quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want ik ben alleen in Sydney geweest
en McLeods Daughtersquote:
Waar staat dat hij opzoek was naar cultuur en natuur?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef baaart het volgende:
[..]:'):')
Je klacht gaat voornamelijk over steden en de oostkust terwijl je op zoek bent naar cultuur en natuur. Een beetje inlezen voordat je een paar k gaat uitgeven is toch wel handig.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij opzoek was naar cultuur en natuur?
aboriginals, blablablaquote:Helemaal in mijn eentje naar de andere kant van de wereld in de ongerepte natuur. Alleen een episch avontuur aangaan, dat was de droom.
Australische vrouwen zijn inderdaad echt ongelooflijke hoeren. Daar kunnen de grootste Nickelson sletten uit Nederland nog niet tegenopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nog een klacht over Australie : De chicks. Ik verwachtte op de een of andere manier veel slanke, gebronsde blondharige rondborstige wulpse dames..
Maar ik zag eigenlijk alleen maar dik ingepakte, bleke, engels uitziende dames met overgewicht. De enige lekkere die er waren kwamen ook uit Europa
Je hebt altijd wel een leuke of interessante tijd als je met een bulk geld waar dan ook ter wereld de omgeving gaat bezichtigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef davihaa het volgende:
Dus je had het eigenlijk heel erg leuk, en toch klagen?
En de Engelse chicks waren vaak juistquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Australische vrouwen zijn inderdaad echt ongelooflijke hoeren. Daar kunnen de grootste Nickelson sletten uit Nederland nog niet tegenop
Is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De gemiddelde Australiër kan niet tegen bier. Niet verwonderlijk, als je altijd maar slootwater met een half procent alcohol te drinken krijgt.
Geef een Australiër maar eens een blikje "Het Kanon", dan vallen ze om voordat het blik halfleeg is.
en Sydney ook...of Hobart, bazenstad(je)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.
Dit dus jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:17 schreef Socios het volgende:
Bonusklacht: hipsters die zonodig een jaartje naar Australië willen om een "bijzondere reis te maken"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |