Zulks een waarheden, mijn waerde. Zo scheidt men het kaf van het koren.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ynuhh kan dat soms ook wel hebben. Een goede muzieksmaak ontwikkelen kost nu eenmaal tijd
. En aangezien wij de oudste hier zijn, is onze smaak dusdanig verfijnd dat het plebs dat niet begrijpt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ynuhh kan dat soms ook wel hebben. Een goede muzieksmaak ontwikkelen kost nu eenmaal tijd
. En aangezien wij de oudste hier zijn, is onze smaak dusdanig verfijnd dat het plebs dat niet begrijpt.
Moet juist, zo kill je efficiënt al die bacteriën.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan stink je al uit je muil, gaat deze man ook nog roken.
Menthol vriend, mentholquote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan stink je al uit je muil, gaat deze man ook nog roken.
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenquote:
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenSo so zwak.
Tabacca is dan idd precies de oplaadtijd die ik nodig heb om nog een keer te gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepen![]()
Het gaat allemaal om de mindset Jumi. In plaats van "stoppen met roken" moet je het zien als een "opluchting". Zo is het mij heel simpel gelukt. Negatief -> positief.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, nu één maand denk ik. Maar ik begin telkens weer, waarna ik weer probeer te stoppenSo so zwak.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom, gewoon toegeven voor rest van je leven en roken. Sws zou ik never kunnen stoppen tabaka na wiepen![]()
Are you fucking kidding me?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens alsnog paranoia om je heen kijken etc.
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken
Laat mequote:
Dat dan weer nietquote:
Ik dacht dat jij van de wiet/haze wasquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
Dat dan weer nietEerder mee begonnen juist.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tabacca is dan idd precies de oplaadtijd die ik nodig heb om nog een keer te gaan.
Was ik ook ja. Nog steeds wel eigenlijk, maar ik begin nu ook hasj te roken. Dat deed ik eerder echt nooit.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de wiet/haze was
Junk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik heb uit armoede vannacht hasj op straat gekocht. Zo skeer. Ik ga stoppen.
Als je echt aan lekkere hash kan komen dan wil je niets anders meerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was ik ook ja. Nog steeds wel eigenlijk, maar ik begin nu ook hasj te roken. Dat deed ik eerder echt nooit.
Ik moet weer fulltime gaan werken merk ik
Ik zou van gebruik maken van je bangheid, helenacht lopen spookenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat me
[..]
Dat dan weer nietEerder mee begonnen juist.
Zou dat echt nooit doenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik heb uit armoede vannacht hasj op straat gekocht. Zo skeer. Ik ga stoppen.
Ik vind dat ook niet chill, maar mijn vrienden die iets op zak hadden waren al weg. En als ik wasted ben wil ik gewoon rokenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou dat echt nooit doen.
Heb wel een keer in Barcelona hasj gekregen, omdat we aan die bierverkopers die na zonsondergang overal gekoelde Estrella () staan te verkopen vertelden dat we uit Amsterdam kwamen, en we al enkele sixpacks van hun hadden afgenomen die nacht. Had al 4 dagen niet gesmoked (zo lang was ik er toen al
) dus was ook meteen he-le-maal knetter na al die bieries ook
.
Inderdaad.quote:
Herkenbaar welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
En als ik wasted ben wil ik gewoon roken.
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou van gebruik maken van je bangheid, helenacht lopen spooken
Vervelend is dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchen![]()
Hypocrietquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wordt vaak geprobeerd ja. Tot ze erachter komen dat ik dat echt niet tof vind en ik de hele tijd blijf bitchen![]()
Zelf mensen bang maken echterM'n vrienden proberen ook altijd grappen bij me uit te halen en andersom. Gewoon wedstrijden die door blijven gaan omdat iedereen elkaar wil overtreffen en elkaar terug wil pakken
Jij bent dan ook een alien, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
I dont get it when ppl say horror movies are scaryIk ben nooit bang geweest, zat als 3 jarige met mijn ooms horror films te kijken terwijl zij het in hun broek deden
Ze worden vandaag de dag nog steeds uitgelachen door hun vrouwen als ik erover begin.
Old news bro. Ik werd wel emotioneel toen Mufasa vermoord werd in Lion king.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een alien, wist je dat nog niet?
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?quote:
Wie niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Old news bro. Ik werd wel emotioneel toen Mufasa vermoord werd in Lion king.
Nee helaas niet. Volgend jaar staan al die festivals in de planning zodat ik hard kan shinen als een ripped maddafakka. Emporium ga ik sowieso naartoe, lekker zwemmen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?
Veel moeite voor een middelmatige bootyquote:
Ah bij jou ook alquote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, zoveel bekenden. Was jij er ook?
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik werd daar geband voor 2 weken omdat ik dus gezegd had dat zulke foto's daar niet horen. Heb gelijk een PM gestuurd naar desbetreffende admin met een bedankje dat hij mij geband heeft zodat ik niet elke keer mijn emmer hoef schoon te maken van het kots. Levenslange ban nu.
Stuur.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.Met dr kekke montuurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |