haha deze is in dierenpark genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Kangaroes zijn bazen inderdaad, heb ik nog een mooi fotootje van gemaakt.
[ afbeelding ]
Weet ik maar wou in dit leuke topic reageren en wist niet wat ik wou zeggenquote:
Moet dat eerst dan? Heel Nederland heb je al wel gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef DroogDok het volgende:
Snap sowieso niet zo goed waarom mensen naar de andere kant van de wereld moeten, heb je heel Europa al gezien dan?
Ik vind het vooral mooi om compleet andere omgevingen te zien. In Nederland lijkt alles wel redelijk op elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:00 schreef Justinn het volgende:
[..]
Moet dat eerst dan? Heel Nederland heb je al wel gezien?Wat maakt het uit waar mensen naartoe gaan? Het is toch heerlijk om als 'rijke westerse' de middelen te hebben om overal naar toe te kunnen gaan waar je heen wilt? Kan je van veel anderen niet zeggen.
Huhquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Miousana het volgende:
Maar in Australië heb je kangoeroes. Onterechte klacht.
Europese steden zijn juist wel de moeite waard, Australische niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef mstx het volgende:
Je hoeft inderdaad niet voor de steden naar Australië te gaan, die zijn gewoon het zelfde als grote Europese steden. Maar goed, dat weet je van te voren. De natuur is zeker wel de moeite waard, zolang je de moeite neemt om ook de minder toeristische plekken te bezoeken.
Ja hoor, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:22 schreef mstx het volgende:
Je hoeft inderdaad niet voor de steden naar Australië te gaan, die zijn gewoon het zelfde als grote Europese steden.
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Europese steden zijn juist wel de moeite waard, Australische niet.
Ze vallen in het niet bij de steden die Nielsch hierboven opsomt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Perth en Melbourne vind ik wel de moeite waard hoor.
Zeker wel, vooral als je het natuurlijk over geschiedenis/architectuur hebt. Maar ik bedoelde meer op de mensen die naar Australië gaan omdat "de mensuh zoo chillz en relaxxed zijn" enzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk![]()
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen Londen, Rome, Parijs en Berlijn enerzijds en Melbourne, Sydney en Adelaide anderzijds.
Sarcasme. Leer het herkennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker wel, vooral als je het natuurlijk over geschiedenis/architectuur hebt.
De steden zijn anders. In Australie heb je inderdaad niet de cultuur zoals in Europese steden, maar de sfeer is er wel relaxed. En (bijna) altijd goed weer, zodat je lekker op een terrasje kunt zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ze vallen in het niet bij de steden die Nielsch hierboven opsomt.
De VS vind ik super vet , twee keer heen geweest en ben verliefd op dat landquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef Nielsch het volgende:
Verder is het een mooi stuk TS. Mijn vrouw wil graag een paar maanden door Australië gaan reizen maar ik sta er niet om te springen om daar 10.000 euro of nog iets meer aan uit te geven. Jouw post bevestigd mijn gevoel van 'zonde'.
De VS heeft trouwens ook geweldige natuur en is nog ff wat goedkoper dan Australië.
De VS is dan ook niet voor niets het beloofde landquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
De VS vind ik super vet , twee keer heen geweest en ben verliefd op dat land
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |