Ach, dat gezeur over dat het vroeger leuker was. Dat soort types zitten ook altijd in de hoek van de kroeg te zemelen. Ik kan er nooit zoveel mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.
Het lijkt er inderdaad op dat de POL-SC een beetje op z'n einde loopt, met name door toedoen van die jonge rechtse honden die alles verpesten.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.
Het lijkt er inderdaad op dat de POL-SC een beetje op z'n einde loopt, met name door toedoen van die jonge rechtse honden die alles verpesten.
In een literair cafe.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur over dat het vroeger leuker was. Dat soort types zitten ook altijd in de hoek van de kroeg te zemelen. Ik kan er nooit zoveel mee.
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik me dat later kan veroorloven. Als ik de bonusjes van de VVD nodig heb zou ik het wel weten.quote:
Wel mooi als je bezoek hebt dan. Iedereen opstaan, ik wil slapen!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Slaapbank... Dekbed ligt er boven op een plankje.
Verplicht elke dag je bed opmaken, anders kan je niet zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Slaapbank... Dekbed ligt er boven op een plankje.
Ergens ben je best een leuke usert.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, Euribob valt daar niet onder.
Wel lekker knus voor feestjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel mooi als je bezoek hebt dan. Iedereen opstaan, ik wil slapen!
Hoho, we hebben toch nieuw bloed nu.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.
Meer ruimte heb je toch ook niet nodig? Maar de prijs is inderdaad aan de happige kant.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda #81
120k voor 13m2.
Hier is alles bespreekbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.
Ik heb 25 meter geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer ruimte heb je toch ook niet nodig? Maar de prijs is inderdaad aan de happige kant.
Wie dan?quote:
De bobs, monkeyyy, Ziba en Reya.quote:
13 m2 woonruimte, 12 m2 pens.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens moet die pens ook blijven.
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zou geen mensen durven uit te nodigen als ik zo zou wonen.
Erik weet het zelf ook niet meer zo goed, geloof ik.quote:
No shit, dombo.quote:
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.
Driewerf hoera. Reya is trouwens verre van nieuw.quote:
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Trololololoquote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Ga is VKZ SP'ers pesten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
Ik wil niet met die post eindigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Klep dicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Heerlijk, zo'n goed gebekte, dikke rechercheur. Onmisbaar voor een B-film.quote:
Lekker de NRC lezen, met een borreltje en een leesbril aan het einde van je neus.quote:
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
Huilie.quote:
Ik ben verliefd op Scandalous.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
Ja, maar die zijn niet 120k en/of koop. Wel lekker naar huis rollen vanaf het centrum.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?
ERIK!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
In ieder geval geen 120.000 ekkers.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tegenhanger van Arolsen, maar ik wist het al hoor Robin.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
Dat ik stiekem links ben en rechts een slecht imago probeer te geven door getroll.
Precies. KOM OP DAN, BOLLE!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wees een vent en gooI de boel echt dicht.
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolderquote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.
Hoewel ik heb geleerd dat je nooit een vrouw mee naar heus moet nemen, stel je voor dat ze zwanger van je wordt of erachter komt dat de platjes toch echt van jou afkomstig zijn, dan weet ze meteen waar je woont. Dus altijd naar het huis van de vrouw gaan en jezelf met een kloon-identiteit voorstellen.
Zou het ook een onprettig idee vinden als iemand in mijn autistenaura binnendringt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ach, daar maakt iedereen zich zo nu en dan schuldig aan volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens het gevoel dat je haar echt veroverd hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.quote:
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Erik die de troonrede opeet, ik zie er de humor wel van in.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Geen van die drie.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
sjun en Monidique.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
Vind je het gek, komt er eens een aantrekkelijk meisje langs, is meteen het hoofd van alle introverte triestelingen op hol.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
EetGaaf.quote:
Hosties = lichaam van Jezusquote:
Nee, dat wordt het pas nadat een priester Hoc est enim Corpus Meum heeft gezegd. Het is gewoon eetpapier.quote:
In een pan braken en dat net zolang koken totdat het vaste vorm aanneemt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is het recept voor hosti eigenlijk?
Men neme een Jezus en bewaart zijn bloed voor de wijn, daarna schaaft men de Jezus in kleine plakjes. Daarna bakken tot ze goudkleurig zien in een voorverwaarmde oven op 666 graden.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is het recept voor hosti eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In een pan braken en dat net zolang koken totdat het vaste vorm aanneemt.
Die heeft ie alquote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.
Die eetwedstrijden duren ook steeds langer.quote:
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.quote:
Je bent nu al ophooggebabbeld naar manager?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.
Fout, je meerdere heeft het altijd gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |