Dit is pas eenquote:
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Maar in Australië heb je kangoeroes. Onterechte klacht.
Ja dat staat zeker nog op my to-do listquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Piethur het volgende:
[..]
Het land is inderdaad echt gigantisch, wel eens in Rusland geweest? De Transsiberie express is ook erg indrukwekkend!
Absoluut doen! Klinkt heel saai om heel lang in de trein te zitten maar wat een avontuur is dat!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat staat zeker nog op my to-do list
een halfjaar Australië, en alleen maar 1 veel te donkere kutfoto gemaakt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen, want dan kotst iedereen je uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Maar je bent dus heengegaan om ''jezelf te ontplooien''?
Ik kan inderdaad ook een Australie adoratietopic maken, want er zijn heel veel mooie dingen. Maar Australie wordt altijd al bewierrookt door iedereen, dus ik belicht bij deze even de negatieve kanten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Autralië is een geweldig land als jij daarheen gaat voor de natuur, om te surfen of te duiken en dergelijke. Maar als jij daarheen gaat voor genoemde redenen als in de OP had je ook gewoon in Europa kunnen blijven ja.
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Echt waar? WTF, dat gaat wel heel ver. Ik dacht dat aussies wel een gezellige drinkcultuur hadden. Zal wel per plaats verschillen.
Je kunt ook met het vliegtuig naar Alice gaan...quote:
Moeten we Haan33 eens heensturen dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.
Geef een Australiër maar eens een blikje "Het Kanon", dan vallen ze om voordat het blik halfleeg is.
Deden de Engelsen vroeger al, hun gespuis naar Australië sturenquote:
Haha ja, hij zou daar goed passen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deden de Engelsen vroeger al, hun gespuis naar Australië sturen
quote:4. Backpackers stelen. Als je een doos bier (á 40 dollar) koopt, kun je er de klok op gelijk zetten dat de helft eruit is de dag erna.
Beetje hypocriet?quote:Stiekem 's avonds hostels inglippen om er gratis te slapen.
Geldt natuurlijk niet voor TS.quote:
Bij zulke meiden zat ik in de klasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar gelukkig heeft TS zichzelf wel beter leren kennen.
Kun je grapjes over maken, maar de helft van de FOK!-ers boekt na een weekje Australie huilend een ticket naar huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar gelukkig heeft TS zichzelf wel beter leren kennen.
Misschien kunnen ze daar ook wel een leuke zolderkamer vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Kun je grapjes over maken, maar de helft van de FOK!-ers boekt na een weekje Australie huilend een ticket naar huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |