Melanie Adams wel.quote:
Goeie troll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Goeie troll.Jammer van die rotkop verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Melanie Adams wel.
[..]
Goeie troll.Ik ga dan wel voor RanomiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
[..]
Melanie Adams wel.
[..]
Goeie troll.Dat is niet mooi meer, dus niks troll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet mooi meer, dus niks troll.
Dat komt denk ik eerder omdat ze niet squat.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?
Ik vind 'r wel leuk.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet mooi meer, dus niks troll.
In dat geval kan ze dat toch ook gewoon zeggen, met je internet white knight-PI.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat komt denk ik eerder omdat ze niet squat.
Heb het antwoord incl filmpje van de uitvoering al in mn PM.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Antwoord je bewust nou de vraag van Etha niet?
Whehequote:
De laatste persoon voor wie ik een internet white knight zou spelen is mevrouw Vas.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat geval kan ze dat toch ook gewoon zeggen, met je internet white knight-PI.
Mmm, misschien verstandiger om deel 1 eerst te gaan kijken dan. Niet dat ik veel van zulke films mee krijg aangezien ik 9 van de 10 keer met een kussen voor mijn gezicht zitquote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Meh Titi, dit is deel 2 en die heb ik nooit gezien. Deel 1 had gewoon leuke schrikmomentenZo'n typische horrorfilm, maar je moet er niet teveel van verwachten denk ik.
wat dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel leuk.
[..]
Daar gaat het niet om.
Herkenbaar jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mmm, misschien verstandiger om deel 1 eerst te gaan kijken dan. Niet dat ik veel van zulke films mee krijg aangezien ik 9 van de 10 keer met een kussen voor mijn gezicht zit
Deel 1 is kut en 2 is nog kutter!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Meh Titi, dit is deel 2 en die heb ik nooit gezien. Deel 1 had gewoon leuke schrikmomentenZo'n typische horrorfilm, maar je moet er niet teveel van verwachten denk ik.
Klopt ja, zag ik via fb en heb ze wel gedownload alleen niet beluisterd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:28 schreef krioro het volgende:
Hey Sala, voor als je het nog niet wist wat waarschijnlijk wel het geval is maar toch, er waren later nog 2 tracks toegevoegd aan 12x12 hè.
Ga the blair witch nou kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk kijk altijd door mijn vingers heen. Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik dan alsnog alles zie, maar het lijkt minder eng.
Ja doeiiiiiiiiiiiiiiii. M'n vriendinnen maken me alleen maar banger en ik word paranoia als ik 'm alleen kijk.quote:
Stokke heeft niet echt squatbenen/kont. Wel mooi verder.quote:
Die roze materie.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt ja, zag ik via fb en heb ze wel gedownload alleen niet beluisterd.
Luister al paar dagen naar een biseksuele neger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |