik moest daar wat aan wennen, maar goed, dat is gewoon cultuur en het is goed bedoeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
De kortzichtigheid van de inwoners van de Zuidelijke staten vind ik soms wel irrritant. Detroit is mijn nicht geweest en die zei dat het een ongelofelijke ervaring is dus ook zeker nog eens bezoeken.
Wat vind jij minder dan?
Thnx kerel, zou het eens bekijken!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:04 schreef rozecroc het volgende:
[..]
In het zuiden zit je natuurlijk met die die hard Rednecks en naar ik begreep wat ongewenste Mexicanen. Zelf vind ik niks echt mis met de VS. Sommigen komen wat nep over met hun gemaakte beleefdheid, ik moest daar wat aan wennen, maar goed, dat is gewoon cultuur en het is goed bedoeld.
Hier een mooi stuk van Paul Rosenmöller over Detroit![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111434
Van mij mag je het zeggen, ik denk alleen dat er, wat het ontplooien betreft, veel betere keuzes zijn, dan een westers land waar je het makkelijk redt met de Engelse taal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen, want dan kotst iedereen je uitDesondanks zit je wel in je eentje aan de andere kant van de wereld, en sta je er op sommige momenten echt helemaal alleen voor. Af en toe is het ook best kut, en ik denk dat je daar wel van leert inderdaad
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
Dat is inderdaad zo. Voor de beginnende backpacker is het een eenvoudig land om je draai meteen te kunnen vinden. Maar in je eentje kom je toch voor genoeg uitdagingen te staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggen, ik denk alleen dat er, wat het ontplooien betreft, veel betere keuzes zijn, dan een westers land waar je het makkelijk redt met de Engelse taal.
Neuh, maar waarom zou je 24 uur in een vliegtuig gaan zitten als je nog nooit een fjord in Noorwegen heb gezien om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:00 schreef Justinn het volgende:
[..]
Moet dat eerst dan? Heel Nederland heb je al wel gezien?Wat maakt het uit waar mensen naartoe gaan? Het is toch heerlijk om als 'rijke westerse' de middelen te hebben om overal naar toe te kunnen gaan waar je heen wilt? Kan je van veel anderen niet zeggen.
Omdat veel mensen bewust of onbewust een persoonlijk lijstje hebben met plekken die ze als eerst graag zouden willen zien. En wanneer de natuur van Australie een persoon om wat voor reden dan ook meer aanspreekt dan de fjorden in Noorwegen, lijkt het me niet meer dan logisch dat zo'n persoon eerst de natuur in Australie gaat bezoeken, wanneer hij/zij zich dit kan permitteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Neuh, maar waarom zou je 24 uur in een vliegtuig gaan zitten als je nog nooit een fjord in Noorwegen heb gezien om maar wat te noemen.
Miami is leuk voor een weekje, maar de VS heeft zoveel meer te bieden. Doe dan een rondreis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon even een paar jaar werken en dan een half jaar daar gaan werken met je meisje, voor je kinderen krijgt.
Ik overweeg dat serieus, alleen dan met Miami ipv Australie.
och heb me er 10 dagen ook vermaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Miami is leuk voor een weekje, maar de VS heeft zoveel meer te bieden. Doe dan een rondreis.
Heel verstandig, er zijn toch veel te veel dingen om te zien in dat immense landquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
och heb me er 10 dagen ook vermaakt.
Ik heb niet zoveel met vakantie. Wil gewoon een keer meemaken hoe mensen daar écht leven, hoe de amerikanen écht zijn als je ze kent.
Beetje dom rondrijden en "dingen zien" is niet echt mijn ding.
t boeit me ook gewoon niet. Kijk een berg en een afgrond (rockies). Kijk een woestijn (texas). Kijk een indiaan (texas). Kijk, hippies (SF).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Heel verstandig, er zijn toch veel te veel dingen om te zien in dat immense land
Ja want ik ben alleen in Sydney geweestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef baaart het volgende:
TS verwacht cultuur en gaat naar een metropool. Je bent gewoon een beetje dom.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want ik ben alleen in Sydney geweest
en McLeods Daughtersquote:
Waar staat dat hij opzoek was naar cultuur en natuur?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef baaart het volgende:
[..]:'):')
Je klacht gaat voornamelijk over steden en de oostkust terwijl je op zoek bent naar cultuur en natuur. Een beetje inlezen voordat je een paar k gaat uitgeven is toch wel handig.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij opzoek was naar cultuur en natuur?
aboriginals, blablablaquote:Helemaal in mijn eentje naar de andere kant van de wereld in de ongerepte natuur. Alleen een episch avontuur aangaan, dat was de droom.
Australische vrouwen zijn inderdaad echt ongelooflijke hoeren. Daar kunnen de grootste Nickelson sletten uit Nederland nog niet tegenopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nog een klacht over Australie : De chicks. Ik verwachtte op de een of andere manier veel slanke, gebronsde blondharige rondborstige wulpse dames..
Maar ik zag eigenlijk alleen maar dik ingepakte, bleke, engels uitziende dames met overgewicht. De enige lekkere die er waren kwamen ook uit Europa
Je hebt altijd wel een leuke of interessante tijd als je met een bulk geld waar dan ook ter wereld de omgeving gaat bezichtigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef davihaa het volgende:
Dus je had het eigenlijk heel erg leuk, en toch klagen?
En de Engelse chicks waren vaak juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Australische vrouwen zijn inderdaad echt ongelooflijke hoeren. Daar kunnen de grootste Nickelson sletten uit Nederland nog niet tegenop
Is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.
Geef een Australiër maar eens een blikje "Het Kanon", dan vallen ze om voordat het blik halfleeg is.
en Sydney ook...of Hobart, bazenstad(je)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.
Dit dus jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:17 schreef Socios het volgende:
Bonusklacht: hipsters die zonodig een jaartje naar Australië willen om een "bijzondere reis te maken"
afgaan op wat andere mensen er over vertellen....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:48 schreef VacaLoca het volgende:
Australië is denk ik best wel een overrated bestemming ja. Staat dan ook vrij laag op mijn best wel lange wanna-go lijst. Ik ken tig Australiers en dan kan je al beetje beeld vormen over het land zelf en de cultuur en mensen.
Waar moet je dan op afgaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaan op wat andere mensen er over vertellen....
![]()
Ik hoor hele goede verhalen over Syrie op dit moment, kun je heen voor een knallende vakantie
het geknal...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |