De TT is dan ook meer een eerbetoon aan onze herder in moeilijke tijden, de verlichte swami met een bol broekje die al ouzo drinkend z'n schaapjes door de woelige baren leidt.quote:
Ah. Nee, dat ben ik niet. Geen ouzo en bolle broekjes hier, gelukkigquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De TT is dan ook meer een eerbetoon aan onze herder in moeilijke tijden, de verlichte swami met een bol broekje die al ouzo drinkend z'n schaapjes door de woelige baren leidt.
Ja hoekandatquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Sersjee het volgende:
Geinig, voor het eerst da'k post 302 heb!
Ik heb het wel eerder gezien, dan moet je dus echt exact op dezelfde tijd op "invoeren" klikken als iemand anders.quote:
Geniaal!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het wel eerder gezien, dan moet je dus echt exact op dezelfde tijd op "invoeren" klikken als iemand anders.
Ja dat is een rare vorm van multitasken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
Twitteren tijdens seks. Ja, ook het eerste waar ik aan denk als ik lig te bumsen![]()
Juist. Normaal kan ik rustig meerdere dingen tegelijk, maar jeetje...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat is een rare vorm van multitasken.
Ze kennen hem zeker alleen van die clips die 3FM nog weleens pleegt te maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
Domien is een vrouw volgens Shownieuws
Niet alleen volgens hun.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
Hoe komen ze daar bij ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar bij ?Geil wijf wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar bij ?Ik zou der doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we haar samen doen? Kan ze hierheen komen, scheelt ons reistijdquote:
Neu, niet echt. De radio staat hier uit, lig me lekker te vervelen op de bank met de TdF aanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering houdt de gemoederen in dit topic in elk geval weer goed bezig!
Ja lig je lekker te soppen op die platgedopete fietsnichten?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt. De radio staat hier uit, lig me lekker te vervelen op de bank met de TdF aan
Nee man, ik ben niet in de stemming om te soppen, ziekquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lig je lekker te soppen op die platgedopete fietsnichten?
Waardeloze regeling. Alsof dat dé problemen zijn waar men zich in dit land op moet richten...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Roel zit nu Ophef over verbod staand bier drinken in Maastricht.
Welk nummer?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef alors het volgende:
Als ze het zo bagger vinden, draai het dan gewoon niet. Iedereen vind het kut. Ze durven het alleen niet te weigeren omdat de concurrenten het ook draaien.
Het zit nu ook in NOS op 3quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waardeloze regeling. Alsof dat dé problemen zijn waar men zich in dit land op moet richten...
roelke zit wel in de hoek waar de klappen vallen, eerst die wietpas nu dit..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Roel zit nu Ophef over verbod staand bier drinken in Maastricht.
Heerlijk! Graag dit tot aan december. Iedereen chagrijnigquote:
alvleesklierkankerquote:
Thhnnxxxx c'tjequote:
Oh tell me about it, ik vier die van mij liever ook niet. Alles in een kringetje in een te kleine kamer, veel te veel eten inkopen, constant afvragen of iedereen het nog naar de zin heeft en op den duur moe worden en dan hopen dat men langzaamaan wil gaan maar niemand gaat. Oh ja, en dat jaar ouder worden gedoe.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thhnnxxxx c'tje
Verder heb ik een soort haat aan verjaardagen, lange zit + verplichte bezoekjes en praatjes.![]()
Exact dit! Gelukkig duurt het weer een jaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh tell me about it, ik vier die van mij liever ook niet. Alles in een kringetje in een te kleine kamer, veel te veel eten inkopen, constant afvragen of iedereen het nog naar de zin heeft en op den duur moe worden en dan hopen dat men langzaamaan wil gaan maar niemand gaat. Oh ja, en dat jaar ouder worden gedoe.Ik ga gewoon liever een avondje erop uit met vriendinnen en kom hier en daar nog in de loop der tijd 'n gebakje brengen bij familie.
Ik mag over 'n maand weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact dit! Gelukkig duurt het weer een jaar.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh tell me about it, ik vier die van mij liever ook niet. Alles in een kringetje in een te kleine kamer, veel te veel eten inkopen, constant afvragen of iedereen het nog naar de zin heeft en op den duur moe worden en dan hopen dat men langzaamaan wil gaan maar niemand gaat. Oh ja, en dat jaar ouder worden gedoe.Ik ga gewoon liever een avondje erop uit met vriendinnen en kom hier en daar nog in de loop der tijd 'n gebakje brengen bij familie.
Waarom doen jullie dat dan ook. Als je het niet wil dan organiseer je het toch niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact dit! Gelukkig duurt het weer een jaar.
Ik heb daar vrij weinig over te zeggen, ouders he. Het is al wel minder dan normaal gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Waarom doen jullie dat dan ook. Als je het niet wil dan organiseer je het toch niet.
Je bent 19 ga lekker uit met je vrienden en laat je ouders maar in een kringetje zitten. Het klinkt misschien onbeschoft, maar ze mogen best wel beseffen dan kleine jongetjes groot worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij weinig over te zeggen, ouders he. Het is al wel minder dan normaal gelukkig.
Ik organiseer niks, mensen gaan ervan uit dat ze kunnen komen en komen dan ook, met name als 't weekend is. En ik ben dan weer te beleefd om te zeggen dat ik helemaal niks vier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Waarom doen jullie dat dan ook. Als je het niet wil dan organiseer je het toch niet.
Had Domien niet een enorme zomerhit?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
Dat wordt nog een groot drama bij het uitzoeken van de MH deze week, al die nieuwe singles...
Ekdom in de nacht stopt ermeetwitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:14:04Mooi: @BarendvanDeelen & @wijnand3fm gaan vanaf 1 sep samen twee programma's op #3FM maken, zondagavond 18-20u en vrijdagnacht 04-07u! reageer retweet
Was al een tijdje bekend toch dat Ekdom in de nacht stopte, was omdat hij een televisie programma ging maken op zaterdag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom in de nacht stopt ermeetwitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:14:04Mooi: @BarendvanDeelen & @wijnand3fm gaan vanaf 1 sep samen twee programma's op #3FM maken, zondagavond 18-20u en vrijdagnacht 04-07u! reageer retweet
![]()
Oh dat eerste wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend toch dat Ekdom in de nacht stopte, was omdat hij een televisie programma ging maken op zaterdag.
Televisiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend toch dat Ekdom in de nacht stopte, was omdat hij een televisie programma ging maken op zaterdag.
Ik luister de Freaknacht eigenlijk niet meer omdat het niet meer zo "freak"nacht is. Maar met de zomerstop van tv programma's, komt Gerard dan weer terug in de freaknacht of niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik luister de Freaknacht eigenlijk niet meer omdat het niet meer zo "freak"nacht is. Maar met de zomerstop van tv programma's, komt Gerard dan weer terug in de freaknacht of niet?
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 11:11:40Ja mensen, het klopt. Ik stop per sept. met de freaknacht. Het waren 8 te gekke jaren maar mijn gezin wil hun vader terug in het weekend! reageer retweet
Snap ik welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope.twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 11:11:40Ja mensen, het klopt. Ik stop per sept. met de freaknacht. Het waren 8 te gekke jaren maar mijn gezin wil hun vader terug in het weekend! reageer retweet
Ik vind hem prima aan te horen, maar ik ben in een bui, waarin ik het fijn vind om overal tegenaan te schoppen. M'n mening kan dus veranderen in dezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ie geen positieve recensies over het nieuwe album van Maroon 5 tegenkomt, zal dan niet zonder reden zijn hè. En maar blijven draaien, die stemvervormershit!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem prima aan te horen, maar ik ben in een bui, waarin ik het fijn vind om overal tegenaan te schoppen. M'n mening kan dus veranderen in dezen.
Ik vind het jammer van Maroon 5. Want Adam Levine kan gewoon echt goed zingen. Songs About Jane is het bewijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ie geen positieve recensies over het nieuwe album van Maroon 5 tegenkomt, zal dan niet zonder reden zijn hè. En maar blijven draaien, die stemvervormershit!
Toen had ze tenminste nog vel om de botten.quote:
volgens mij nu ook wel weer, alleen ze is een tijdje behoorlijk doorgeslagen ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen had ze tenminste nog vel om de botten.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk! Graag dit tot aan december. Iedereen chagrijnig![]()
Bek dicht trollquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
Ah, ze pikken op dat het beter weer gaat worden. Leuk, dan begint iedereen te mekkeren en te zeveren dat het te warm is
Is al bekend of hij naar een andere zender gaat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef FZN05 het volgende:
Nu de Guismaster weggaat, is 3FM wel in één keer klaar met bezuinigen.
Sky Radioquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Is al bekend of hij naar een andere zender gaat?
Hij zit al op Radio 2.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zaterdag- en zondagochtend tussen 6:00u en 9:00u op Radio 2. Maar dat deed hij al volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles wetenquote:
Ik luister nooit naar die zender (of hij moet op het werk aan staan) en rond die tijd lig ik nog voor pampusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zaterdag- en zondagochtend tussen 6:00u en 9:00u op Radio 2. Maar dat deed hij al volgens mij.
Tja... Verveel me suf op relatievlak en je moet toch watquote:
Goeie schoenen!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Verveel me suf op relatievlak en je moet toch wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie schoenen!Wtf moet ik met goeie schoenen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Broodquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg jong0ns wat zit er in de LUNCHBOX????/////
Nee, die zal zelfs in zijn huidige staat van ontbinding niet in een trommeltje passenquote:
Gatverdamme die luchtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die zal zelfs in zijn huidige staat van ontbinding niet in een trommeltje passen
Zal vast, gedachten lezen kan ik nog steeds niet gelukkigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
En hoe weet je dat ik op vakantie ga? Heb ik dat hier geroepen ofzo?
Na vrijdag ben ik ~3 weken foetsie idd, dus dan komt dit topic misschien weer eens op niveauquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vast, gedachten lezen kan ik nog steeds niet gelukkig
Vast niet, je broer zal er dan wel een keer weer zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na vrijdag ben ik ~3 weken foetsie idd, dus dan komt dit topic misschien weer eens op niveau
Jij moet altijd wat te zeuren hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een sportprijsvraag. Relevant op een publieke muziekzender.
Ik vind de prijs anders wel erg tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een sportprijsvraag. Relevant op een publieke muziekzender.
Nee, 3FM moet es niet zo commercieel zijn. Wat is de relevantie voor 3FM? Een naam van een sponsor mag toch niet genoemd worden. Laat dat lekker aan 538 en consorten.quote:
Het is niet alleen dit, altijd als ik zie dat je in deze reeks post denk ik: "Oh, wat heeft ie nu weer te zeuren?".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 3FM moet es niet zo commercieel zijn. Wat is de relevantie voor 3FM? Een naam van een sponsor mag toch niet genoemd worden. Laat dat lekker aan 538 en consorten.
Weer een die over positieve posts heen leest.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit, altijd als ik zie dat je in deze reeks post denk ik: "Oh, wat heeft ie nu weer te zeuren?".
Daarom snap ik ook niet dat je nog 3FM luistert.
Ja, je liefde voor Maroon5, Gotye en Blof wordt regelmatig tentoongespreid hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer een die over positieve posts heen leest.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
Ik kruip even weer in de anti-plage schuilkelder.
Kom er maar weer uit, ellende is voorbij. Het is gelukkig maar een kort nummertjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
Ik kruip even weer in de anti-plage schuilkelder.
Welja... Laat je je een keer ontvallen dat je graag volle zalen trekt, ben je gelijk een ruktangquote:
Zo makkelijk ben ik niet te touchéren, schatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Welja... Laat je je een keer ontvallen dat je graag volle zalen trekt, ben je gelijk een ruktang
Ik ook niet m'n jong, ik laat me niet toucherenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet te touchéren, schat
Ben naar de kapper geweest hoorquote:
Dat duurt nog hééééééél lang. Vraag het begin mei nog eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
Mijn verjaardag is gelukkig nog heel ver weg. Ik heb geen zin in al teveel rekenwerk, degenen met interesse mogen Sersjee lief aankijken, hij mag nog net zo lang wachten.
Goh. Geen radio in de buurt gehad vandaag. Bezig met dingen, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:12 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!
Sersjee, het is Bryan Adams dag op radio 2 vandaag. Gewoon, effe een tip.
Boeit eigenlijk ook helemaal niet, gaat nog maanden duren gelukkig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat duurt nog hééééééél lang. Vraag het begin mei nog eens
[..]
quote:
Heerlijk nummerquote:
sorry, zit te songpoppen en ik ga zo film kijkenquote:
Alsof jij de enige bent die er een dolle boel van weet te maken hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry, zit te songpoppen en ik ga zo film kijken
nee, dat beweer ik niet. al ben ik natuurlijk wel 1 van de legendarische smaakmakers in dit topic...ahemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Alsof jij de enige bent die er een dolle boel van weet te maken hier
Tja, dat dan weer wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat beweer ik niet. al ben ik natuurlijk wel 1 van de legendarische smaakmakers in dit topic...ahem
Ik moet naar Zwolle. Gelukkig mag ik na m'n dienst wel weer naar huisquote:
Das een flink pokke-end, hoe lang reis je daarover??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga weer voor een retourtje Groningen Delft
3u50mquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een flink pokke-end, hoe lang reis je daarover??
Waar is jouw leven gebleven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga weer voor een retourtje Groningen Delft
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Againzender het volgende:
Ruud de Wild net op TV. Je zal het maar zien gebeuren zo'n moord voor je ogen. Dan zit je wel in de knoop....
Ja hoor, geen probleemquote:
staat mij nog steeds zo bij. Ruud met Pim, goede uitzending. En ff later breekt de pleuris uit,quote:
Ik heb de uitzending niet gehoord, maar ik weet nog wel dat ik een autoradio aan het inbouwen was toen ik het hoorde. Lijkt nog niet eens zo lang geleden...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
staat mij nog steeds zo bij. Ruud met Pim, goede uitzending. En ff later breekt de pleuris uit,
Naar stuk 3FM historie.
lijkt inderdaad nog zo kort geleden, maar ik had toen nog geen kinderen, nog niet dit huis, dus het is alweer even geledenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gehoord, maar ik weet nog wel dat ik een autoradio aan het inbouwen was toen ik het hoorde. Lijkt nog niet eens zo lang geleden...
Wacht, het is al wel lang geleden. In 2002 woonde ik nog samen... Sjemig, dat lijkt veel langer geledenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt inderdaad nog zo kort geleden, maar ik had toen nog geen kinderen, nog niet dit huis, dus het is alweer even geleden
Maar heel raar toen. Was zo pissig toen ik het hoorde dat ik aan de gewichten ben gaan hangen om me af te reageren.
maar wel TV tijd ervoor terug gekregen. Of heb ik gemist dat hij nu nog meer gaat inleveren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom heeft in een paar jaar tijd aardig wat van zijn zendtijd ingeleverd
hoorde ik bij de kweker waar ik toen werkte, om 5u daar weggegaan, om 6u kom ik thuis en zet de tv aan en dan sluit het journaal af met breaking news dat Pim Fortuin is. ik dacht nog dat het een geintje moest zijn want ik had em net nog gehoord. ik denk zelfs dat ik nog weet wie het voorlas: Noraly Beijer, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
staat mij nog steeds zo bij. Ruud met Pim, goede uitzending. En ff later breekt de pleuris uit,
Naar stuk 3FM historie.
freaknacht. En inderdaad vanwege tv jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel TV tijd ervoor terug gekregen. Of heb ik gemist dat hij nu nog meer gaat inleveren?
Volgens mij Harme Siezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoorde ik bij de kweker waar ik toen werkte, om 5u daar weggegaan, om 6u kom ik thuis en zet de tv aan en dan sluit het journaal af met breaking news dat Pim Fortuin is. ik dacht nog dat het een geintje moest zijn want ik had em net nog gehoord. ik denk zelfs dat ik nog weet wie het voorlas: Noraly Beijer, maar dat weet ik niet zeker
freaknacht kwijt? radiotechnisch kut, maar als ouder met jonge kinderen kan ik het begrijpen. En TV verdient beter laten we wel wezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
freaknacht. En inderdaad vanwege tv ja
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
freaknacht kwijt? radiotechnisch kut, maar als ouder met jonge kinderen kan ik het begrijpen. En TV verdient beter laten we wel wezen.
Axel reageerde op de Ekstra Weekend strooifoto ook met: "dat is Gerard van Fort Bouyard!"
Joch is goddomme twee keer bij Gerard in de uitzending geweest
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
freaknacht kwijt? radiotechnisch kut, maar als ouder met jonge kinderen kan ik het begrijpen. En TV verdient beter laten we wel wezen.
Axel reageerde op de Ekstra Weekend strooifoto ook met: "dat is Gerard van Fort Bouyard!"
Joch is goddomme twee keer bij Gerard in de uitzending geweest
quote:Barend & Wijnand in het weekend op 3FM
Barend & Wijnand in het weekend op 3FM
Barend van Deelen en Wijnand Speelman krijgen een vaste plek in de programmering van 3FM. Het duo neemt de freaknacht over van Gerard Ekdom, vrijdag- op zaterdagnacht van 4:00 tot 7:00 uur, en volgt op zondagavond van 18:00 tot 20:00 uur Sander Guis op. Beide programma's worden gemaakt door de NCRV.
Barend en Wijnand zaten allebei in de 3FM dj-opleiding en maakten samen een doordeweeks nachtprogramma. Nu stromen ze dus door binnen 3FM. Kortgeleden rondde Sander Hogendoorn de dj-opleiding al af. Hij is sinds twee weken 's ochtends in het weekende te horen.
Sander Guis stopt met zijn wekelijkse programma 'Bring It On!' op 3FM. Hij gaat zich helemaal richten op Radio 2, waar hij op zaterdag en zondag van 6:00 tot 9:00 uur te horen is met 'Music Matters'. Gerard Ekdom stopt met zijn nachtprogramma op 3FM omdat het niet meer te combineren is met de televisiewerkzaamheden die hij doet. Hij blijft gewoon elke werkdag te horen op 3FM met 'Effe Ekdom' en op vrijdagavond met 'Ekstra Weekend'.
je hebt idd gelijk ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij Harme Siezen.
Maar ik had net het journaal gekeken, was afgelopen en zapte naat Star Trek op RTL nog wat. En toen hoorde ik door de planken vloer vanaf de onderburen opeens weer een journaal tune.
Dacht even dat het wat-als-wat-dan repo was, maar na radio en FOK! gecontroleerd te hebben was wel duidelijk dat het goed fout was.
Venieuwing kan geen kwaad hoorquote:
dit is ook precies waarvan ik weet waar ik was, en 9/11 ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt idd gelijk ja.
is trouwens 1 van de weinige dingen waarvan ik weet waar ik was toen ik het hoorde. samen met 9/11 en de dood van Lady Diana.
In die tijd werkte ik dichtbij je huisquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb nog een spreekbeurt gehouden op de basisschool over 9/11..
In die tijd woonde ik nog bij de zaakquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
In die tijd werkte ik dichtbij je huis
Oh, das iets verder fietsenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In die tijd woonde ik nog bij de zaak.
Alweer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ELECTRIC 6 KOMT NAAR NEDERLAND!
ik wil er heen![]()
![]()
alweer? wanneer zijn ze dan geweest?quote:
tussendemiddag? ik dacht dat het rond 15u onze tijd gebeurde...quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Oooh leuk, ik doe ook mee!
Toen ik hoorde van 9/11 kwam ik tussen de middag thuis van school. Moeders zat te staren naar de tv want tante werkt(e) daar vlakbij. En Lady Di.. Bestond ik toen al? Hmmm..
Meen mij te herinneren dat een studiegenoot een jaar geleden heen was geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alweer? wanneer zijn ze dan geweest?
dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen mij te herinneren dat een studiegenoot een jaar geleden heen was geweest
Ahh ja dat was het. Twijfelde een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tussendemiddag? ik dacht dat het rond 15u onze tijd gebeurde...
ah, 14.46u: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslagen_op_11_september_2001
zal dus waarsch na school zijn geweest
Whehe ik leef nog altijd in de waan dat iedereen na 1994 geboren is nog steeds een klein kind isquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh ja dat was het. Twijfelde een beetje.
2001.. Toen was ik nog een snoezig popje van 7!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. hoop dat er vannacht geen ramp gebeurd die ik dan morgen met terugwerkende kracht moet bijlezen...
trusten!
Idem hier... Ik moest laatst iemand intaken op het werk, was geboren in 1991. De ondergrens om bij ons te mogen wonen is 18jr, ik schrok dat het kloptequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe ik leef nog altijd in de waan dat iedereen na 1994 geboren is nog steeds een klein kind is
Slaap lekker!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, om fucking 8.15 een afspraak bij de tandarts. En dat in mijn vakantie![]()
Godzeidank ben ik van 1994 dus ik ben een groot kindquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe ik leef nog altijd in de waan dat iedereen na 1994 geboren is nog steeds een klein kind is
Ahhh koesjie koesjie koesjiequote:
Ahh wat schattig. Heb je ook zo'n kinder zweepje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn onderschriftje zegt voldoende (:
![]()
Misschien maar tijd om die aan te schaffen.. Laatst kreeg ik al naar m'n kop geslingerd dat ik een verborgen talent voor SM heb..quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ahh wat schattig. Heb je ook zo'n kinder zweepje?
Op naar de 'speelgoed' winkel danquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien maar tijd om die aan te schaffen.. Laatst kreeg ik al naar m'n kop geslingerd dat ik een verborgen talent voor SM heb..
Eh?quote:
Mazzelaar! Ik moet nog 4 weken werken na deze week. Das het nadeel van veel collega's met kinderen, die nemen voorrang op de bouwvakquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:43 schreef themauster het volgende:
Ik ben toe aan vakantieGelukkig morgen nog werken en dan 3 weken vakantie
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer ik vakantie heb maar mijn collega neemt liever de laatste 3 week vakantie dan neem ik wel de eerste 3. Ik blijf toch niet in Nederland dus voor het weer hoef ik het niet te doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik moet nog 4 weken werken na deze week. Das het nadeel van veel collega's met kinderen, die nemen voorrang op de bouwvak
Nog geen idee of ik weg gaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer ik vakantie heb maar mijn collega neemt liever de laatste 3 week vakantie dan neem ik wel de eerste 3. Ik blijf toch niet in Nederland dus voor het weer hoef ik het niet te doen
Hij wel, Sander is zojuist uitgevallen. Welke 3FM'ers hebben m nou wel uitgelopen? Alleen Giel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:40 schreef alors het volgende:
WHUT ik luister radio1 en Erik Dikeb wordt geinterviewd, hij loopt de Vierdaagse, hij loopt voor een goed doel...![]()
Hij leeft nog
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef henkde_j het volgende:
Baas Bruce![]()
First show after #HydePark, @springsteen brings on his own powerstation... No one shuts down the Boss!!![]()
[ afbeelding ]
Hij begon ook precies waar zijn vorige nummer was afgepaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef henkde_j het volgende:
Baas Bruce![]()
First show after #HydePark, @springsteen brings on his own powerstation... No one shuts down the Boss!!![]()
[ afbeelding ]
Baas Bruce![]()
[ afbeelding ]
Baas Bruce![]()
[ afbeelding ]
Werkquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef alors het volgende:
Twee uur stilte, iedereen is vast buiten van het weer aan het genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |