Player hoor, Allure_ regelen en haar zelfs laten posten op je accountquote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt erg hoowr :s moe gwn droeloe zijn elk wiekent
hhahaha wannr was jy voor t laats zo droenoe da je niets meer wistquote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Echt erg hoowr :s moe gwn droeloe zijn elk wiekent
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Player hoor, Allure_ regelen en haar zelfs laten posten op je account.
Hoe krijgt ie dat voor elkaar dan? JB wil niet posten op de mijnequote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben klaar met vrouwen. ga morgen hommo worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gistr nog gwn tydens jobba tog hahha gwn aan du tap hangen en mensen uitlachen wnr ze om bierie vragen bwhahahquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hhahaha wannr was jy voor t laats zo droenoe da je niets meer wist
Don't stop, pop that pop that.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Dayumn. Kijk de TT dan, hou je nog van me?
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef jna het volgende:
Het is echt raar om mensen te zien roken in oude interviewprogramma's op tvzit nu 25 jaar zomergasten te kijken
Om eerlijk te zijn is het ook geen muziek.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij de enigen zijn die deze muziek voelen. Raar volk hier verder.
Heerlijke saffie opgestoken nuquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.
Deze martelende afghaanquote:
Ynuhh kan dat soms ook wel hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij de enigen zijn die deze muziek voelen. Raar volk hier verder.
Niet naar Nederland 2 kijken danquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden gestopt met roken. Door deze post kreeg ik een beetje zin.
Is het lekkerste van alles!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral mensen die 's ochtends meteen zodra ze wakker zijn al gaan roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |