De TT is dan ook meer een eerbetoon aan onze herder in moeilijke tijden, de verlichte swami met een bol broekje die al ouzo drinkend z'n schaapjes door de woelige baren leidt.quote:
Ah. Nee, dat ben ik niet. Geen ouzo en bolle broekjes hier, gelukkigquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De TT is dan ook meer een eerbetoon aan onze herder in moeilijke tijden, de verlichte swami met een bol broekje die al ouzo drinkend z'n schaapjes door de woelige baren leidt.
Ja hoekandatquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Sersjee het volgende:
Geinig, voor het eerst da'k post 302 heb!
Ik heb het wel eerder gezien, dan moet je dus echt exact op dezelfde tijd op "invoeren" klikken als iemand anders.quote:
Geniaal!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het wel eerder gezien, dan moet je dus echt exact op dezelfde tijd op "invoeren" klikken als iemand anders.
Ja dat is een rare vorm van multitasken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
Twitteren tijdens seks. Ja, ook het eerste waar ik aan denk als ik lig te bumsen![]()
Juist. Normaal kan ik rustig meerdere dingen tegelijk, maar jeetje...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat is een rare vorm van multitasken.
Ze kennen hem zeker alleen van die clips die 3FM nog weleens pleegt te maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
Domien is een vrouw volgens Shownieuws
Niet alleen volgens hun.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
Hoe komen ze daar bij ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef themauster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar bij ?Geil wijf wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar bij ?Ik zou der doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we haar samen doen? Kan ze hierheen komen, scheelt ons reistijdquote:
Neu, niet echt. De radio staat hier uit, lig me lekker te vervelen op de bank met de TdF aanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering houdt de gemoederen in dit topic in elk geval weer goed bezig!
Ja lig je lekker te soppen op die platgedopete fietsnichten?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt. De radio staat hier uit, lig me lekker te vervelen op de bank met de TdF aan
Nee man, ik ben niet in de stemming om te soppen, ziekquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lig je lekker te soppen op die platgedopete fietsnichten?
Waardeloze regeling. Alsof dat dé problemen zijn waar men zich in dit land op moet richten...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Roel zit nu Ophef over verbod staand bier drinken in Maastricht.
Welk nummer?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef alors het volgende:
Als ze het zo bagger vinden, draai het dan gewoon niet. Iedereen vind het kut. Ze durven het alleen niet te weigeren omdat de concurrenten het ook draaien.
Het zit nu ook in NOS op 3quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waardeloze regeling. Alsof dat dé problemen zijn waar men zich in dit land op moet richten...
roelke zit wel in de hoek waar de klappen vallen, eerst die wietpas nu dit..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Roel zit nu Ophef over verbod staand bier drinken in Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |