SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.If not now, then when.![]()
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.
Komt trouwens hierdoor, als je erop Googled zie je pics van dat spul.. En van Lil Wayne.
![]()
God dammit I'm a genius.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio komt altijd met harde visuals voor z'n nummers.
full stops and exclamation marks![]()
Zo veel zijn het er toch niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.Feyenoord Rotterdam![]()
Young Money, yeahquote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel negers zo'n verlepte stem kunnen hebben als Lil Wayne.
Throw dirt on me and grow a wildflower
But it's fuck the world, get a child out her
Yeah, my life a bitch, but you know nothing 'bout her
Been to hell and back, I can show you vouchersquote:![]()
![]()
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als kanker een artiest was.Deathlift or Die.![]()
Zullen we onze vete even beslechten?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.
Als kanker muziek was.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bazige track is bazig.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dus echt niet hoe zoveel mensen zijn muziek muziek kunnen noemen.
Als kanker muziek was.
Perfecte muziek om te curlen.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 15-07-2012 16:43:17 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Na het eten ja?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zullen we onze vete even beslechten?
Ik ben een diesel.Deathlift or Die.![]()
Dan ben ik naar The Pharcyde. Er van uitgaande dat je een burgerlijke lul bent die om 6 uur eet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet ik. Maar ik had het juist net weggehaald. Was te laatquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik eet iedere 2 uur, dus rond 6en zal ik idd wel aan het eten zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan ben ik naar The Pharcyde. Er van uitgaande dat je een burgerlijke lul bent die om 6 uur eet.dan komt het later, ben nu niet in de gelegenheid.
Deathlift or Die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu m'n bed uit om te koken en een slechte chick flick avond houden met vriendinnen
Was dat nodig?Bereid je anus voor.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet iedere 2 uur, dus rond 6en zal ik idd wel aan het eten zijn.dan komt het later, ben nu niet in de gelegenheid.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
Thick, solid, tight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu m'n bed uit om te koken en een slechte chick flick avond houden met vriendinnen
Does he even lift though?full stops and exclamation marks![]()
Neem alvast wat kalmerende middeltjes, voordat je gaat ragequitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Was dat nodig?
[..]
Bereid je anus voor.Deathlift or Die.![]()
Laat je wanden bekleden, je gaat met controllers smijten.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neem alvast wat kalmerende middeltjes, voordat je gaat ragequitten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn muren zijn al vol met eierdozen, heb 27 reserve controllers. U mad?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat je wanden bekleden, je gaat met controllers smijten.Deathlift or Die.![]()
SPOILER: eyecandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Roidgut.SPOILER: eyecandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu m'n bed uit om te koken en een slechte chick flick avond houden met vriendinnen![]()
![]()
SPOILER: een lelijke dikke aziaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
De binnenhuisarchitect, die snapt het leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is al beter. Véél beter. Ook perfecte verlaging van de onderrug, die man snapt het leven.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wait, what? Je maakt een grapjequote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Welke baas heeft er punaises uitgestrooid in het peloton van de tour?![]()
![]()
Ghehequote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De binnenhuisarchitect, die snapt het leven..
Wat is daar baas aan?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Welke baas heeft er punaises uitgestrooid in het peloton van de tour?Dat is toch triest man.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Blijf eens uit mn blog.SPOILER: een lelijke dikke aziaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Succesful.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is daar baas aan?Dat is toch triest man.
Deathlift or Die.![]()
Je snapt wel wat ik bedoel, dat schrale stemmetje. Ik hoor het heel vaak.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
[ afbeelding ]
Komt trouwens hierdoor, als je erop Googled zie je pics van dat spul.. En van Lil Wayne.
Bel me manager maar.quote:
If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Strong chest, mirin'.SPOILER: eyecandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ik verdenk Sanchezquote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Welke baas heeft er punaises uitgestrooid in het peloton van de tour?Jawel, je keek.![]()
Heb ik heul niet van jou regeblogged. Je hebt wel een goede blog thoquote:
Wie, hij?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, dat schrale stemmetje. Ik hoor het heel vaak.
[..]
Bel me manager maar.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Welke baas heeft er punaises uitgestrooid in het peloton van de tour?![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met je brandende ring.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Punaises strooien tijdens de tour is ongeveer het kaliber Fifa 12 en MW3 spelen op de PS3.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
No homo.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veel plezier met je brandende ring.
Heb m'n Xbox 360 al een jaar of 4 inmiddels, misschien wel langer. Nog nooit problemen gehad.
![]()
Daarom genoeg vrije bladruimte nemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is al beter. Véél beter. Ook perfecte verlaging van de onderrug, die man snapt het leven.
Wie komt FIFA, vannacht heb ik mensen cancerhard gepwnd met mijn nieuwe team.If not now, then when.![]()
Sowieso de tour
Wielrennen((baan)sprints uitgezonderd)
Geen brother te bekennen, nuff said.full stops and exclamation marks![]()
Jawel, er doet 1 brother meequote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Geen brother te bekennen, nuff said.
Jawel, je keek.![]()
Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Geen brother te bekennen, nuff said.![]()
![]()
Get your facts straight.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Geen brother te bekennen, nuff said.Deathlift or Die.![]()
Laten we het niet hebben over de 100m sprint.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Geen brother te bekennen, nuff said.
GMTA, bo$$ style.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
quote:Da's een nepperd, obviously.quote:quote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las 'get your fags straight'_!
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Cum on guys, gay jokes are badquote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Het zit diep hè.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij is tenminste wel zwart, in tegendeel tot andere 'nepperds'.full stops and exclamation marks![]()
Waarom zou ik niet mogen lachen?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]dat je je nog zo kan laten gaan man.
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Ik zou medelijden met je moeten hebben![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Ik zou medelijden met je moeten hebbenWhehe.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).full stops and exclamation marks![]()
Klinkt als een lekkere Jampanesi, even Googlenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef jna het volgende:
Wanneer beginnen die olympische spelen eigenlijk?
Ranomi Kromowidjojo.
Ik zal er maar niks overheen photoshoppen, but you get the picture.
![]()
Mijn torso is zo breed, mijn torso heeft een torso.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).Deathlift or Die.![]()
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef jna het volgende:
Wanneer beginnen die olympische spelen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.Godverdomme, wat een lekkere chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Deze doet ook mee met het polsstokhoogspringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef jna het volgende:
Deze doet ook mee met het polsstokhoogspringenNaam en rugnummer? Ik zou zo verliefd kunnen worden op deze dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
In tegenstelling tot die blonde sloerie van Krio die ik alle hoeken van het Olympisch stadion zou laten zien![]()
![]()
Allison Stokkequote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naam en rugnummer? Ik zou zo verliefd kunnen worden op deze dame!
In tegenstelling tot die blonde sloerie van Krio die ik alle hoeken van het Olympisch stadion zou laten zien
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado jongu.
[ afbeelding ]
Ze hebben allebei iets gemeen met 'stok', dus dat is mooi meegenomen [ afbeelding ].![]()
![]()
Ik blijf van mening dat blonde vrouwen gewoon speeltjes zijn en de brunettes de ekte ekte zijn.If not now, then when.![]()
Oh wauw, zij is mooi.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado jongu.
[ afbeelding ]
Ze hebben allebei iets gemeen met 'stok', dus dat is mooi meegenomen [ afbeelding ].There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja die foto zag ik ook, maar volgens mij is dat iemand anders. Of ze is daar ff zwaar door Photoshop gehaaldquote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado jongu.
[ afbeelding ]
Ze hebben allebei iets gemeen met 'stok', dus dat is mooi meegenomen [ afbeelding ].
Jawel, je keek.![]()
Hou deze dagen vrij voor het polsstokhoogspringen bij de vrouwen.
4 augustus 11:20 kwalificatie
6 augustus 20:00 finale
Edit: oh laat maar, ze doet niet mee
Jawel, je keek.![]()
My polsstok is ready.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:36 schreef jna het volgende:
Hou deze dagen vrij voor het polsstokhoogspringen bij de vrouwen.
4 augustus 11:20 kwalificatie
6 augustus 20:00 finalefull stops and exclamation marks![]()
Goeie squatbenen/kontquote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zij is echt bizar cute/nice/sexy. Would cuff instantly.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Melanie Adams wel.quote:Goeie troll.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Goeie troll.Jammer van die rotkop verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
[..]
Melanie Adams wel.
[..]
Goeie troll.Ik ga dan wel voor RanomiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
[..]
Melanie Adams wel.
[..]
Goeie troll.Dat is niet mooi meer, dus niks troll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet mooi meer, dus niks troll.![]()
![]()
Dat komt denk ik eerder omdat ze niet squat.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?If not now, then when.![]()
Ik vind 'r wel leuk.quote:Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet mooi meer, dus niks troll.full stops and exclamation marks![]()
In dat geval kan ze dat toch ook gewoon zeggen, met je internet white knight-PI.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat komt denk ik eerder omdat ze niet squat.![]()
Heb het antwoord incl filmpje van de uitvoering al in mn PM.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?Deathlift or Die.![]()
Whehequote:![]()
Meh Titi, dit is deel 2 en die heb ik nooit gezien. Deel 1 had gewoon leuke schrikmomentenZo'n typische horrorfilm, maar je moet er niet teveel van verwachten denk ik.
De laatste persoon voor wie ik een internet white knight zou spelen is mevrouw Vas.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat geval kan ze dat toch ook gewoon zeggen, met je internet white knight-PI.If not now, then when.![]()
Hey Sala, voor als je het nog niet wist wat waarschijnlijk wel het geval is maar toch, er waren later nog 2 tracks toegevoegd aan 12x12 hè.full stops and exclamation marks![]()
Mmm, misschien verstandiger om deel 1 eerst te gaan kijken dan. Niet dat ik veel van zulke films mee krijg aangezien ik 9 van de 10 keer met een kussen voor mijn gezicht zitquote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Meh Titi, dit is deel 2 en die heb ik nooit gezien. Deel 1 had gewoon leuke schrikmomentenZo'n typische horrorfilm, maar je moet er niet teveel van verwachten denk ik.
All good things are wild and free.![]()
wat dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel leuk.
[..]
Daar gaat het niet om.![]()
![]()
Herkenbaar jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mmm, misschien verstandiger om deel 1 eerst te gaan kijken dan. Niet dat ik veel van zulke films mee krijg aangezien ik 9 van de 10 keer met een kussen voor mijn gezicht zitIk kijk altijd door mijn vingers heen. Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik dan alsnog alles zie, maar het lijkt minder eng.
Deel 1 is kut en 2 is nog kutter!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Klopt ja, zag ik via fb en heb ze wel gedownload alleen niet beluisterd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:28 schreef krioro het volgende:
Hey Sala, voor als je het nog niet wist wat waarschijnlijk wel het geval is maar toch, er waren later nog 2 tracks toegevoegd aan 12x12 hè.
Luister al paar dagen naar een biseksuele neger![]()
Ga the blair witch nou kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk kijk altijd door mijn vingers heen. Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik dan alsnog alles zie, maar het lijkt minder eng.
Ja doeiiiiiiiiiiiiiiii. M'n vriendinnen maken me alleen maar banger en ik word paranoia als ik 'm alleen kijk.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stokke heeft niet echt squatbenen/kont. Wel mooi verder.quote:Die roze materie.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt ja, zag ik via fb en heb ze wel gedownload alleen niet beluisterd.
Luister al paar dagen naar een biseksuele neger
De beste track op het album jaquote:Dat stuk van Andre 3000
Eng is een groot woord, je schrikt ook amper en je ziet ook niets engs. Maar je lijkt gewoon helemaal in de film te zitten als je hem kijkt. En gewoon de dingen die er gebeuren maken je helemaal paranoia, die voodoo poppetjes als ze wakker worden bij de tent, die stenen. Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.quote:All good things are wild and free.![]()
Hoeveel TB?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb het antwoord incl filmpje van de uitvoering al in mn PM.![]()
Pilot Jonesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Stokke heeft niet echt squatbenen/kont. Wel mooi verder.
[..]
Die roze materie.![]()
![]()
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.![]()
Haha, jij bent paranoia.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eng is een groot woord, je schrikt ook amper en je ziet ook niets engs. Maar je lijkt gewoon helemaal in de film te zitten als je hem kijkt. En gewoon de dingen die er gebeuren maken je helemaal paranoia, die voodoo poppetjes als ze wakker worden bij de tent, die stenen. Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.Scherp.quote:
Waardeloze film.quote:
Iemand nog goede psychologische thrillers/horrors, ik heb geen richting meer. Was laatst The Eye aan het kijken, viel ook tegen. Zo'n Japanse film. Blind meisje wordt geopereerd en krijgt een hoornvliestransplantatie ofzo en kan weer zien, maar ziet dan geesten en alles. Niet eens afgekeken.![]()
![]()
Maar jij bent die winti pre gewend hè.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?full stops and exclamation marks![]()
Ah, ben jij er zo éénquote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?Het type dat altijd tijdens de film tekst en uitleg geeft en verklaart waarom dat niet zou kunnen wetende dat dat niemand een fuck boeit.
Die is ook kut ja. Er gebeurt echt niets spannends in die film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waardeloze film.
Iemand nog goede psychologische thrillers/horrors, ik heb geen richting meer. Was laatst The Eye aan het kijken, viel ook tegen. Zo'n Japanse film. Blind meisje wordt geopereerd en krijgt een hoornvliestransplantatie ofzo en kan weer zien, maar ziet dan geesten en alles. Niet eens afgekeken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Serbian Film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waardeloze film.
Iemand nog goede psychologische thrillers/horrors, ik heb geen richting meer. Was laatst The Eye aan het kijken, viel ook tegen. Zo'n Japanse film. Blind meisje wordt geopereerd en krijgt een hoornvliestransplantatie ofzo en kan weer zien, maar ziet dan geesten en alles. Niet eens afgekeken.
Fucking psychotisch.If not now, then when.![]()
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien.quote:![]()
![]()
Het is het waard.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien.If not now, then when.![]()
Hahahaquote:!
Totaal niet, maar ik snap niet hoe mensen zo over-emotioneel kunnen reageren op fucking fictiequote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ben jij er zo éénHet type dat altijd tijdens de film tekst en uitleg geeft en verklaart waarom dat niet zou kunnen wetende dat dat niemand een fuck boeit.
. Dan denk ik gewoon broodnuchter: doe normaal en gedraag je
.
Slinger tenminste dan TheYNC en dergelijke sites aan, dat is allemaal werkelijkheid. Heb je ook meteen een gegronde reden zo emotioneel op wat beeld te reagerenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien..
![]()
quote:No man, die stuff wil ik ook niet zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slinger dan TheYNC en dergelijke sites aan, dat is allemaal werkelijkheid. Heb je ook meteen een gegronde reden zo emotioneel op wat beeld te reageren
.
![]()
heeft iemand nog videobanden van Duck Tales liggen?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
No man, die stuff wil ik ook niet zien.![]()
heeft iemand nog videobanden van Duck Tales liggen?
Duck Talesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
heeft iemand nog videobanden van Duck Tales liggen?!
Oh boyquote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Ik zit aan de pastei
[ afbeelding ]Deel.
quote:
Uit deze bazenaflevering. Rond 14:45 gaat het los. Een robot-zeeslang bovenop een duikboot.
Ik ga Treasure of the Lost Lamp nog een keer kijken, ik had daar nachtmerries over als Minimaus. Govert en Dagobert vechten om de lamp en dan stort de hele boel in alles.Thanks man!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Sala-adin het volgende:
Lijpste psycho thriller die ik ooit heb gezien is Oldboy.
Moet je maar checken![]()
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Totaal niet, maar ik snap niet hoe mensen zo over-emotioneel kunnen reageren op fucking fictie. Dan denk ik gewoon broodnuchter: doe normaal en gedraag je
.
Tevens kan ik geestenshit niet handelen. Dan blijft dat beeld in m'n hoofd zitten en slaap ik de komende dagen slecht.
Toch blijf ik het altijd kijken omdat ik het tijdens de film leuk vind.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit aan de pastei
[ afbeelding ]Slovak lololol.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[youtube]
Uit deze bazenaflevering. Rond 14:45 gaat het los. Een robot-zeeslang bovenop een duikboot.
[youtube]
Ik ga Treasure of the Lost Lamp nog een keer kijken, ik had daar nachtmerries over als Minimaus. Govert en Dagobert vechten om de lamp en dan stort de hele boel in alles.full stops and exclamation marks![]()
Stil 's, hoor je dat?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenTevens kan ik geestenshit niet handelen. Dan blijft dat beeld in m'n hoofd zitten en slaap ik de komende dagen slecht.
Toch blijf ik het altijd kijken omdat ik het tijdens de film leuk vind.
- Wat?
Ssst, luister dan?
- Ik hoor nogsteeds niks?
Luister dan! Op de achtergrond!
..
En dan heel kort en luid schreeuwen, works like a charm.
![]()
Ik zat de hele film lang met open mond te kijken. Echt hoe verzinnen mensen die shitquote:![]()
Bwhehequote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stil 's, hoor je dat?
- Wat?
Ssst, luister dan?
- Ik hoor nogsteeds niks?
Luister dan! Op de achtergrond!
..
En dan heel kort en luid schreeuwen, works like a charm.
Die grappen kan ik echt niet waarderen dan. Ik doe het wel altijd bij anderen tho
![]()
Een vriend heeft ooit zoiets bij me geflikt en mijn hart leek letterlijk een paar seconden stil te staan. Het deed gewoon pijn aan m'n borstJa shit, die is ook ziek. Al kan ik zulke dingen nog wel handelen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenTevens kan ik geestenshit niet handelen. Dan blijft dat beeld in m'n hoofd zitten en slaap ik de komende dagen slecht.
Toch blijf ik het altijd kijken omdat ik het tijdens de film leuk vind.Ren dan ook kei snel de trap op enzo..
Soms blijf ik een mietje ja.
In the blair witch heb je van die soort voodoo popjes van stokjes gemaakt die in de ochtend bij hun tent hangen als ze wakker worden. Na die film was ik zo bang dat ik de hele nacht rechtop in bed zat met de lampen aan.
Volgende ochtend liep ik naar beneden lag er zo'n fucking poppetje op de deurmat. Leuk grapje van mijn vriendinnen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef tliciouz het volgende:
In the blair witch heb je van die soort voodoo popjes van stokjes gemaakt die in de ochtend bij hun tent hangen als ze wakker worden. Na die film was ik zo bang dat ik de hele nacht rechtop in bed zat met de lampen aan.
Volgende ochtend liep ik naar beneden lag er zo'n fucking poppetje op de deurmat. Leuk grapje van mijn vriendinnen.
Deathlift or Die.![]()
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens alsnog paranoia om je heen kijken etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.Ren dan ook kei snel de trap op enzo..
Soms blijf ik een mietje ja.
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken
Haha.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens nog paranoia om je heen kijken etc.
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken
Als Ricky Rozay meelas zou die je uitlachen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.Ren dan ook kei snel de trap op enzo..
Soms blijf ik een mietje ja.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te makenquote:![]()
En dan kan ik hem uitlachen om z'n pens, kun je nog zoveel geld hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als Ricky Rozay meelas zou die je uitlachen.If not now, then when.![]()
Contrastfotoquote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dan kan ik hem uitlachen om z'n pens, kun je nog zoveel geld hebben..
Hij zou gewoon de Nachtwacht op z'n hele lijf kunnen tatoeëren!
![]()
Het is dat die shit ook voor een groot deel zijn imago bepaald (net zoals bij Fat Joe), maar ik weet zeker dat hij ook het liefst slank was.If not now, then when.![]()
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeftquote:Op zondag 15 juli 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is dat die shit ook voor een groot deel zijn imago bepaald (net zoals bij Fat Joe), maar ik weet zeker dat hij ook het liefst slank was..
Anyways, makkelijk scoren natuurlijk, die oude foto's van Rick Ross. Na die line uit Stay Schemin' over Kobe's scheiding "bitch you wasn't with me shootin' in the gym" besloot hij volgens mij zelf de gym te hitten. Resultaat:![]()
![]()
ben je hommo of waquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij geeft wel een fuck, geloof mij maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeft.
Anyways, makkelijk scoren natuurlijk, die oude foto's van Rick Ross. Na die line uit Stay Schemin' over Kobe's scheiding "bitch you wasn't with me shootin' in the gym" besloot hij volgens mij zelf de gym te hitten. Resultaat:
[ afbeelding ]
En dat is Kimbo bradda, ik ben niet dom.En het staat in de link.
Roidgutquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeft.
Anyways, makkelijk scoren natuurlijk, die oude foto's van Rick Ross. Na die line uit Stay Schemin' over Kobe's scheiding "bitch you wasn't with me shootin' in the gym" besloot hij volgens mij zelf de gym te hitten. Resultaat:
[ afbeelding ]Sry mattiequote:Deathlift or Die.![]()
No shit, was ook een joke.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij geeft wel een fuck, geloof mij maar.
En dat is Kimbo bradda, ik ben niet dom.En het staat in de link.
Ik drink maar één weekend. Hij begon ergens in 2008 en is nogsteeds bezigquote:.
![]()
Echt erg hoowr :s moe gwn droeloe zijn elk wiekentThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Player hoor, Allure_ regelen en haar zelfs laten posten op je accountquote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt erg hoowr :s moe gwn droeloe zijn elk wiekent.
![]()
hhahaha wannr was jy voor t laats zo droenoe da je niets meer wistquote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt erg hoowr :s moe gwn droeloe zijn elk wiekent
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Player hoor, Allure_ regelen en haar zelfs laten posten op je account.
.
![]()
Hoe krijgt ie dat voor elkaar dan? JB wil niet posten op de mijnequote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
Ik ben klaar met vrouwen. ga morgen hommo worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gistr nog gwn tydens jobba tog hahha gwn aan du tap hangen en mensen uitlachen wnr ze om bierie vragen bwhahahquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hhahaha wannr was jy voor t laats zo droenoe da je niets meer wistThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is echt raar om mensen te zien roken in oude interviewprogramma's op tvzit nu 25 jaar zomergasten te kijken
Jawel, je keek.![]()
Don't stop, pop that pop that.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Dayumn. Kijk de TT dan, hou je nog van me?
![]()
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef jna het volgende:
Het is echt raar om mensen te zien roken in oude interviewprogramma's op tvzit nu 25 jaar zomergasten te kijken
Om eerlijk te zijn is het ook geen muziek.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij de enigen zijn die deze muziek voelen. Raar volk hier verder.If not now, then when.![]()
Heerlijke saffie opgestoken nuquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.![]()
Deze martelende afghaanquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ynuhh kan dat soms ook wel hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij de enigen zijn die deze muziek voelen. Raar volk hier verder.. Een goede muzieksmaak ontwikkelen kost nu eenmaal tijd
. En aangezien wij de oudste hier zijn, is onze smaak dusdanig verfijnd dat het plebs dat niet begrijpt.
![]()
Niet naar Nederland 2 kijken danquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.
Jawel, je keek.![]()
Is het lekkerste van alles!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral mensen die 's ochtends meteen zodra ze wakker zijn al gaan roken![]()
Zulks een waarheden, mijn waerde. Zo scheidt men het kaf van het koren.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ynuhh kan dat soms ook wel hebben. Een goede muzieksmaak ontwikkelen kost nu eenmaal tijd
. En aangezien wij de oudste hier zijn, is onze smaak dusdanig verfijnd dat het plebs dat niet begrijpt.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ynuhh kan dat soms ook wel hebben. Een goede muzieksmaak ontwikkelen kost nu eenmaal tijd
Ochtendroken
Moet juist, zo kill je efficiënt al die bacteriën.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan stink je al uit je muil, gaat deze man ook nog roken.
Menthol vriend, mentholquote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan stink je al uit je muil, gaat deze man ook nog roken.
![]()
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenquote:So so zwak.
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenSo so zwak.
![]()
![]()
![]()
Tabacca is dan idd precies de oplaadtijd die ik nodig heb om nog een keer te gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepen![]()
.
![]()
Het gaat allemaal om de mindset Jumi. In plaats van "stoppen met roken" moet je het zien als een "opluchting". Zo is het mij heel simpel gelukt. Negatief -> positief.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenSo so zwak.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepen![]()
In plaats van dat jij jezelf steeds beter en sterker maakt doe jij het tegenovergestelde.
Are you fucking kidding me?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens alsnog paranoia om je heen kijken etc.
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken![]()
![]()
Laat mequote:
Dat dan weer nietquote:Eerder mee begonnen juist.
Ik dacht dat jij van de wiet/haze wasquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
Dat dan weer nietEerder mee begonnen juist.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tabacca is dan idd precies de oplaadtijd die ik nodig heb om nog een keer te gaan.
.
Ik heb uit armoede vannacht hasj op straat gekocht. Zo skeer. Ik ga stoppen.![]()
Was ik ook ja. Nog steeds wel eigenlijk, maar ik begin nu ook hasj te roken. Dat deed ik eerder echt nooit.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de wiet/haze was
Ik moet weer fulltime gaan werken merk ik
Junk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik heb uit armoede vannacht hasj op straat gekocht. Zo skeer. Ik ga stoppen.![]()
Als je echt aan lekkere hash kan komen dan wil je niets anders meerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was ik ook ja. Nog steeds wel eigenlijk, maar ik begin nu ook hasj te roken. Dat deed ik eerder echt nooit.
Ik moet weer fulltime gaan werken merk ik![]()
![]()
Ik zou van gebruik maken van je bangheid, helenacht lopen spookenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat me
[..]
Dat dan weer nietEerder mee begonnen juist.
![]()
![]()
Zou dat echt nooit doenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik heb uit armoede vannacht hasj op straat gekocht. Zo skeer. Ik ga stoppen..
Heb wel een keer in Barcelona hasj gekregen, omdat we aan die bierverkopers die na zonsondergang overal gekoelde Estrella () staan te verkopen vertelden dat we uit Amsterdam kwamen, en we al enkele sixpacks van hun hadden afgenomen die nacht. Had al 4 dagen niet gesmoked (zo lang was ik er toen al
) dus was ook meteen he-le-maal knetter na al die bieries ook
.
![]()
Ik vind dat ook niet chill, maar mijn vrienden die iets op zak hadden waren al weg. En als ik wasted ben wil ik gewoon rokenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dat echt nooit doen.
Heb wel een keer in Barcelona hasj gekregen, omdat we aan die bierverkopers die na zonsondergang overal gekoelde Estrella () staan te verkopen vertelden dat we uit Amsterdam kwamen, en we al enkele sixpacks van hun hadden afgenomen die nacht. Had al 4 dagen niet gesmoked (zo lang was ik er toen al
) dus was ook meteen he-le-maal knetter na al die bieries ook
.
. Gelukkig was deze op zich nog wel prima, maar het is wel echt dom om te doen.
Inderdaad.quote:![]()
Herkenbaar welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
En als ik wasted ben wil ik gewoon roken.
. Ook al strompel ik met m'n lul uit m'n broek, als ik fucked up ben moet en zal ik smoken
.
![]()
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou van gebruik maken van je bangheid, helenacht lopen spooken![]()
Zelf mensen bang maken echterM'n vrienden proberen ook altijd grappen bij me uit te halen en andersom. Gewoon wedstrijden die door blijven gaan omdat iedereen elkaar wil overtreffen en elkaar terug wil pakken
Vervelend is dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchen![]()
Hypocrietquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchen![]()
Zelf mensen bang maken echterM'n vrienden proberen ook altijd grappen bij me uit te halen en andersom. Gewoon wedstrijden die door blijven gaan omdat iedereen elkaar wil overtreffen en elkaar terug wil pakken
![]()
![]()
I dont get it when ppl say horror movies are scaryIk ben nooit bang geweest, zat als 3 jarige met mijn ooms horror films te kijken terwijl zij het in hun broek deden
Ze worden vandaag de dag nog steeds uitgelachen door hun vrouwen als ik erover begin.
![]()
![]()
Jij bent dan ook een alien, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
I dont get it when ppl say horror movies are scaryIk ben nooit bang geweest, zat als 3 jarige met mijn ooms horror films te kijken terwijl zij het in hun broek deden
Ze worden vandaag de dag nog steeds uitgelachen door hun vrouwen als ik erover begin.
Old news bro. Ik werd wel emotioneel toen Mufasa vermoord werd in Lion king.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een alien, wist je dat nog niet?![]()
![]()
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wie niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Old news bro. Ik werd wel emotioneel toen Mufasa vermoord werd in Lion king.
Nee helaas niet. Volgend jaar staan al die festivals in de planning zodat ik hard kan shinen als een ripped maddafakka. Emporium ga ik sowieso naartoe, lekker zwemmen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?If not now, then when.![]()
Veel moeite voor een middelmatige bootyquote:![]()
![]()
![]()
Ah bij jou ook alquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?
God weer een inwendige boner gekregen van dat damestopic in KPD. Ik moet daar echt niet meer kijken
Deathlift or Die.![]()
Ik werd daar geband voor 2 weken omdat ik dus gezegd had dat zulke foto's daar niet horen. Heb gelijk een PM gestuurd naar desbetreffende admin met een bedankje dat hij mij geband heeft zodat ik niet elke keer mijn emmer hoef schoon te maken van het kots. Levenslange ban nu.
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik werd daar geband voor 2 weken omdat ik dus gezegd had dat zulke foto's daar niet horen. Heb gelijk een PM gestuurd naar desbetreffende admin met een bedankje dat hij mij geband heeft zodat ik niet elke keer mijn emmer hoef schoon te maken van het kots. Levenslange ban nu.Met dr kekke montuurtje.
Deathlift or Die.![]()
Stuur.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.Met dr kekke montuurtje.
En ook gewoon haar hoofd blijven posten in USquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.Met dr kekke montuurtje.
![]()
Moodkiller wel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jumi pls, pls post pic.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En ook gewoon haar hoofd blijven posten in US![]()
Moodkiller wel.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ze had ook hoofdpics in dr Fobo, heb daar echt ha(r)telijk om gelachen
Oh die knetterkrankjorum post ook in US zie ik nuGewoon d'r harses. Kijk dat kekke montuurtje dan
Userfoto's #282Deathlift or Die.![]()
Lkkr gek togquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Oh die knetterkrankjorum post ook in US zie ik nuGewoon d'r harses. Kijk dat kekke montuurtje dan
Userfoto's #282
gwn een spontante foto. toevallig swoel uit t raam in de trein kyken en toen werd opeens een foto gemaakt tog.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Userfoto's #282quote:
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
gwn een spontante foto. toevallig swoel uit t raam in de trein kyken en toen werd opeens een foto gemaakt tog.
[..]
[ afbeelding ]![]()
Goed vermaak gehad met JB daarom, minutenlang gelachen
Deathlift or Die.![]()
No waiquote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeft![]()
Goed vermaak gehad met JB daarom![]()
![]()
godsamme WAT, het is maar goed dat Snakey me ooit geweigerd heeft toen ik KPD-toegang vroeg, want die materie hoef ik dus echt niet te zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeft![]()
Goed vermaak gehad met JB daarom, minutenlang gelachen![]()
![]()
Je weet wat ik nu ga doen he?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
godsamme WAT, het is maar goed dat Snakey me ooit geweigerd heeft toen ik KPD-toegang vroeg, want die materie hoef ik dus echt niet te zien.
Deathlift or Die.![]()
Ja kaolo faya is die nu moe je boner weg dmv paga slaan ok grquote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
MIJN NETVLIES ik wilde net gaan slapen man.Deathlift or Die.![]()
Niets daarvan, test-levels nog even hoog houden, morgenochtend laatste workout voor een hele lange tijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja kaolo faya is die nu moe je boner weg dmv paga slaan ok gr![]()
Je weet dat je door paga slaan juist test-pieken krijgt? Waar ga je heen? Neem je niet eens je springtouw mee?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets daarvan, test-levels nog even hoog houden, morgenochtend laatste workout voor een hele lange tijd.
Deathlift or Die.![]()
knetter
Etha, pakje slaag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vanaf morgen loop ik langere tijd full Rambo-stijl met een stuk verband om mijn kop en mag ik geen zware inspanningen doen, want kans op nabloedingen. Daarnaast zal ik wel aan de PAINKILLERS moeten, hoewel ik daar fel op tegen ben. De laatste keer dat ik paracetamol heb gehad is echt twee jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat je door paga slaan juist test-pieken krijgt? Waar ga je heen? Neem je niet eens je springtouw mee?![]()
Heb je een operatie?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanaf morgen loop ik langere tijd full Rambo-stijl met een stuk verband om mijn kop en mag ik geen zware inspanningen doen, want kans op nabloedingen. Daarnaast zal ik wel aan de PAINKILLERS moeten, hoewel ik daar fel op tegen ben. De laatste keer dat ik paracetamol heb gehad is echt twee jaar geleden ofzo.If not now, then when.![]()
Ear surgery brah. Ziet er beter uit als ze iets dichter tegen mijn hoofd staan. Kan ik ook gewoon een pet en korter haar rocken zonder dat je tegen jezelf zegt 'hmm het past niet echt bij je'. Wilde ik altijd al laten doen en heb er nu tijd+geld voor.quote:Even more aesthetic dus, hide your women. Ik ben wel flauw als ze het verneuken want opzich is er niets mis mee.
![]()
![]()
X?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:23 schreef Ethanolic het volgende:
Kanker CB wat speel jij als een homotjeIf not now, then when.![]()
Nee echt niets anders dan die balletjes breed of naar achter. Echt te gay voor woorden. Ga gvd aanvallen man.Deathlift or Die.![]()
Haha u mad hommoquote:Op maandag 16 juli 2012 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
Nee echt niets anders dan die balletjes breed of naar achter. Echt te gay voor woorden. Ga gvd aanvallen man.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga een truukje doen hommoquote:Op maandag 16 juli 2012 00:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zelfs in divisie1 spelen ze niet zo gay als jij doet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Ga lekker tikkie terug tikkie breed tikkie terug doen hommo
Je moet de sprintknop ook nog vinden zag ik
Deathlift or Die.![]()
Dat deed ik alleen het aller eerste potje wat wij speelden hommo. Daarna ben ik veel aanvallender gaan spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ga lekker tikkie terug tikkie breed tikkie terug doen hommo
Watquote:Op maandag 16 juli 2012 00:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo praten als je verloren hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ga lekker tikkie terug tikkie breed tikkie terug doen hommo
Je laat je wel kennen zeg.![]()
Goed gespeeld CB ik ben trots
verdediging is de beste aanvalI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Italiaans voetbalquote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef aight1 het volgende:
Goed gespeeld CB ik ben trots
verdediging is de beste aanval
Feyenoord Rotterdam![]()
Niet oordelen wanneer je niet hebt gezien papi.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alhoewel mijn verdediging natuurlijk wel ijzersterk isThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarom speelt niemand PES hier? Dan kon ik je geven. DP.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet oordelen wanneer je niet hebt gezien papi.Feyenoord Rotterdam![]()
lastiger dan pes. Niet kutter.quote:Omdat PES voor hommos isquote:Op maandag 16 juli 2012 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom speelt niemand PES hier? Dan kon ik je geven. DP.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lastiger dan pes. Niet kutter.
[..]
Omdat PES voor hommos isFeyenoord Rotterdam![]()
Kom haatseksen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik speel PESquote:Op maandag 16 juli 2012 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom speelt niemand PES hier? Dan kon ik je geven. DP.
Jij bent de bottom, want FIFA aan den top natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik mag beginnen, ik ben de PES-koning namelijk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: